Bij de kop dacht ik nog “Wat een gezeik”, tot ik de foto zag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik vind het ook wel leuk dat moeders zich hier meldenZolang ze niet komen prediken dat het hebben van een kind oh zo geweldig is en dat wij ontaarde kinderhaters zijn
Pandora2 schreef:Vjestagirl schreef:Als ik de geluiden uit de tuinen van de buren zo hoor ben ik zo blij dat ik geen kinderen heb...
![]()
Maar ik ben ook niet zo blij dat de buren ze wel hebben![]()
Zijn echte krijsmonsters hier namelijk
Mando schreef:Wij zijn 2 weken geleden naar Egypte geweest.
Heenreis voor ons en stel met een kind. Schattig meisje van jaar of 3.
Ik dacht neeeee hebben wij weer. Heb ooit naar Aruba of Curaçao 11 uur naar een jankend kind moeten luisteren.
Ik hield mijn hart al vast.
Heb die kleine meid 5 uur niet gehoord.
Terugreis zaten ze aan de andere kant van het gangpad.
Ruim 5 uur niet gehoord
Zo kan het dus ook.
Soms heb ik wel moord neigingen hoor als er weer zo'n kind staat te dreinen en te janken of als het als een ongeleid projectiel door de supermarkt dendert en de ouders nergens te bekennen zijn.
Ik heb niets tegen kinderen vind ze schattig van een ander...
Vjestagirl schreef:Er zijn er 1 of 2 die wel verschrikkelijk naar zijn, maar daarvan hebben de ouders ook het IQ van een luciferdoosje. Vorig jaar was 1 zo'n knulletje druk bezig alle hommels in mijn voortuin dood te stampen (ik heb een laag hekwerkje en daar lavendel doorheen, dus daar zitten veel hommels in). Toen ik hem vertelde dat dat niet mocht zei hij dat het van zijn papa lekker wel mocht... Sta je dan met je goeie gedrag...
Niobe schreef:Nu ben ik toch een beetje nieuwsgierig, aangezien het er op lijkt dat er toch veel mensen met kinderen hier meelezen (en soms posten). Wat trekt jullie zo aan dit topic?
Niobe schreef:Nu ben ik toch een beetje nieuwsgierig, aangezien het er op lijkt dat er toch veel mensen met kinderen hier meelezen (en soms posten). Wat trekt jullie zo aan dit topic?