als iemand die kitchen set nog wilt, heb ik er net nog 4 gekocht. ( ik.vind de geur zelf niks) Dallista heeft wel 1e.keus daar zou ik.eigenlijk voor kijken.
Dallista
Geplaatst: 16-06-20 18:00
Ashleytjuhh schreef:
als iemand die kitchen set nog wilt, heb ik er net nog 4 gekocht. ( ik.vind de geur zelf niks) Dallista heeft wel 1e.keus daar zou ik.eigenlijk voor kijken.
Lekker gedoucht met de Amsterdam collectie! Is echt lekker fris, vooral met dit weer.
Elinexx
Geplaatst: 16-06-20 20:16
Heb ook even op de site gekeken, maar ik weet niet precies meer hoe alles ruikt Ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar die parfum in de sale ( Fuyu D'Or, ritual of tsuru). En die bodymist vind ik ook interessant. Vrees dat ik toch echt even naar de winkel moet, alleen kan ik i.v.m. werk pas donderdag
Neroo
Geplaatst: 16-06-20 21:55
De namaste bodycream is een aanrader! ( ja wonder boven wonder is mijn bestelling dag erop meteen binnen ) Heb het gevoel dat het een wat rijkere gevulde cream is.. Trekt snel in de huid en huid voelt echt prettig aan. Geur kan ik niet zo goed thuisbrengen, maar het is geen overheersende geur, vrij neutraal
Banyu
Geplaatst: 16-06-20 22:14
Gister gekocht voor 87 euro, beetje dom want had dan 2 cadeatjes, heb er wel 3 maar toch... Eigenlijk zouden ze of 2x moeten geven of ook die cadeau moeten doen die ook online is...
Banyu
Geplaatst: 16-06-20 22:21
Iemand dit al opgevallen?
Klopt niet hoor....
Marocje
Geplaatst: 16-06-20 22:41
Ja, werd op fb ook al over geklaagd. Echt belachelijk, wie schrijf die teksten?
Maar ik ben vandaag dubbel geslaagd: eerst naar de winkel, eindelijk mijn waterfles die ook nog in de aanbieding was! Alleen beetje dom: ik rekende verkeerd en zat net op €39 nog wat, dus die medewerker zei dat ik vanaf 40 euro een karma setje kreeg (I know). Dus snel een handcreme gepakt, die gebruik ik toch dagelijks. Gelukkig ook in de sale, maar wat er op mijn lijstje stond (deo van Dao) pakte ik niet
Ik ging eigelijk voor de Hammam, die bodymist. Die moest daar ook zijn maar zag ik niet, medewerker zei dat die er idd niet meer was.. dus ook online besteld en daar meteen 2 van, en nog wat dingen van Hammam zodat ik vast twee cadeaus heb klaarliggen voor mijn vriend (Vaderdag en verjaardag in december)
En dus boven de 60 kwam en er dus een mist bij kreeg
Matheno
Geplaatst: 16-06-20 23:57
C_arola schreef:
Goed gegokt inderdaad Alwiene, al blijft de geur wel lang bij je vind ik Weten jullie trouwens of de Sakura en Karma lijn ook bruisbadbollen of ander badproducten verkopen? Of moet je dan ook de douche foam gebruiken?
Hammam deo dat lijkt me nou weer niets. Ik zou zo graag de Karma in stick willen hebben, want met het warme weer spuit ik die spray over een andere deo heen die wel werkt want die spray alleen red het voor mij dan niet
Als je zegt tegen je partner dat je niet zoveel in de sale besteld hebt, en de postbode komt vervolgens dit brengen dan verlies je ergens je geloofwaardigheid:
Het was ook écht niet zoveel. 2 maat M cadeaupakketten (een voor mezelf en een voor een komende verjaardag) 2 body scrub (waarvan 1 voor dezelfde verjaardag), een handcrème en de Karma bodymist die je cadeau kreeg. Rituals heeft gewoon enorm overdreven met de doos maar ik had wel wat uit te leggen