Na hysterisch roze afgelopen dagen ben ik nu naar een nude kleurtje gegaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Ik doe altijd mijn nagel heel zachtjes tegen mijn bovenlip om te voelen of het droog is
[ [url=m/u1TJF4.jpg]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:Ik doe altijd mijn nagel heel zachtjes tegen mijn bovenlip om te voelen of het droog is
[ [url=m/u1TJF4.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Mooi. Mooie nagellengte ook. Niet extreem lang, die kant wil ik ook op.
Ik heb mijn knalroze ingeruild voor I got a date to-Knight van O.P.I.
[ [url=m/poYAAl.jpg]Afbeelding[/url] ]
nijnthju schreef:Dames, help!
Eerst wil gellak nooit van zijn lang zal zik leven blijven zitten, en nu is het een ramp om het er af te krijgen. 25 minuten geweekt en nog moest ik het er met geweld afhalen wat resulteerde is hele lelijke beschadigde nagels
Wie heeft de tip?
Cinnepin schreef:nijnthju schreef:Dames, help!
Eerst wil gellak nooit van zijn lang zal zik leven blijven zitten, en nu is het een ramp om het er af te krijgen. 25 minuten geweekt en nog moest ik het er met geweld afhalen wat resulteerde is hele lelijke beschadigde nagels
Wie heeft de tip?
Watje weken in aceton, folie er omheen....en 7 minuten in de lamp...met de warmte van de lamp komt het sneller los.
Cinnepin schreef:Gellak mag je niet tegen de nagelriem aan lakken, dan kan er lucht onder komen waardoor het snel loslaat. Altijd een klein stukje er vandaan blijven