Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Belmera schreef:En van die 150 man kan het zijn dat er geen 1 in t ziekenhuis belandt.
Besmet worden staat niet gelijk aan ziek worden en zeker niet aan in het ziekenhuis of op de ic belanden of sterven...
vienna1987 schreef:Begrijp ik het nu goed dat we maar niks moeten doen, omdat dood bij het leven hoort. Dus moeten we maar accepteren dat epidemieën er zijn en er niks tegen doen en daardoor vooral onder de arme mensen slachtoffers maakt. Het is niet zomaar een griepje waarmee je met voldoende weerstand niet vatbaar voor bent. Het is een virus waarbij 1 persoon 150 man kan besmetten door dat per ongeluk de ventilatie niet werkt.
bigone schreef:Cer schreef:Idioot, of een gevalletje 'korten op GGZ'...
Vind dit nogal een opmerking, dit zijn geen ggz klanten maar conspiracy terroristen. Punt, die horen in de bak ipv in de kliniek alhoewel tbs niet verkeerd zou zijn.
vienna1987 schreef:Begrijp ik het nu goed dat we maar niks moeten doen, omdat dood bij het leven hoort. Dus moeten we maar accepteren dat epidemieën er zijn en er niks tegen doen en daardoor vooral onder de arme mensen slachtoffers maakt. Het is niet zomaar een griepje waarmee je met voldoende weerstand niet vatbaar voor bent. Het is een virus waarbij 1 persoon 150 man kan besmetten door dat per ongeluk de ventilatie niet werkt.
bigone schreef:Opsluiten? We zijn hier niet eens opgesloten.
Cer schreef:Gezien er een lading aan asymptomatische mensen rondloopt, ga je het nooit tegenhouden... denk ik?
Dat, en de nieuwe variant is alweer onderweg ... dus sja, wat nu?
karuna schreef:Rioolwatermetingen zijn zelfs opgevoerd in frequentie. Staat ook op de coronadashboard site. Loopt in meeste regios op dit moment op.
vienna1987 schreef:Cer schreef:Gezien er een lading aan asymptomatische mensen rondloopt, ga je het nooit tegenhouden... denk ik?
Dat, en de nieuwe variant is alweer onderweg ... dus sja, wat nu?
Waar baseer je je lading asymptomatische op.
Oprechte vraag mijn ervaring is namelijk dat, dat er niet heel veel zijn en ik zeg dit uit ervaring. Wel heel veel die om diverse redenen door lopen met klachten