Dat donkere er onder is nog van het werk..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Ik zag weer mooie nagels voorbij komen!
Stamper: mooi! Ik herkende de foto ook al, maar het blijft mooi!
Cinnepin weer een mooi nieuw kleurtje er op! En die van Anouk zijn ook super! Ik heb het poeder hier liggen, toch maar eens gebruiken..
Ik heb ook weer wat nieuws. Zwarte onderlaag met kameleon gellak er over. Dacht eerst dat het kameleon verhaaltje onzin was, tot ik dit op mijn telefoon ging typen en mijn nagels ineens groen waren in plaats van paars. Om vervolgens even bij het raam te gaan staan en toen waren ze rood. Ik vind het leuk!
[ [url=m/STBkYU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dowVYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neej schreef:Dit zijn mijn nagels vandaag
[ [url=m/7wN6uC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat er op zit, komt allemaal uit de doos van jansben ook te ongeduldig, al de kleine imperfecties zouden er niet zijn als ik gewoon de tijd zou nemen om goed te drogen
Oh en m'n vingers zijn verder niet om aan te zien! Allemaal losse velletjes.. ellende
_San87_ schreef:Dat wachten tot het droog is is voor mij ook lastig, haha.
Ik vind de kleur wel heel gaaf! Ik heb weer een keer knalroze gepakt:
[ [url=m/3Fb6zL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pink Tank van Sally Hansen.
Skessa_ schreef:Temperatuur veranderde lakjes vind ik ook altijd zo leuk![]()
Die charmeleon lakjes, noemen we ook wel duochrome. Zijn erg leuk inderdaad
Er bestaan gewoon sneldrogende topcoats hoor, dan kun je na 10 min alweer (bijna) alles doen
Skessa_ schreef:Warboel schreef:Ik heb dus die Rimmel 60 seconds nagellak, 60 seconde is wel wat ambitieus maar het droogt wel serieus snelben ook zo'n ongeduldig type
Ja dan is die droog,maar niet uitgehard
Topcoats net als seche vite maken echt verschil. Na 10 min kun je bijna alles weer doen
Skessa_ schreef:Temperatuur veranderde lakjes vind ik ook altijd zo leuk![]()
Die charmeleon lakjes, noemen we ook wel duochrome. Zijn erg leuk inderdaad
Er bestaan gewoon sneldrogende topcoats hoor, dan kun je na 10 min alweer (bijna) alles doen
Silkaay schreef:Mooie kleuren komen er weer voorbij!
Ik heb laatst ook enkele setjes geplaatst, krijg ook steeds meer aanvragen voor nageltjes te doen, super blij natuurlijk
Met tips, donkerrood met een glitter
[ [url=m/6jDJMm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eigen nagels, dit is een heel fel fuschia/paars kleurtje, komt totaal niet tot zijn recht op foto.
Nagelriemen zijn heel droog op dit moment.
[ [url=m/zUq4ug.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nEo8kF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Donkerrood
[ [url=m/p0pbzI.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:[ [url=m/kPmZI9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drie nieuwe kleurtjes gescoord. Ga zo, na m'n middagdutje (ziek, medicatie halen, nagellak in de aanbieding
) de lichtroze op doen.
youaremystar schreef:Ik doe altijd om te checken of mn lak droog is mijn nagels tegen elkaar tikken. Als het nog plakt is het niet goed droog.
Ik heb ook weer een nieuw kleurtje op. Lekker fel voor bij dit mooie weer.
[ [url=m/UJCipp.jpg]Afbeelding[/url] ]