Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:00

Jaaa, ik ben klaar met de shred. :D Net dag 30 afgerond, heerlijk, haha.
Ik heb geen meetlijstje, alleen rond mijn navel is er ongeveer 5 cm af en ben ongeveer 1,5 kg kwijt. Ben nu van plan wat afwisselende dingen te gaan doen, in ieder geval geen programma meer voorlopig.
Blijf nog wel even meelezen/posten, altijd leuk, jullie motiveren (en mezelf om bezig te blijven). :)

Allemaal veel succes vandaag! :D

(Spier is trouwens wel zwaarder van vet, dus het is geen fabel. Maar omdat een vrouw een jaar keihard moet trainen om 1 kg aan spier aan te komen, kan zo'n gewichtsverschil dus niet daar van komen).

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:36

Zometeen dag 9 van level 1 :) heb wel zin in een ander level ondertussen ...ben alleen nogsteeds bang als ik al die verhalen over de planks in level 2 hoor :o

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:44

Wat zijn planks?
Ik ga vandaag voor dag 3 level 1. Morgen ga ik 's avonds ook nog lekker een uur aan de Zumba, zoveel zin in. Dan doe ik overdag wel shredden.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:46

Dit:
Afbeelding

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:47

Fijn dat je klaar bent Diane! Net resultaat hoor :j

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:58

Ik ga beginnen aan dag 15 !

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:59

+:)+ Wow Diane, -5 cm

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:07

Dankjullie. :D Succes MissBonny!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:12

http://www.youtube.com/watch?v=ZJ8Zdj0OPMI

Is dit 6w6p? Die doe je dan (bijna) elke dag 6 weken lang? Want ik heb net de eerste 5 minuten zitten kijken in de hoop dat ik dat zo kan gaan doen, maar daar zie ik toch wel erg veel knie-buig-dingen helaas.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:18

oh_oh schreef:
Met planking jumping jacks en die dat je naar voren springt, schuif ik met mijn matje de hele kamer door als een worstelende rups. Zonder matje glijden mijn schoenen weg en heb ik geen grip.

:')
Dat heb ik dus ook, allez, gisteren eerste keer level 2 gedaan, op sokken, en is niet te doen, moet schoenen aandoen want glijd weg op mijn vynilvloer, en moet een matje gaan halen ook want dekentje wordt één grote prop als ik even bezig ben.
Ben echt bijna op mijn gezicht gevallen bij die planks :')

Had beetje last met coördinatie, en dat dubbeltouwtjespringen sloeg ik in de knoop met mijn denkbeeldig touw, en al die plankdingen nog op de makkelijke manier gedaan vooral.
Die Nathalie is gestoord, ik kan dat dus echt nooit hoor zo diep hurken, ik val gewoon om :+

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:22

Werkt op blote voeten dan niet beter?

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:24

Ja denk dat ik dat vanavond ga proberen inderdaad, maar lijkt mij lastig met springen ('t zit in mijn hoofd allicht ze :') )

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:26

Diane_ schreef:

Thx. ! Ging vandaag weer beter..voel bij bepaalde oefeningen nu ook écht m'n spieren, heerlijk !

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:27

Diane_ schreef:

Thx. ! Ging vandaag weer beter..voel bij bepaalde oefeningen nu ook écht m'n spieren, heerlijk !

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:28

Stral schreef:
oh_oh schreef:
Met planking jumping jacks en die dat je naar voren springt, schuif ik met mijn matje de hele kamer door als een worstelende rups. Zonder matje glijden mijn schoenen weg en heb ik geen grip.

