Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fammiie_x schreef:melanie_h schreef:Nou hier gaan we ook aftellen volgende week om deze tijd heb ik hem alIk wacht maar af en kijk wel wat ze adviseert met smeren.
Heb me iig de dag erna vrij gevraagd op mijn werk dus dan heb ik 6 dagen vrij eer ik weer begin met werken. En dan maar een beetje voorzichtig zijn. Ben als de dood dat ik gekrabt word maarja risico van het vak
Waar laat je hem zetten?
Zie dat je ook hondentrimster bent.
Ik vind een tattoo op mijn pols of enkel mooi.
Heb nu dus ook voor me enkel gekozen (veel te bang bij me pols dat het ook open gekrabbeld wordt idd)
lisantjuuh schreef:Hallo!![]()
Ik lees al een tijdje mee omdat ik tattoo's fascinerend vind. En ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met tattoo Martin in Delft. Ik ben gewoon rustig aan het rondkijken voor als ik over een jaar nog het zelfde plan heb, en een vriendin en een collega hebben daar iets gezet wat heel strak er uit zag!
lisantjuuh schreef:Hallo!![]()
Ik lees al een tijdje mee omdat ik tattoo's fascinerend vind. En ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met tattoo Martin in Delft. Ik ben gewoon rustig aan het rondkijken voor als ik over een jaar nog het zelfde plan heb, en een vriendin en een collega hebben daar iets gezet wat heel strak er uit zag!
nardxash schreef:lisantjuuh schreef:Hallo!![]()
Waar zit hij dan in delft
Drunksheep schreef:Ik mag me hier eindelijk ook weer melden, een goede vriend van mij is apprentice en mag eindelijk tattoos zetten op anderen dan zichzelf/collega's in de shop. Omdat ik onwijs fan ben van zijn werk word ik binnenkort ook door hem geprikt, het wordt een plaatje van mijn hondje en een lijst daaromheen. Een beetje dit en dit idee. Hij is dit weekend begonnen met de schets, dus als het meezit kan ik die een dezer dagen hier showen
Een link naar werk van hem: http://instagram.com/renkoedge
Heb er superveel zin in!
Drunksheep schreef:Ik mag me hier eindelijk ook weer melden, een goede vriend van mij is apprentice en mag eindelijk tattoos zetten op anderen dan zichzelf/collega's in de shop. Omdat ik onwijs fan ben van zijn werk word ik binnenkort ook door hem geprikt, het wordt een plaatje van mijn hondje en een lijst daaromheen. Een beetje dit en dit idee. Hij is dit weekend begonnen met de schets, dus als het meezit kan ik die een dezer dagen hier showen
Een link naar werk van hem: http://instagram.com/renkoedge
Heb er superveel zin in!