Mag ik ook komen mee kletsen met jullie? Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen en ideetjes op te doen
Ik las een aantal pagina's terug iets over basecoat en topcoat. Gebruiken jullie altijd beiden en houdt de nagellak daar langer mee? Ik moet eerlijk zeggen dat ik beiden niet gebruik en bij mij blijft nagellak nu zo'n 5 tot 7 dagen zitten. Kan ik dat met base- en of topcoat verlengen?
Hieronder mijn nieuwste nagellak:
Skessa_
Geplaatst: 16-03-14 21:05
5-7 dagen is al behoorlijk lang, maar het kan idd wel ja
Leuke lak! Welke is het?
PanniePannie
Geplaatst: 16-03-14 21:17
Hmm, ik kan het altijd eens proberen of het daarmee nog langer blijft zitten. Ik vond 5-7 dagen eigenlijk maar kort..
De lak is van Rimmel van de lijn Space Dust (kleur: moon walking).
Gewone nagellak overleeft het bij mij geen dag hoor. Doen jullie ook de paarden ermee? 1x paard en het is er af. Gellak houdt wel lang genoeg natuurlijk, maar vraag me af hoe lang dat dan bij jullie blijft zitten
PanniePannie, heb je het dan over glitterlakken als bovenstaande of houden gewone lakjes ook zo lang? Glitters zijn namelijk een stuk meer onverwoestbaar maar dan nog is 5-7 dagen wel echt lang!
Yv_
Geplaatst: 17-03-14 10:02
Welkom PanniePannie! Wat een lange vingers én nagels heb je, sierlijk!
Welkom Pannie Mooie lak, staat je ook erg goed en inderdaad wat Yv al zegt, wat een super mooie, lange vingers!
5 - 7 dagen voor normale lak is inderdaad lang. Eindelijk iemand die het probleem van chippen ook niet heft
Ik heb met een aantal vriendinnen een nail art challenge opgezet op instagram, mochten jullie het leuk vinden om mee te doen, dan zijn jullie welkom! #springnorules
Ik heb de thema's en mijn eerste mani op mijn blog: Green
Welkom Pannie! Mooi kleurtje hoor! En dat geldt voor Yv ook
Ik weet inmiddels weer waarom ik ooit mijn China Glaze stash heb weggedaan. Gisteren 2NITE gelakt en die ligt na een nachtje slapen al weer in 100 kleine stukjes onder mijn kussen , maar de kleur is echt HEEL mooi. Dus ik ga maar naar het flesje kijken
Ik heb dit gek genoeg altijd met CG gehad. Nu heb ik sowieso lastige nagels. Ook gel en acryl houden niet heel lang bij mij. Tot nu blijft OPI het beste zitten en de gellak van PBC.
Yonker
Geplaatst: 17-03-14 12:04
Bij mij heeft gisteren op 1 vinger ook gellak van bluesky losgelaten.... Nog niet opnieuw gedaan, geen zin in dus loop heel charmant met 1 ontzettende chip op mijn wijsvinger
Nee, opi gel base. Had toen we bij Mies waren 1 hand met de bluesky base en andere hand met de opi base. Bluesky ging er bij mij makkelijker af, alhoewel die van opi gewoon brokkelde en er met een stokkie ook totaal geen moeite voor hoefde om het eraf te krijgen alleen MEGA verkleurd. Mn hand lijkt serieus welk een verstokte rokershand. Was echt niet zo erg . Moet er nog even een post over maken, maar durf die foto's niet zo goed online te zetten, het is echt geen gezicht
Ik had natural base coat bij die texture, maar die is net zo niet-boeiend als die van essence. Laat even goed kleur door .
Ik ga niet snel over op een andere base. Ik gebruik Start to Finish van OPI en die doet het heel goed voor mij. De sticky heb ik geprobeerd maar die ligt er zo vanaf bij mij. Ik heb een andere base van Sally Hensen getest maar daarvan verkleuren mijn nagels dan weer.