O: 3 crackers met kipfilet, flesje yakult
T: pakje melba toastjes
L: 5 crackers met kipfilet
T: wat speltpepernootjes
A: 150 gram biefstuk, 2 speltboterhammen droog. Klein beetje jus.
T:/
B: 15 min wandelen, 15 min fietsen, dik een uur sportschool.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Area51 schreef:Nah detox vind ik niet verboden hoor, ieder z'n eigen lichaam en z'n eigen manierik ben Zelf altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen en wat het met je doet dus vindt het leuk om mee te lezen!
Oh die kou... Verschrikkelijk. Volgens mij verbrand ik echt wel meer hoor, staat er tenminste nog iets positiefs tegenover.
Sterkte met de stress kayleigh![]()
Lijstje van vandaag:
O: 3 maisboterham met kaas
T: appel
L: kleine Eat Natural reep
T: tomaat, mini komkommer en wasa thin crisp
A: kipfilet uit de oven, ijsbergsla met tomaat en wat aardappeltjes uit de oven
T: 7 druiven en een minispeculaasje
B: fietsen, en moed verzamelen om te gaan paardrijden want buitenbak
_lauraaa_ schreef:@lyanne: vervelend dat het niet wil lukkenmij lukte het eerst ook nooit. Ik was echt suiker verslaafd (iedere avond halve zak chips, koekjes, frisdrank) maar met veel moeite ben ik het toch steeds minder gaan eten. In het begin was het echt heeel moeilijk, maar nu kan ik de zak chips laten liggen terwijl die open voor mij ligt. Ook frisdrank drink ik alleen nog als ik op feestjes ben.
IMANDRA schreef:Mag ik vragen waar dat nuttig voor is, zon suikervrije periode? Ben nieuwsgierig!
lyanne_sanne schreef:Kayleigh_ schreef:Lysanne_sanne, als je nu niet van de snoep en chips af kunt blijven, gaat dat tijdens een detox ook niet lukken. Het is niet alsof de detox invloed heeft op je psyche. Zonde van je geld in dat geval, vind ik.
Hm ja misschien.. maar ik kan altijd even inlezen toch?
Emmaa_ schreef:Ik denk dat zo'n detox vooral mentaal heel veel voor je kan doen. Omdat je zo weinig voedingsstoffen binnen krijgt ga je sowieso heel veel afvallen, maar dat komt er ook heel sterk weer aan. Wel denk ik dat het perfect is om een suikerverslaving te kicken.
Kayleigh_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat zo'n detox vooral mentaal heel veel voor je kan doen. Omdat je zo weinig voedingsstoffen binnen krijgt ga je sowieso heel veel afvallen, maar dat komt er ook heel sterk weer aan. Wel denk ik dat het perfect is om een suikerverslaving te kicken.
Dat afkicken lukt alleen als je van jezelf al sterk genoeg bent om verleidingen te weerstaan. Daar heb je geen detoxperiode voor nodig...