Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiwi1969 schreef:Mijn kleurtje zit er nog op zonder beschadiging, dat is een vooruitgang.
Ik laat het er nog even op zitten omdat ik aan het klussen ben in huis en ik mijn nagels ook nog wat wil laten groeien zodat ik daarna het scheve weg kan vijlen zonder met korte stompjes te zitten.
Ondertussen kan ik oefenen op mij tenen met mijn nieuwe set en een zomers blauw kleurtje met bling. Rubberbase zat niet in de set dus die er ook bijgekocht zodat ik ook kan experimenteren met verschillende basecoats.
[ [url=m/4finSI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:tiwi1969 schreef:Mijn kleurtje zit er nog op zonder beschadiging, dat is een vooruitgang.
Ik laat het er nog even op zitten omdat ik aan het klussen ben in huis en ik mijn nagels ook nog wat wil laten groeien zodat ik daarna het scheve weg kan vijlen zonder met korte stompjes te zitten.
Ondertussen kan ik oefenen op mij tenen met mijn nieuwe set en een zomers blauw kleurtje met bling. Rubberbase zat niet in de set dus die er ook bijgekocht zodat ik ook kan experimenteren met verschillende basecoats.
[ [url=m/4finSI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pas wel op met nagellak op zowel handennagels als teennagels gebruiken. Als je een schimmel(tje) hebt aan je teennagels, kun je dit overbrengen op de nagels van je handen. Je kunt voor je tenen dan beter een apart potje nagellak gebruiken (en die merken, zodat je niet per ongeluk misgrijpt).