Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 12:11

Wat Gina zegt inderdaad. Mooie kleuren hebben ze.
Of zelf een palette samenstellen met bijvoorbeeld MUG is ook leuk.

Leuke look! Vind alleen de wing niet helemaal bij je oog vorm passen.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:34

Twilight schreef:
Als nieuweling hier. Ook effe een daily makeup foto. Dit is meestal aardig everyday.
Geen foundation maar beetje concealer, poeder, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, blush, highlighter en lipstick :)
[ [url=m/QsNcvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NU279q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat je met hooded eyes mooier bent met een fijn lijntje eyeliner, anders leg je meer naadruk op de hood. Op YouTube vind je enorm veel goeie tips hoe je best een hooded eye opmaakt. Hopelijk heb je hier wat aan :) verder wel een leuke look!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:47

:wave:
Me de afgelopen weken minimaal tot niet opgemaakt. Geen zin en zit niet zo lekker in mijn vel. Maar gisteravond verjaardag van een vriendin dus dan moet je wel beetje bij elkaar geraapt voor de dag komen :D
Licht niet super, maar ik was tevreden met de look.
Loreal True match foundation, MAC oogschaduws die je op de foto toch niet kunt onderscheiden :'), Oh Darling highlighter en VG VI lipstick. En als blush een beetje Rimmel bronzer.
Afbeelding

Ja ik blijf erg hangen in de natuurlijke looks :+
Laatst bijgewerkt door Djilna op 27-02-16 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:57

Mooie looks weer. Ik wil ook tutten en vanavond gaat het los.

Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden. Netjes een briefje op de deur geplakt waarop staat dat ik na 1 het pakketje kan aannemen en of ze terug willen komen. Ligt er in de brievenbus een briefje dat ze maandag terug komen. Hmmmfff. K ut dhl. Met postnl komen ze altijd terug!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:59

Afbeelding

|(

Ik was m'n Jeffree's aan het swatches en ik krijg er 7 jaar ongeluk voor terug :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:01

eenitraM schreef:

Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden. Netjes een briefje op de deur geplakt waarop staat dat ik na 1 het pakketje kan aannemen en of ze terug willen komen. Ligt er in de brievenbus een briefje dat ze maandag terug komen. Hmmmfff. K ut dhl. Met postnl komen ze altijd terug!

Vind ik opzich niet heel gek, postbezorgers hebben vaak maar 1x per dag de kans om langs te komen, dus dan zouden ze in hun eigen tijd nogmaals langs moeten komen voor jouw pakketje :o

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:02

Djilna, mooie look weer. Je bent echt super vooruit gegaan!

Ooohh zo zonde van de spiegel. Heb je wel een foto van de swatches?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:04

Je hebt toch 7 jaar geluk? :P Wel zonde van je spiegel. VAn de week was er nog een draadloze make-up spiegel met licht te koop bij de Aldi, er stond er toen nog maar 1, ik ga vandaag nog even kijken of die er nog is.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:05

Aight schreef:
eenitraM schreef:

Vind ik opzich niet heel gek, postbezorgers hebben vaak maar 1x per dag de kans om langs te komen, dus dan zouden ze in hun eigen tijd nogmaals langs moeten komen voor jouw pakketje :o

Ja ik vind het wel gek. Verzoek om het pakketje op het balkon te gooien doet dhl hier niet. De overigen doen dat wel mits ik een briefje bij de deur laat waarop staat dat het breekbaar is en dan komen ze altijd een andere tijd terug, en krijg ik een appje wanneer ik kan.

Dhl is eigenwijs 8-) verzoek bij de buren afleveren geven ze geen gehoor aan. Zelfs het pakketje in de container doen, doen ze niet. Een oude meneer van dhl is wel meewerkend maar er zijn hier 2 vrouwen en die zijn eigenwijs.

Selektvracht en postnl zijn echt toppers. Ik probeer het voor hun makkelijk te maken, zij voor mij. Dhl niet. Waarom rijden ze niet zo nog een keer langs ipv van maandag. Net zo makkelijk toch?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:10

Mijn grote spiegel leeft nog hoor, maar die krijg je haast niet van tafel af, ding lijkt wel 10 kilo te wegen :')

Joolien ongeluk :j

zal zo ff foto's uploaden :j

Enitra sorry maar ik vind dat echt niet raar hoor, prima dat PostNL het doet maar daar kunnen ze heel veel problemen mee krijgen (balkon gooien/container achterlaten) dus ik snap dat wel dat ze t niet doen. Hier laten ze wel bij de buren achter maar ik kan dat vaak ook bij de bestelling aangeven :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:18

