ben ik even blij dat ik niet de enige ben
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lonneke_ schreef:Oh wat geluksvogels zijn jullie! Chocolade is ook voor mij een zwakte. Vanmiddag ga ik alle ongezonde dingen ruimen uit m'n huis! Ook chocola ...jullie zijn er zo serieus mee bezig, dat motiveert enorm
Toralone schreef:Lasca: 20+ smeerkaas? 30+ kaas? Lust je dat wel? Sanwich spread misschien (is ook niet 100% calotie arm, maar geeft wel variatie). Gebakken eitje?
Lasca_1987 schreef:Door een blessure kan ik geen fitness meer doen, rennen enzo gaat ook niet krijg ik last van mn zij van. Paardrijden gelukkig geen probleem. Nou mn zus wil ook nog wel eens op de zaterdags wat lekkers. heb niet t idee dat ik thuis gesteund wordt.
Rebeccaa schreef:Lasca_1987 schreef:Door een blessure kan ik geen fitness meer doen, rennen enzo gaat ook niet krijg ik last van mn zij van. Paardrijden gelukkig geen probleem. Nou mn zus wil ook nog wel eens op de zaterdags wat lekkers. heb niet t idee dat ik thuis gesteund wordt.
Last van je zij? Dat komt gewoon omdat je geen conditie hebt, als je gewoon rustig opbouwt en je geen blessure hebt kan iedereen met een beetje doorzettingsvermogen wel een rondje hardlopen..
En je doet het afvallen toch voor jezelf?
Lasca_1987 schreef:Nee daar komt t zeker niet door! De reden is velen malen erger! Toen ik mn cavia aldoodgaand aantrof en op mn hurken zat, omdat hij in een flat woonde waarvan de onderste verdieping, gaf mn pa doodleuk een trap in mn rechterzij! Waardoor ik naar achteren viel. Dus heeft niets met mn conditie te maken