Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:33

upendo schreef:
Dallista schreef:
Ik heb me net even laten gaan in Arnhem. Oeps. Gelukkig kan ik het als vroeg verjaardagscadeau aan mezelf afschrijven.
Foto komt vanmiddag. ;-)

Hadden ze in Arnhem nog wat oude collecties? O:)

Ze hadden yalda wishing boxes (hebben nog steeds, denk ik, ik vind dat zulke onnozele dingen, wat moet je ermee? Er is natuurlijk een reden dat die dingen nog steeds opduiken in de sale, iedereen vind ze onnozel, lol).
Verder... uhm... dacht het niet.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:36

Sharani schreef:
DideH schreef:
Zo, ik heb dan toch eindelijk een mailbevestiging van mijn bestelling van gisterochtend :')

Hier nog niets. Hoe laat had jij besteld? Of zouden ze het niet op volgorde van binnenkomst verwerken.

Ommmm kwart voor 7 geloof ik :=

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:38

Dallista schreef:
Ze hadden yalda wishing boxes (hebben nog steeds, denk ik, ik vind dat zulke onnozele dingen, wat moet je ermee? Er is natuurlijk een reden dat die dingen nog steeds opduiken in de sale, iedereen vind ze onnozel, lol).
Verder... uhm... dacht het niet.

Ik zag ze hier ook in de winkel liggen en vroeg me ook af wat je daarmee zou moeten willen. Ondanks dat het Yalda is heb ik het laten liggen.

upendo

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:39

Haha ja, daar kun je echt geen kak mee. :Y)

Dan houd ik het maar bij wat we nu hebben gekocht. Is ook meer dan zat. :')

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:58

Ik heb ook mijn sorry-pakketje binnen! :D Ben er heel blij mee, het is ook nog eens m'n favoriete lijn. Dit doen ze echt goed daar bij Rituals.

Voorlopig ben ik wel voorzien, alhoewel je nooit teveel kan hebben natuurlijk haha :)) Ik heb vooral producten van Karma, Jing en Sakura, nog wat Tsuru uit een verjaardagscadeau en de lipbalms vind ik fantastisch.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:23

C_arola schreef:
Ik zag ze hier ook in de winkel liggen en vroeg me ook af wat je daarmee zou moeten willen.

Beetje fikkie steken en de wens doen dat je bij de volgende Rituals winkel met sale wel de leuke yalda items vindt? :D

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:29

Aangezien ik niet weet of ik Yalda lekker vind kan ik dat niet wensen :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:32

C_arola schreef:
Aangezien ik niet weet of ik Yalda lekker vind kan ik dat niet wensen :D

Tuurlijk wel. Alles is leuker dan een wishing box. Trust me on this one. Zelfs bruisballen (en dat zegt iemand die nooit in bad gaat!). ;-)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:02

Haha en anders voor de verkoop :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:14

Natuurlijk kun je daarom wensen, bedoel nu yalda items vinden voor een sale prijs is ongeveer net zoiets als de loterij winnen. Als je ze zelf niet lekker vindt ben je alleen nog maar beter af :')

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:38

En toen kwam je bij een winkel die nog lekker veel kitchen sets had, en tja, ze zijn zooooo schattig (ik ben uber Japanse prettiness fan) en ik draai handzeep en handbalm erdoorheen als een gek tegenwoordig, duzzz....
Afbeelding

Echt scheutig vond ik ze trouwens niet met hun gifts. 1 karma setje bij zo’n aankoop, pfft. Gelukkig vind ik die setjes niet bepaald interessant (heb liever de interieur parfum mini’s van vorige maand).

