Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:48

[***] schreef:
Ik vind hem niet zo, sorry, , maar ik vind hem bij weinig mensen echt mooi.

Dit :j zijn echt maar heel weinig mensen die stone kunnen hebben en meestal hebben ze bruin haar, blondines en stone is het gewoon net niet..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:02

Shizzel schreef:
Ik heb al ruim een week niet echt een look gehad om trots op te zijn. Na wat opmerkingen van iemand die best kwetsend waren (en gingen niet eens over hoe ik iets had aangebracht want tips neem ik altijd mee) ben ik de plezier even kwijt geraakt in make up en loop ik gewoon met mascara en eyeliner rond. :') Heb wel nieuwe foundations gehaald dus zal binnenkort weer uitproberen maar merk dat ik gewoon een dipje heb erdoor. -O-

Zeg, niet je lol erin laten wegnemen door iemand die persé bot denkt te moeten zijn hoor! Er is altijd wel iemand die iets minder of niet mooi vindt.

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:17

Serieus.. Ik heb de waterpokken nu ook al kn mn gezicht, nu kan ik helemaal geen makeup meer dragen ivm de besmettelijkheid :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:19

Ik heb even vlug foto's gemaakt, afschuwelijk om zo zonder make up te moeten posten. _O- Ik heb meestal het geluk dat mijn pony mijn 'lelijke/kale' wenkbrauw bedekt, maar toch... Moet trouwens ook weer wat haartjes weghalen maar dat even terzijde. :')

Afbeelding

Afbeelding

Hoe ik ze de laatste tijd heb, gebruik de linker kleur van de wenkbrauwkit van H&M en een clear browgel van H&M, op de foto vind ik het wel mooi maar in het echt is het altijd wat minder vol en is het ook daadwerkelijk zichtbaar of ziet het er gewoon te poederig uit naar mijn mening.. Dus alle tips zijn welkom. :D

Afbeelding

edit: foto toegevoegd die ik net heb gevonden die precies laat zien wat ik bedoel (hoop ik).

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-02-16 16:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:21

Djilna: het was niet zozeer een comment op hoe ik het deed of draag want daar kan ik prima tegen. Smaken verschillen, ik vind zoveel ook niet mooi. Het was een beetje het trieste 'dolk in de rug' dat ze mensen haat die een bepaald merk kopen als het populair is (oftewel MAC - die ik koop omdat ik hun producten gewoon geweldig vind qua kwaliteit en kleuren en ik kan het betalen, dus why not. :')), of dat ik # gebruik op instagram met wat er op mijn gezicht zit en dat ze mensen haat die het 'echte' kopen want ze willen er alleen maar bij horen/opscheppen en nog veel meer. Ik weet niet, nam voor mij eventjes de lol weg... :\
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-02-16 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:25

Oh, zo iemand zou ik dus volledig negeren! Wat een zeikstraal.. Die persoon heeft frustraties, haar probleem. Gewoon lekker je ding blijven doen hoor!

Enne, mijn wenkbrauwen zijn niet veel anders dan die van jou. Onregelmatig en daardoor lastig in model te krijgen en voller zonder dat ze meteen full in your face zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:26

Ja ik snap ook niet hoe iemand zich zo zorgen kan maken om andermans leven. _O- Maargoed, het is nu lekker weekend dus ik ga gewoon 2 daagjes niks op mijn gezicht doen en maandag is weer een nieuwe week dus dan ga ik weer eens wat proberen denk ik. :)

Oh wat een geluk dat ik niet alleen ben in zulke wenkbrauwen. Ik word er gek van. _O- Gelukkig dat mijn pony over de 'kale' valt maar jeetje, wat een ergernis. :') En dan gebruik je inderdaad iets en lijkt het alsof je halve gezicht wenkbrauw is. _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:31

Nou, kijk maar naar mijn foto een pagina terug. Ben daar echt geheel niet tevreden mee hoor. Mijn linker wenkbrauw gaat nog wel, maar die rechter :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:35

Ik snap wat je bedoelt, vind het wel bij je gezicht passen dat ze wat groter zijn maar ik kan me meteen voorstellen wat je stoort omdat ik hetzelfde heb!

En dan zie ik anderen in dit topic en dan denk ik ook van '.... hoe dan -O- ' Waren we allemaal maar gezegend met perfecte wenkbrauwen. :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:38

Tja ach, deze horen bij mij :D En ook in de beste relaties botst het wel eens :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:42

Wij hebben vast weer wat waar anderen van denken 'goh, had ik dat maar' denk ik altijd nog. _O-

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:56

Ik sluit me ook bij jullie aan.. Gelukkig heb ik een bril & pony... Maar ze vallen, omdat ze zo klein zijn, weg achter m'n frame (heb ook hele diepliggende ogen door m'n bril)... Moet me na m'n eerste salaris maar eens even uitleven...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:00

kimberlyve schreef:
Mijn kwasten zijn binnen *\o/*

[ [url=m/lYNqwY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb je die weg?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:01

Ik vind je je make up juist erg mooi aanbrengen Shizzle. Je bent super knap en je weet de producten goed te gebruiken. Ik noem dat altijd: jaloezie :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:08

Ik vind je wenkbrauwen netjes hoor! Met een gel product kan je het fijnste kale plekjes inkleuren. Ik heb ook amper wenkbrauwen en weinig haartjes dus moet veel inkleuren en haar faken. Ik gebruik de Aqua Brow van MUF.

Nou ik help masha aan extra geld en heb haar wimpers gekocht. De "Silky" variant. De namen doen me aan een ander beroep denken :')
De andere zijn te heftig voor elke dag, wel mooi hoor.
Aanbrengen gaat prima, ik kan het niet goed maar ze zijn niet stug.
Ik krijg ze niet heel dicht op m'n eigen wimper rand dus ze zijn nu nog aan de lange kant.
M'n vriend vind het echt lelijk zegt die :+ maar dat zei die toen ik ze kocht en nu hoor ik er niets meer over dus prima hoor.
Foto's met en zonder lipstick.
Afbeelding
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:27

Mooie looks!
De mijne:
Afbeelding
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:31

Mijn Jeffree Stars zijn er ook. En zonder bijbetalen :D Morgen ben ik weer thuis, dus dan eens proberen!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:34

Lol Belletessa, ik heb net Silky gekocht van Foefje :P
En gister een mini bestelling bij Voliminous gedaan :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:14

Knappe meiden komen voorbij!

Hier ook interesse voor jeffree star. Waar is het aan te raden deze vandaan te halen hier in nl? En wat voor prijs moet ik dan denken?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:17

Bienotje, Friemel en ik hebben ze besteld vanuit Australia, bij peppermayo.com. Ik heb nu omgerekend 49 euro betaald voor 2 stuks inclusief verzending. Gelukkig geen invoerrechten hoeven betalen.

Soms heeft voluminous.nl ze ook online staan, daar zijn ze nu 22.95 zo te zien. Maar dat is zeer beperkt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:41

Lashaddict had er nog een hoop :j

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:12

Aangezien ik nog nooit een foto had geplaatst:
Ik heb m'n best gedaan want ik ga zo de stad in, dus nu durf ik het wel aan :=

Afbeelding
Afbeelding

Op mn ogen heb ik het Zoeva Cocoa blend palette en op m'n lippen Cher van GC

sorry voor het kwaliteit :o

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:16

Mooie look

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:18

Mooie vampy look idd :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:20

Vind Cher echt geweldig staan! Mooie look.