Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twilight schreef:Als nieuweling hier. Ook effe een daily makeup foto. Dit is meestal aardig everyday.
Geen foundation maar beetje concealer, poeder, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, blush, highlighter en lipstick![]()
[ [url=m/QsNcvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NU279q.jpg]Afbeelding[/url] ]
verder wel een leuke look!! 

, Oh Darling highlighter en VG VI lipstick. En als blush een beetje Rimmel bronzer.
eenitraM schreef:Mooie looks weer. Ik wil ook tutten en vanavond gaat het los.
Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden. Netjes een briefje op de deur geplakt waarop staat dat ik na 1 het pakketje kan aannemen en of ze terug willen komen. Ligt er in de brievenbus een briefje dat ze maandag terug komen. Hmmmfff. K ut dhl. Met postnl komen ze altijd terug!
Wel zonde van je spiegel. VAn de week was er nog een draadloze make-up spiegel met licht te koop bij de Aldi, er stond er toen nog maar 1, ik ga vandaag nog even kijken of die er nog is. Aight schreef:eenitraM schreef:Mooie looks weer. Ik wil ook tutten en vanavond gaat het los.
Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden. Netjes een briefje op de deur geplakt waarop staat dat ik na 1 het pakketje kan aannemen en of ze terug willen komen. Ligt er in de brievenbus een briefje dat ze maandag terug komen. Hmmmfff. K ut dhl. Met postnl komen ze altijd terug!
Vind ik opzich niet heel gek, postbezorgers hebben vaak maar 1x per dag de kans om langs te komen, dus dan zouden ze in hun eigen tijd nogmaals langs moeten komen voor jouw pakketje
verzoek bij de buren afleveren geven ze geen gehoor aan. Zelfs het pakketje in de container doen, doen ze niet. Een oude meneer van dhl is wel meewerkend maar er zijn hier 2 vrouwen en die zijn eigenwijs.

2a54z6e45r6r schreef:Twilight schreef:Als nieuweling hier. Ook effe een daily makeup foto. Dit is meestal aardig everyday.
Geen foundation maar beetje concealer, poeder, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, blush, highlighter en lipstick![]()
[ [url=m/QsNcvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NU279q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat je met hooded eyes mooier bent met een fijn lijntje eyeliner, anders leg je meer naadruk op de hood. Op YouTube vind je enorm veel goeie tips hoe je best een hooded eye opmaakt. Hopelijk heb je hier wat aanverder wel een leuke look!!
maar dankje

Heb wel nieuwe foundations gehaald dus zal binnenkort weer uitproberen maar merk dat ik gewoon een dipje heb erdoor.
Bij de benefit brow bar ben ik verteld voor assig te moeten gaan en heb toen van hun de Gimme Brow gebruikt in medium/dark, vond ik ook mooi maar aangezien op sommige plekken in mijn wenkbrauwen minder haar zitten wil ik deze graag 'invullen', ik gebruik nu eentje van H&M om ze in te vullen en opzich vind ik het wel mooi maar heb het gevoel dat het 'te poederig' is en het nog niet een geheel lijkt zoals ik bij jullie wel zie en bewonder. Iemand een idee wat ik kan doen of zijn er foto's nodig?
mijn septum is helemaal niet nep hoor