Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1987 schreef:Al langere tijd speel ik met het gevoel dat ik een tattoo van mijn hond wil.
Nu ik hem gisteren heb ik moeten laten slapen, is die drang alleen maar erger
Ik zou graag een portret ofz willen op de binnenkant van mijn binnenarm ( dichtbij mijn hart). Het enige waar ik bang voor ben is dat ze zijn uitstraling anders maken waardoor hij niet op mijn hond lijkt.
Hebben jullie misschien nog ideeën?
Het hoeft niet groot te zijn, als ik hem maar voor eeuwig ook zichtbaar bij mij kan dragen.
Lukasje schreef:Sterkte Laura!
Ik heb dan weer bewust niet voor een portret gekozen uit dezelfde vrees als jij, nl dat ik mijn hond niet zou herkennen . Ik heb een hartje met hondenpootjes, de 1e letter van haar naam en bloemen (mijn voornaam refereert naar die bloemen). De tattoo staat op zijn linkerzijkant onder mijn BH-bandje, dichtbij mijn hart.
Froukje_J schreef:Ik kan vanaf vandaag ook mee praten![]()
[ Afbeelding ]vandaag deze laten zetten ter nagedachtenis aan m'n lieve moeder
Froukje_J schreef:Ik kan vanaf vandaag ook mee praten![]()
[ Afbeelding ]vandaag deze laten zetten ter nagedachtenis aan m'n lieve moeder
Froukje_J schreef:Super lief dankjewel!
Hij stond met een 20 minuten op mn arm sommige stukjes wat gevoelig maar pijn deed het absoluut niet!
Alleen zit ik nog een beetje met het smeren... want ze zei tegen mij gewoon lekker smeren met bepanthen maar op het briefje wat ik mee kreeg staat dat je dat pas na een week mag doen... nu weet ik niet zo goed wat ik moetaangezien het de eerste is
Onali schreef:Je kan beter medische zalf zoals bijv bepanthen gebruiken ivm de afwezigheid van eventuele parfums.
Sheabutter is meer cosmetisch en zal dus wel toevoegingen hebben die je beter niet op een open huid kan smeren.