Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katharinaa schreef:Lilse Bergen is toch provincie Antwerpen?
Anyway, ze hebben de maatregel aangepast
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200729_94828190
We kunnen weer veilig hardlopen!
Supervixen schreef:Nee door bij mijn grote tenen zoals zoveen sokken. Maakt niet uit hoe kort mijn nagels zijn. Ik kan maar beter tubes kopen en goedkope sokken.
Lekker dat het zo fijn ging!
_classic schreef:Hoi! Ik lees al een tijdje stilletjes wat mee en wou hier graag een vraag stellen![]()
Ik ben heel wanhopig op zoek naar hardloop-/trailschoenen. Ik had in januari een stel Asics Gel Sonoma 4 besteld, echter zitten er nu al scheuren in de stof (op de plek waar de stof wat rimpelt als je loopt) waardoor ze niet meer waterdicht zijn. Althans het water loopt er wel in en niet meer uit![]()
Ik dacht eerst aan Salomon speedcross, maar las hier ergens dat die niet echt goed dempen..
Welke schoenen raden jullie aan?
Momenteel kamp ik nog met een knieblessure, maar als die klaar is wil ik het hardlopen gaan opbouwen samen met mijn hond.
Supervixen schreef:_classic schreef:Hoi! Ik lees al een tijdje stilletjes wat mee en wou hier graag een vraag stellen![]()
Ik ben heel wanhopig op zoek naar hardloop-/trailschoenen. Ik had in januari een stel Asics Gel Sonoma 4 besteld, echter zitten er nu al scheuren in de stof (op de plek waar de stof wat rimpelt als je loopt) waardoor ze niet meer waterdicht zijn. Althans het water loopt er wel in en niet meer uit![]()
Ik dacht eerst aan Salomon speedcross, maar las hier ergens dat die niet echt goed dempen..
Welke schoenen raden jullie aan?
Momenteel kamp ik nog met een knieblessure, maar als die klaar is wil ik het hardlopen gaan opbouwen samen met mijn hond.
Ik heb de adidas terra, daar zit fijne demping in.
Maar het meeste loop ik op saucony peregrine, wel minder demping en wat stugger.
Ik ben nog erg benieuwd naar de trailschoenen van brooks, want de wegschoenen heb ik sinds kort (ghost) en die bevallen heel goed en zit ook hele fijne demping in.
De speedcross heb ik ook gehad en zijn erg hard inderdaad. Ik vond ze niet fijn.
Karharinaa ik ben twee weken in Denemarken.
Vandaag is er alweer een pakket van asics binnengekomen. Ben heel nieuwsgierig.