:')
Dat heb ik dus ook, allez, gisteren eerste keer level 2 gedaan, op sokken, en is niet te doen, moet schoenen aandoen want glijd weg op mijn vynilvloer, en moet een matje gaan halen ook want dekentje wordt één grote prop als ik even bezig ben.
Ben echt bijna op mijn gezicht gevallen bij die planks :')

Had beetje last met coördinatie, en dat dubbeltouwtjespringen sloeg ik in de knoop met mijn denkbeeldig touw, en al die plankdingen nog op de makkelijke manier gedaan vooral.
Die Nathalie is gestoord, ik kan dat dus echt nooit hoor zo diep hurken, ik val gewoon om :+

Bizar is dat he ! Mijn armen zijn al dood en zij gaat maar vrolijk door...

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:31

Ja! Was ook blij dat ik weer mijn lichte gewichtjes van 500gr genomen had, je voelt het wel goed weer in level 2!

Vanochtend naar mijn kont staan kijken, volgens mij wordt ze beter, 't is misschien inbeelding, maar ik vind mijzelf mooier, nah :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:34

hahahahah in de knoop met denkbeeldig touw hahahah _O-

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:35

Vandaag laatste dag level 1 doen. Heb echt het idee dat ik mooiere benen en kont heb! Alleen kont lijkt nog op een sinaasappel, benen vrijwel niet meer dus ben al blij!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:35

Keep up the good work, dames! +:)+
Ik ben eindelijk, na 2.5 week geen gram er af, onder de 70 kg *\o/* Ben een hele poos dus blijven hangen op 70.5 kg (werd er moedeloos van) en vanmorgen gaf de weegschaal 68.4 aan!! Whoehoooeee!!!

Nu ik op de helft van de 30 Day Shred zit, wil ik een keer of 3 a 4 per week de Yoga Meltdown er bij gaan doen. Kan ik dit het beste direct voor of na het Shredden doen, of beter bijv 's morgens Shred en 's avonds Yoga?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:36

op het einde van L2 moet je zo squatten en dan armen in V omhoog met gewichtjes. die laatste set krijg ik dan amper meer voor elkaar met mn armen hahaha, dat hurken gaat prima, maar mn ármen!! :oo :')

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:40

Ariebombarie schreef:
hahahahah in de knoop met denkbeeldig touw hahahah _O-

Echt hoor, stuiterde veel te veel rond :+ En mijn hersenen geven echt zo het signaal "debiel, er IS helemaal niets waar je zo hard moet over springen", en dan willen mijn armen niet meer en 'k weet niet, gaf beetje kortsluiting op het einde :j

Ik krijg ook meer en meer last van mijn armen! Nuja, teken dat het werkt zeker, moet zeggen dat alles steviger voelt toch ook.

Ben benieuwd, als ik weer ga mogen paardrijden, of ik daar spierpijn van ga krijgen of niet, gaat mooiste bewijs zijn voor mij, dat ik ondertussen 'getraind' heb, als ik kan opstappen en wegrijden zonder spierpijn of rugpijn achteraf (heb slechte rug) ga ik blij zijn, dan weet ik dat het écht werkt :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:01

Zoo shred zit er weer op voor vandaag :) ging lekker! :D morgen nog 1 dag level 1 en dan door naar level 2 :)

Doe nu na de shred ook nog even 15 minuutjes uitgebreid rekoefeningen. Ik wil wat leniger worden :) doe niet een programma ofzo hoor, gewoon zelf wat oefeningen bedacht :)

Houden jullie met het moment van wegen/meten nog rekening met je menstruatie? ik hoorde dat je dan over het algemeen wat zwaarder bent ...:o

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:03

Dat heb ik inderdaad ook gehoord, dan schijn je meer vocht vast te houden?

Ik heb er gelukkig geen last meer van, heb een spiraaltje laten plaatsen en ben niet meer ongesteld geweest, heerlijk!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:05

Denk dati k voor de zekerheid maar gewoon even er na pas ga wegen/meten :)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:07

Ik heb nu maandstonden, en waar ik vorige week mooi iedere dag gewicht verloor, vloog er deze week ineens 700gr bij maandag, en 200gr bij gisteren, dus ja, bij mij scheelt het overduidelijk een kilo ongeveer ;)