Afgelopen weken steeds tussen 6.45 en 7.00 gelopen en nu heb ik op mijn gemak 6km in 6.18 weggelopen.
Ben er blij mee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het ziet er vanaf de foto's al mega heftig uit, laat staan in het echt. Hoe doe je dat zonder spierpijn in kuiten of bovenbenen
Gewoon 3 kilometer extra en dan nog 3e worden
18 kilometer gelopen ook, wat een afstand.
En zonder pijn!
Jullie hebben allemaal een dijk van een conditie in het gezin zeg!
Die dochter van jou gaat ook nog ver komen als ze nu al zo ver loopt met zoveel hoogtemeters.
En doe maar even rustig aan hoor met die voet, ik kan me goed voorstellen dat hij wel pijnlijk wordt met al die kilometers (al is dit waarschijnlijk tegen dovemans oren
)

Maar was wel een heel gezellig weekend. Van zaterdag op zondag overnachten in de Chaveehut in de Ardennen, dus in een groepsaccomodatie met vele snurkers en gegarandeerd een slechte nachtrust hierdoor.
Ik zou in de niet snurken kamer liggen, maar dat was absoluut niet het geval. Het gaf wel een schoolkampgevoel, maar dit was leuker dan schoolkamp vroeger.
hahaha. Ik ervaar ook goede effecten van sportdrank en dan met wat cafeïne erin. Dit helpt mij om constant energie te behouden zonder heel veel te hoeven eten. Maar nog steeds, super knap gedaan! En zeker mentaal als je dan ook nog een verkeerd loopt zo tegen het einde. En 3de vrouw
? En hoe is het nu met de spiertjes?
maar voor Triglav. Denk dat dat veel scheelt. Het is een mooie plek maar zou er niet speciaal voor naar Slovenië rijden nee!

(oke ik misschien ook). Maar dat is voor mij dus een prima gelegenheid om gebruik te maken van de gym (gisteravond gelijk een korte krachtsessie gedaan maar ik had echt 0 bij te zetten blijkbaar) en vanmorgen gaan lopen. Mijn benen voelde prut (jaja het punt is daar dat vermoeidheid kwam) dus rustig aan gedaan maar wel een lekkere afstand (dat ik dit nog eens zou zeggen over een halve marathon...). De route omhoog was heel tof door het bos. Kwam nog een hond tegen die los liep en heel blij was dat er iemand was. Maar hij liep steeds met mij mee en al sik ging rennen begon hij tegen me aan te springen. Uiteindelijk een keer boos tegen hem geroepen, toen droop die af. De route terug viel wat tegen helaas maar dat mocht de pret niet drukken.

Hopelijk is de stress nu weg!
Wel leuk om ook nog even te delen, die maandagochtend wilde ik heel graag nog even lopen omdat ik wist verder weinig tijd te hebben. Had een afspraak bij de fysio die even mijn rug en heupen los heeft gemaakt, daarna moest ik een personenvervoersbus ophalen voor werk, dus daar ben ik heen gerend. Dat ging echt lekker! Ik liep opeens prima onder de 5:00 per km en zo liep ik een nieuwe PR op de 10 km dwars door de stad en parken.

Dus met die mentaliteit, maar dan zonder middelvinger natuurlijk, ben ik de laatste 5 km gaan lopen.

. En gewoon ook prachtig.
. Moeten dit georganiseerde events zijn dan ook?
net een Harry Potter bos.