Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twilight schreef:Als nieuweling hier. Ook effe een daily makeup foto. Dit is meestal aardig everyday.
Geen foundation maar beetje concealer, poeder, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, blush, highlighter en lipstick![]()
[ [url=m/QsNcvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NU279q.jpg]Afbeelding[/url] ]
eenitraM schreef:Mooie looks weer. Ik wil ook tutten en vanavond gaat het los.
Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden. Netjes een briefje op de deur geplakt waarop staat dat ik na 1 het pakketje kan aannemen en of ze terug willen komen. Ligt er in de brievenbus een briefje dat ze maandag terug komen. Hmmmfff. K ut dhl. Met postnl komen ze altijd terug!
Aight schreef:eenitraM schreef:Mooie looks weer. Ik wil ook tutten en vanavond gaat het los.
Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden. Netjes een briefje op de deur geplakt waarop staat dat ik na 1 het pakketje kan aannemen en of ze terug willen komen. Ligt er in de brievenbus een briefje dat ze maandag terug komen. Hmmmfff. K ut dhl. Met postnl komen ze altijd terug!
Vind ik opzich niet heel gek, postbezorgers hebben vaak maar 1x per dag de kans om langs te komen, dus dan zouden ze in hun eigen tijd nogmaals langs moeten komen voor jouw pakketje
2a54z6e45r6r schreef:Twilight schreef:Als nieuweling hier. Ook effe een daily makeup foto. Dit is meestal aardig everyday.
Geen foundation maar beetje concealer, poeder, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, blush, highlighter en lipstick![]()
[ [url=m/QsNcvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NU279q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat je met hooded eyes mooier bent met een fijn lijntje eyeliner, anders leg je meer naadruk op de hood. Op YouTube vind je enorm veel goeie tips hoe je best een hooded eye opmaakt. Hopelijk heb je hier wat aanverder wel een leuke look!!