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:42

Alwiene schreef:
Natuurlijk kun je daarom wensen, bedoel nu yalda items vinden voor een sale prijs is ongeveer net zoiets als de loterij winnen. Als je ze zelf niet lekker vindt ben je alleen nog maar beter af :')

Net de Yalda geroken en het is inderdaad niet mijn geur :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:59

Dallista schreef:
En toen kwam je bij een winkel die nog lekker veel kitchen sets had, en tja, ze zijn zooooo schattig (ik ben uber Japanse prettiness fan) en ik draai handzeep en handbalm erdoorheen als een gek tegenwoordig, duzzz....
[ [url=m/S9b1pc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt scheutig vond ik ze trouwens niet met hun gifts. 1 karma setje bij zo’n aankoop, pfft. Gelukkig vind ik die setjes niet bepaald interessant (heb liever de interieur parfum mini’s van vorige maand).

Hahahhaa waar was je? Weten we dat we daar niet meer heen hoeven :')
Hoeveel zitten er in die doos joh?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:02

Wat is het verschil tussen die handbalm en de gewone handcreme van Rituals?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:06

DideH schreef:
Hahahhaa waar was je? Weten we dat we daar niet meer heen hoeven :')
Hoeveel zitten er in die doos joh?

Oh, sorry. Arnhem.
Enne... zes? Ik dacht, er staan er drie, die neem ik... en toen kwam ik bij de kassa en vond ik drie eigenlijk toch wat weinig. :o Dus nog maar even gevraagd of ze er misschien meer van hadden. Ja hoor, kwam ze nog met eentje aan, geen idee waar ze die vandaan haalde, en daarna kwam ze met een doosje aan.
Geen idee of er nog meer waren (vermoed van wel, dus), maar ik vond tien stuks wel genoeg (mooi rond getal!).
Ik was mijn handen veel, maar tegen de tijd dat ik hier doorheen ben is er vast wel weer een nieuwe winter collectie met handzeep uit. :')

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:31

Marocje schreef:
koenlover schreef:
Hier ook met UPS, mn pakketje zag eruit alsof er mee gevoetbald was en bijna alle verpakkingen waren stuk maar de producten nog wel bruikbaar (dopje van de foam gebroken, doos van de kaars gescheurd, cadeaudoos gedeukt en gescheurd). Vond het vooral vervelend omdat er wat cadeaus bij zaten. Geen reactie gehad van de klantenservice toen en geen compensatie nu.

Heb je foto’s gemaakt? Normaal ben ik hier écht niet van, maar dit vind ik wel erg zuur. Zou dus idd een fb post maken met deze foto’s, je verhaal en dat het toch wel steekt dat er zoveel mensen een attentie krijgen omdat er iets mis gegaan zou zijn terwijl dit niet altijd zo is en dat jij gewoon geen enkele reactie krijgt. Het is niet zomaar een scheurtje in de verpakking he? Het waren ook cadeau’s die je toch liever niet zo geeft..

En volgens mij gaat het niet zozeer om de compensatie, maar het feit dat je nooit gehoord bent en je het dus maar moet doen met een kapotte bestelling. Als anderen dan wél een compensatie krijgen terwijl er ‘niks’ was, steekt dat.

Ik heb er toch nog een berichtje aan gewijd en zojuist na weer lang wachten reactie gekregen. Het pakketje was alleen gestuurd naar mensen die lang hadden moeten wachten op hun pakketje (Volgens mij niet helemaal wat ik hier lees maar goed). Dit was niet de oplossing voor andere klachten. Uiteindelijk begreep ze het wel en nu krijg ik een foam naar keuze thuis gestuurd. Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden maar goed blij dat m’n klacht toch behandeld is.

En om het dan positief af te sluiten: het aanbod in de sale trekt me helemaal niet dus ik heb net nieuwe schoenen besteld :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:12

C_arola schreef:
Alwiene schreef:

Net de Yalda geroken en het is inderdaad niet mijn geur :)

Hahaha dat had ik dus toch goed gegokt dan, ik had al zo'n vermoeden. Maar in ieder geval weet je nu waar iedereen het over heeft, en mocht je toch Yalda vinden kun je het iig verpatsen ipv verbruiken LOL.

