[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 10:47

Ik vind dat echt prachtig geel strak gezet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 11:36

Hij heeft echt een geweldige stijl.. ooit.. en dan wil ik mn tattoo ook op canvas voor in de woonkamer haha

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:08

Dat vind ik wel gaaf

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:00

Fammiie_x schreef:
melanie_h schreef:
Nou hier gaan we ook aftellen volgende week om deze tijd heb ik hem al := Ik wacht maar af en kijk wel wat ze adviseert met smeren.
Heb me iig de dag erna vrij gevraagd op mijn werk dus dan heb ik 6 dagen vrij eer ik weer begin met werken. En dan maar een beetje voorzichtig zijn. Ben als de dood dat ik gekrabt word maarja risico van het vak :P

Waar laat je hem zetten?
Zie dat je ook hondentrimster bent.

Ik vind een tattoo op mijn pols of enkel mooi.
Heb nu dus ook voor me enkel gekozen (veel te bang bij me pols dat het ook open gekrabbeld wordt idd)

Ik laat hem zetten onder aan de zijkant van mijn buik richting de zij omhoog. Ik heb idd een paar dagen vrij ook vanwege de haren en rotzooi.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 20:17

Mijn impulstattoo op de conventie in Eindhoven vandaag.. :)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:18

Wat een perfect lettertype voor die plek! Zeker een GOEDE impuls-tattoo (-:

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:26

Mooi!!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 01:20

Ik mag me hier eindelijk ook weer melden, een goede vriend van mij is apprentice en mag eindelijk tattoos zetten op anderen dan zichzelf/collega's in de shop. Omdat ik onwijs fan ben van zijn werk word ik binnenkort ook door hem geprikt, het wordt een plaatje van mijn hondje en een lijst daaromheen. Een beetje dit en dit idee. Hij is dit weekend begonnen met de schets, dus als het meezit kan ik die een dezer dagen hier showen :)

Een link naar werk van hem: http://instagram.com/renkoedge

Heb er superveel zin in! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 01:29

Mooi Youthreiner (terwijl ik alweer met het nummer van Kane in mijn kop zit :') ,bedankt he :P )

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 03:41

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 06:53

Gaaf YouthReiner!

Oeh drunksheep, dat ziet er al heel veelbelovend uit! :)

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 10:49

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 11:56

Ik ben vrijdag teruggeweest voor een servicebeurtje voor m'n tattoo. Doen ze bij de shop waar ik de mijne heb laten zetten. Even alles nalopen. Eigenlijk was alles prima. Stukje van een lijntje was iets dunner dan de rest dus daar is ze even over heen gegaan.

Verder een paar uur m'n vriend bijgestaan. Hij was voor de tweede sessie voor z'n mechanic sleeve. Hij wordt zo vet!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:54

Iemand ervaring bij Electric Tattoo shop te Arnhem?

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 14:06

Hallo! :wave:
Ik lees al een tijdje mee omdat ik tattoo's fascinerend vind. En ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met tattoo Martin in Delft. Ik ben gewoon rustig aan het rondkijken voor als ik over een jaar nog het zelfde plan heb, en een vriendin en een collega hebben daar iets gezet wat heel strak er uit zag!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 15:28

lisantjuuh schreef:
Ik lees al een tijdje mee omdat ik tattoo's fascinerend vind. En ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met tattoo Martin in Delft. Ik ben gewoon rustig aan het rondkijken voor als ik over een jaar nog het zelfde plan heb, en een vriendin en een collega hebben daar iets gezet wat heel strak er uit zag!

Geen ervaring met zijn tattooeerkunsten, maar ik ken wel mensen die daar zijn geweest voor hun tattoo en (volgens mij) wel tevreden zijn. Ben er wel eens voor een noodstop langs gegaan voor mijn piercings aangezien hij lekker dicht hij huis zat, en dan was hij altijd heel aardig. Tattooeren gebeurt in een aparte kamer dus je hebt geen last van inloop. Ik zou zeggen ga er gewoon eens langs, je woont niet al te ver weg en dan kun je ook gewoon een beetje zelf kijken hoe je de sfeer vindt.

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 15:56

Hallo!
Ik lees al een tijdje mee. Wat een mooie ontwerpen komen hierlangs!
Ik heb vorig jaar december een infinity tatoeage laten zetten bij mijn rechterheupbot. Hier staan de qoorden love en hope in. Ik vind de betekenis voor mijzelf erg mooi en vind het pwrsoonlijk niet erg dat het geen orginele tatoeage is. Ik ben er erg blij mee.
Nu heb ik vorige week deze tatoege uitgebreid met een veer. Deze is bij de infinity gezet. Ik vind het erg gaaf geworden. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het genezen is. De schaduwen worden nog lichter, dit ziet er nu best wel donker uit.

Ik heb deze tatoeage(s) gezet bij skullture in vlaardingen. Daan is heel aardig en denkt goed mee. Heeft mij gerustgesteld als het nodig was. Zijn style spreekt mij aan en ben nu 2x goed geholpen!
Mijn zusje en moeder hebben daar ook tatoeages gezet en deze zijn ook mooi geworden.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 16:26

lisantjuuh schreef:

Waar zit hij dan in delft

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 16:40

Ik heb deze 2 maanden geleden laten zetten, en ben er nog steeds heeeel erg blij mee!
Kussentje lijkt een beetje uitgerekt, dit komt door de foto zelf

Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 17:34

Leuke hierboven!
Ik ga binnenkort met mijn vriend naar Deventer voor zijn tattoo, dan ga ik eens vragen of ze het hondenpootje op mijn schouder ook kan schaduwen/inkleuren. Heb nu alleen de omlijning maar die begint wat vager te worden..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:17

nardxash schreef:
lisantjuuh schreef:

Waar zit hij dan in delft

Richting Delfgauw dus buiten het centrum, op de Nassaulaan (voordeur zit aan een zijstraatje dus adres is waarschijnlijk anders).

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:59

Oké ik wist niet dat daar een tattooshop zat bedankt voor je uitleg je kan eventueel ook bij tattoo Dennis terecht

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:30

Drunksheep schreef:
Ik mag me hier eindelijk ook weer melden, een goede vriend van mij is apprentice en mag eindelijk tattoos zetten op anderen dan zichzelf/collega's in de shop. Omdat ik onwijs fan ben van zijn werk word ik binnenkort ook door hem geprikt, het wordt een plaatje van mijn hondje en een lijst daaromheen. Een beetje dit en dit idee. Hij is dit weekend begonnen met de schets, dus als het meezit kan ik die een dezer dagen hier showen :)

Echt een toffe stijl! :j Ben benieuwd naar jouw ontwerp. :D

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:43

Drunksheep schreef:

Wauwie, die heeft een mooie stijl. Bij welke shop werkt ie?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 05:58

Ik vroeg me af... Is hier iemand die, net als ik, hééééél lang gewoon totaal niks kon vinden om te laten tattoeëren? -O- Ik wil al járen een tattoeage, maar ik weet ook al járen gewoon niet wat....

Nouja genoeg ideetjes, maar niks waarvan ik denk, dat laat ik tatoeëren...En ik wíl het zo graag :(