[***] schreef:Ik vind hem niet zo, sorry, , maar ik vind hem bij weinig mensen echt mooi.
Dit
zijn echt maar heel weinig mensen die stone kunnen hebben en meestal hebben ze bruin haar, blondines en stone is het gewoon net niet.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shizzel schreef:Ik heb al ruim een week niet echt een look gehad om trots op te zijn. Na wat opmerkingen van iemand die best kwetsend waren (en gingen niet eens over hoe ik iets had aangebracht want tips neem ik altijd mee) ben ik de plezier even kwijt geraakt in make up en loop ik gewoon met mascara en eyeliner rond.Heb wel nieuwe foundations gehaald dus zal binnenkort weer uitproberen maar merk dat ik gewoon een dipje heb erdoor.
Ik heb meestal het geluk dat mijn pony mijn 'lelijke/kale' wenkbrauw bedekt, maar toch... Moet trouwens ook weer wat haartjes weghalen maar dat even terzijde. 

), of dat ik # gebruik op instagram met wat er op mijn gezicht zit en dat ze mensen haat die het 'echte' kopen want ze willen er alleen maar bij horen/opscheppen en nog veel meer. Ik weet niet, nam voor mij eventjes de lol weg...
Maargoed, het is nu lekker weekend dus ik ga gewoon 2 daagjes niks op mijn gezicht doen en maandag is weer een nieuwe week dus dan ga ik weer eens wat proberen denk ik. 
Gelukkig dat mijn pony over de 'kale' valt maar jeetje, wat een ergernis.
En dan gebruik je inderdaad iets en lijkt het alsof je halve gezicht wenkbrauw is.
En ook in de beste relaties botst het wel eens
maar dat zei die toen ik ze kocht en nu hoor ik er niets meer over dus prima hoor. 

Morgen ben ik weer thuis, dus dan eens proberen!