@Dallista, Ik heb gisteren expres 2x afgerekend toen ik 80 euro had en dan kan het wel, maar voor het kadootje moeten ze je kaart scannen blijkbaar en daar kan maar 1 kadootje per bon op uitgegeven worden. Die tsuru kitchensets stijgen nu al in prijs trouwens dus mocht je hem zat raken zal je hem zeker niet met winst hoeven door te verkopen gok ik zo :+

@koenlover, gek he hoe willekeurig ze met klachtenafhandeling om lijken te gaan. Fijn dat je iig iets krijgt maar toch. Gelukkig hoef je ze nu niet te spekken met sale-aankopen hihi.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:20

Alwiene schreef:
Die tsuru kitchensets stijgen nu al in prijs trouwens

Ik heb het gezien, ja. Het is toch wat. Terwijl ze nu nog gewoon met korting (!) in de winkels liggen.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:20

Goed gegokt inderdaad Alwiene, al blijft de geur wel lang bij je vind ik :)
Weten jullie trouwens of de Sakura en Karma lijn ook bruisbadbollen of ander badproducten verkopen? Of moet je dan ook de douche foam gebruiken?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:22

C_arola schreef:

Ik doe 's avonds als ik op bed aan een knoopkleed werk met een TV serie op de achtergrond vaak wat body cream op, en dan kan je de hele avond genieten van de geur! <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:29

Dallista schreef:
Alwiene schreef:

Ik heb het gezien, ja. Het is toch wat. Terwijl ze nu nog gewoon met korting (!) in de winkels liggen.

Nou dat is het punt, online al niet meer en in heel veel winkels ook al niet meer!! Je had dus wel echt jackpot haha.

@carola ja klopt de bodylotion blijf je wel lang ruiken zelfs met een klein beetje.

Van Sakura is er badschuim, verder van beide niets voor het bad geloof ik https://www.rituals.com/nl-nl/search/badschuim?q=sakura

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:30

Dallista schreef:
C_arola schreef:

Ik doe 's avonds als ik op bed aan een knoopkleed werk met een TV serie op de achtergrond vaak wat body cream op, en dan kan je de hele avond genieten van de geur! <3

Dat doe ik met de Sakura, dan een boek erbij en de tv op de achtergrond aan :))

Alwiene schreef:
Dallista schreef:
Alwiene schreef:

Nou dat is het punt, online al niet meer en in heel veel winkels ook al niet meer!! Je had dus wel echt jackpot haha.

@carola ja klopt de bodylotion blijf je wel lang ruiken zelfs met een klein beetje.

Van Sakura is er badschuim, verder van beide niets voor het bad geloof ik https://www.rituals.com/nl-nl/search/badschuim?q=sakura

Ik begon zo *\o/* totdat ik de prijs zag :+ Denk dat ik dan eerst de douche foam ga proberen en kijken hoeveel ik daar van nodig heb :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:41

Alwiene schreef:
@Dallista, Ik heb gisteren expres 2x afgerekend toen ik 80 euro had en dan kan het wel

Maar als je, ahem, nog wat meer uitgeeft in 1 keer, dan krijg je on-line een ander cadeau. Dat hebben ze niet in de winkels, neem ik aan (in elk geval nog nooit meegemaakt, maar ik koop eerlijk gezegd ook zelden in de real-life winkels).
De setjes doe ik meestal niets mee, misschien dat ik ze ook maar eens ga verpatsen of zo. Als je ziet wat mensen daar al voor geven... Wel good business, bij elke 40 euro setje innen en dan verkopen voor, nou, soms wel 15 euro of zo?! :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:50

Klopt het duurdere kado is helaas alleen online.
Zo'n setje krijg je nu geen 15 euro voor omdat iedereen hem nu heeft. Maar bv over een jaar waarschijnlijk weer wel omdat ze dan al schaarser zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 17:52

Aan mijn huisparfums komt niemand. Die vind ik toch zo lekker <3