Ik heb gisteren een eind langs het Maas-Waalkanaal gelopen, was ook wel eens leuk
BeFunny
Geplaatst: 31-10-23 15:22
Wat een prachtige foto's van Gaucho
En Eelmo jou foto is ook mooi.
Ik was onverwachts vrij. Er was regen voorspelt dus ik dacht ik wacht de bui af en ga daarna want het zou daarna even droog blijven. Het zonnetje scheen zo lekker en de bui bleef uit. Dus ik met de hondjes naar buiten. Begon het te miezeren, ik dacht prima maar ineens echt plenzen. Toen heb ik in een bushokje staan schuilen. Toen het minder werd weer gaan lopen. De hondjes waren net twee verzopen katjes maar goed we gingen ervoor. Toen weer plenzen gevolgd door hagel en echt harde hagel en toen maar lekker naar huis gegaan. Helemaal doorweekt was ik. Heb geen foto's. Nu schijnt weer de zon maar de hondjes kijken me aan van ga zelf maar dus vandaag tv kijk dag en vanavond weer hardlopen.
Hardlopen ging ook door de regen en fietsend naar huis echt nat. Je kon zwemmen op het fietspad zeg maar. Maar veel erger vond in de onweer en bliksem, als ik dat geweten had had ik niet gegaan.
Susan, Faringo en Bootsiebob, geweldige kleurrijke foto's.
BeFunny
Geplaatst: 01-11-23 16:57
Ook er lekker op uit geweest Boots en Faringo. Heerlijk herfstig bij beiden. Prachtige omgeving om te wandelen Boots Faringo je kan zien dat het flink heeft geregend en prachtig de bomen nu hè
Wij hebben ook lekker gewandeld. Ook hier in de Polder is het nu echt herfst.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 01-11-23 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Bootsiebob
Geplaatst: 01-11-23 16:59
Wat een mooie plaatjes BeFunny. Het lijkt alsof Dex van de paddenstoelen snoept Kleurrijke bomen, struiken en besjes