2a54z6e45r6r schreef:
Twilight schreef:
Als nieuweling hier. Ook effe een daily makeup foto. Dit is meestal aardig everyday.
Geen foundation maar beetje concealer, poeder, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, blush, highlighter en lipstick :)
[ [url=m/QsNcvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NU279q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat je met hooded eyes mooier bent met een fijn lijntje eyeliner, anders leg je meer naadruk op de hood. Op YouTube vind je enorm veel goeie tips hoe je best een hooded eye opmaakt. Hopelijk heb je hier wat aan :) verder wel een leuke look!!

Dankje. Zal er ff naar kijken. Miss idd beginnen met iets korter haha :) maar dankje :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:29

Friem wat zonde! En idd, scherven brengen geluk, maar een spiegel breken 7 jaar ongeluk. Misschien heft het elkaar op :')

Nelleke dank!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:38

Jij maar met spiegels gooien Joolien, en maar afvragen waar dat geluk nu blijft. :+

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:57

He dames... Ik lees al heeeeel erg lang mee, maar kan zelf niet goed make uppen en dus voorheen nooit niets gepost :)
Nu heb ik al n hele poos de lipstick mac stone thuis liggen, en ikvind m wel leuk, maar toch ergens weet ik niet zeker of die wel bij me past. Ik denk dat ik van huid wat de donker ben..
Hier even een snelle foto, wat vinden jullie?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:02

Moeilijk beoordelen, omdat het licht een beetje gek schijnt.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:10

hmm ik weet niet zo goed wat ik van de kleur vind. Je septum is wel meega gaaf <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:11

Nu vind ik m overigens wat grauw, maar ik denk dat als je hem dikker aanzet, dat ie bruiner over komt.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:16

Stone is een enorm gave kleur. Door de belichting kan ik niet helemaal oordelen.
Is dat zo'n neppe septum? Ik weet zeker dat je dat deze zomer zoveel gaat zien in NL. :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:19

Denk ook dat hij in kunstlicht grauwer overkomt dan met daglicht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:29

Ik vind hem niet zo, sorry, , maar ik vind hem bij weinig mensen echt mooi.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:32

Haha Elke ze zijn echt al een hele tijd een hype. Zelfs al bij de SIX te krijgen, en ook bij sites als AllOverPiercings. Vind het zelf een beetje lame stiekem :))

En sorry, vind Stone je niet zo heel mooi staan. Maar misschien ligt het aan het licht.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:38

Ik vind het ook niet zo mooi Mellanca, trekt een hoop kleur uit je gezicht :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:40

Linoleum, Iched Mocha staat je trouwens prachtig!

Gianti wat heb jij een prachtig gezicht en mooie lippen.

Elke, ik vind je prachtig, ook zonder make up! :)

Friem, wat zonde van je spiegel. :oo

Ik heb al ruim een week niet echt een look gehad om trots op te zijn. Na wat opmerkingen van iemand die best kwetsend waren (en gingen niet eens over hoe ik iets had aangebracht want tips neem ik altijd mee) ben ik de plezier even kwijt geraakt in make up en loop ik gewoon met mascara en eyeliner rond. :') Heb wel nieuwe foundations gehaald dus zal binnenkort weer uitproberen maar merk dat ik gewoon een dipje heb erdoor. -O-

Aangezien het veel over wenkies ging: Ik ben heel hard op zoek naar dé perfecte zooi voor m'n wenkbrauwen. := Bij de benefit brow bar ben ik verteld voor assig te moeten gaan en heb toen van hun de Gimme Brow gebruikt in medium/dark, vond ik ook mooi maar aangezien op sommige plekken in mijn wenkbrauwen minder haar zitten wil ik deze graag 'invullen', ik gebruik nu eentje van H&M om ze in te vullen en opzich vind ik het wel mooi maar heb het gevoel dat het 'te poederig' is en het nog niet een geheel lijkt zoals ik bij jullie wel zie en bewonder. Iemand een idee wat ik kan doen of zijn er foto's nodig? :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:44

Er zijn altijd foto's nodig <<)

Nee, ik denk dat een combinatie van tekenen met potlood én invullen met een (niet te donkere) poeder een heel natuurlijk en mooi effect kan geven!

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:46

Ik zal morgen ofzo eens een foto met daglicht posten ;) mijn septum is helemaal niet nep hoor :=