Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gisteren ook nog 10 kilometer hardgelopen over de Holterberg, dus je kon me 's avonds echt opvegen. Ook al mooi wat beweging ingepland voor komende week, zaterdag een trailrun van 15 kilometer. Woensdagavond uit eten maar voor de rest van de week vooral gezonde dingen in huis. 

jij bent HET voorbeeld van het topic voor mij!

. Ik moet ondertussen toch maar eens toe gaan geven dat ik dit eigenlijk ontzettend leuk vindt
.
wat heerlijk bezig allemaal!
dit jaar nog niet echt de zin gevonden.
ik heb nog vakantie t/m woensdag en kijk er wel naar uit om weer aan het werk te gaan. Heerlijk om zoveel tijd te hebben voor alles, maar ik mis ook wel ritme. Voeding minder vooruit gepland dus her en der wat minder suikervrij gegeten dan ik zou willen, maar al met al best tevree
Es_ther schreef:Ik had een Fitbit Alta HR. Die reageerde al als ik de afwas aan het doen was. Of de was opging ofzo.
Garmin hoor ik ook goeie verhalen over, ook waterdichtheid enzo.
Heb nu een Apple watch(heb ook een iPhone), en die vind ik tot nu toe ideaal!
Mocht ik ooit qua telefoon overstappen naar iPhone zou ik een Apple Watch ook echt tof vinden. Snippergroen schreef:Es_ther schreef:Ik had een Fitbit Alta HR. Die reageerde al als ik de afwas aan het doen was. Of de was opging ofzo.
Garmin hoor ik ook goeie verhalen over, ook waterdichtheid enzo.
Heb nu een Apple watch(heb ook een iPhone), en die vind ik tot nu toe ideaal!
Mijn broertje heeft ook een Apple Watch waarmee hij in zijn activiteit kan 'strijden' met vrienden. Dat lijkt me fantastischMocht ik ooit qua telefoon overstappen naar iPhone zou ik een Apple Watch ook echt tof vinden.

snap dat als je voor het ontbijt gaat hardlopen je nu nog wel wat herstelvoeding binnen wil hebben Gaucho