De hond was wel heel moe, we zijn in de middag een tijdje lekker op een bankje gaan zitten waar het heel rustig was en waar hij lekker met de stok heeft gespeeld.
En daar heeft hij even geslapen. Toch veel prikkels voor hem en vooral in het Ocean gedeelte daar was het wat te donker en zagen de mensen hem over het hoofd, niemand rekent natuurlijk op een hond in het park. Volgende keer doen we maar een lampje op zijn kop Hij is zó ontzettend knap, dat hij het allemaal zo braaf doet
Ach, wat leuk Boots. Zal wel veel indruk maken op de hond ja. Leuk Boedjang dat je vanuit werk meteen zo lekker kan lopen. Lizard, mooi die druppels. Susan, je had ook nog een lekker zonnetje zeg.
Athelas
Geplaatst: 21-09-25 18:05
Wat leuk bootsiebob!
Ziet er mooi uit boedjang
SusanH ook lekker gewandeld.
Goof, wat een fijn zonnetje!
Mandy, leuk die sprinkhaan
Noordje, mooi! Hier staat het water ook zo hoog
Prachtig weer, lizard.
Gaucho & Faringo, echt waanzinnig mooi
Hosii, wauw! Prachtige zonsopgang
Vandaag met een vogelexcursie med Birdlife naar de kust gegaan, was een super mooie omgeving
En natuurlijk ook wat vogeltjes op de foto kunnen krijgen
Ah wat mooi die excursie Athelas, leuk om te doen. Wij hadden pech, althans lil had pech. Vanmorgen had gingen we de merries mesten en de paddock deur stond 2 tellen open omdat eenet niet goed communiceerde en hops 1 van de Spaanse schone stoof uit de paddock. Zo in lil dr fuik die lil had gemaakt tussen haar riem en aanlegplaats. Daar stond de merrie boven lil( die in de freeze stand ging). Merrie gelukkig snel terug kunnen sturen naar paddock. Oef kleine schram op lil dr poot maar dat had echt anders kunnen aflopend. Rest van de dag hadden we allerlei afspraken buitenshuis. Zodoende toch nog 10.000 stappen gezet
Bootsiebob
Geplaatst: 21-09-25 19:32
Athelas wat een mooie vergezichten. Goudhaantje geloof ik, dat eerste vogeltje? Leuke dag gehad zo te zien!
Boedjang oef… arme Lil. Een ongeluk zit in een klein hoekje zo zie je maar. Gelukkig is ze redelijk oké. Veel stappen gezet, hopelijk ben je ook wat bekomen van de schrik
Nou bootsiebob, dat was inderdaad niet grappig maar we zijn ervan bijgekomen dank je
noordje
Geplaatst: 21-09-25 20:31
Ach gosje , stakkars Lil
Tof Athelas! Mooie foto's.
Leuke foto's Bootsie. Het is ook zo'n lekker dier
Eens met Goof Mandyy,die foto is mooi,maar sprinkhanen,brrr. Heb ik nog een jeugdtrauma van
Heerlijk rustig gewandeld Goof, mooie foto's.
Lizard,toffe foto's. Vooral de 1e.
SusanH, lekker gewandeld voor de bui. Ik heb trouwens die film gezien en je zou bijna niet meer in dat soort bos durven rondlopen
Ik zit lekker in m'n hutje. Ik ging weg met bewolking en regen bij ons en hier was het een stuk beter. Wel waaide het best hard. Enfin, we hebben een leuke wandeling naar Sputrefossen gemaakt . Voor Nala goud natuurlijk Hier zijn trouwens de herfstkleuren al veel meer aanwezig Eerst nog kennis gemaakt met wat wollige vriendjes
Bootsiebob
Geplaatst: 21-09-25 21:18
Oh Noordje, die herfstkleuren, die natuur. Ik hou ervan, schilderijen lijken het wel. Genieten voor jou én Nala. En leuke wollige vriendjes zijn dat, mooi afgestemd kwa kleur Boffen dat het weer daar beter is!
Ik had gisteren een hoop paddenstoelen het is echt herfst ineens. En gisteravond nog mee gekund met een bronsttocht naar de wildkansel. Dat was echt geweldig. Wat een natuurgeweld.
Wat mooi Susan alle paddenstoelen en gaaf dat Edelhert.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-09-25 08:04
Heb zo een geweldige avond gehad. Zoveel actie. Er was 1 plaatshert met hindes en daar mocht niemand in de buurt komen. Verbaasde me dat hij deze zo rustig liet lopen. Dit hert stak heel chill over en kwam even wat drinken. Als klap op de vuurpijl op de terugweg nog een hele grote groep hindes met 2 geweidragers erbij. En dat burlen. Dat geluid is echt zo'n oergeluid. Je voelt de testosteron gewoon.
Susan gaaf zo’n tocht! Dat wil ik ook nog een keer doen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-09-25 10:43
Dan moet je wachten tot volgend jaar alles is helaas al volgeboekt. Ik kon gelukkig met mijn moeder mee.
boedjang
Geplaatst: 22-09-25 11:39
Wat onwijs gaaf SusanH. Ik heb nog 2 uurtjes gewerkt en had ook chef mee naar werk. Daarna bedacht, of paarden of strand toe. Is strand geworden, want de hondjes vinden dat veel leuker dan die knollen haha. Wat een goede keuze was dat.