Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
wollie2004 schreef:Naoom wat zijn flutterkicks?
Rebeccaa schreef:dipstaartje schreef:vandaag ben ik niet vooruit de branden , zo even de afwas doen en opruimen
en de was ophangen.
heb een nu een chronisch tekort aan handdoeken
ik die 3 keer per weer naar de sauna ga en ga trainen en zwemmen
mijn dochter die 4 keer per week zwemt
en dan nog de douche handdoeken
denk dat ik maar een keer naar de markt ga en een lading handdoeken ga kopen
want dit is echt niets
Action heeft ook goedkope handdoeken die heel erg fijn zijn!
Toralone schreef:Misschien rare vraag, maar krijgen jullie ook maagzuur? Ik merk het vooral als ik op mijn voeding let, dus gezonder eet en minder en meer beweeg, dat ik heel erg snel maagzuur krijg, en weet niet waarom.
Ben geen voorstander van Rennies, maar soms moet je...
Heb nog wat aanpassingen in huis gedaan, magere melk ipv halfvol, remia weinig vet mayonaise (en echt lekker!), standaard fruit in huis (dat is lang geleden!) en ik loop nu bewuster 4x per dag de trap op en af naar zolder. Het begin is er
PS: tufschema: 3 glazen water momenteel.
PPS: maak dat maar 4
Toralone schreef:Groente, gevoelig puntje... Mijn moeder heeft het vroeger verpest door alles overgaar te maken en vooral dan nog veel nootmuskaat er op. Ben dus geen voorstander van gekookte groente.
Ik roerbak wel veel, klein scheutje olie en lekker veel groente erin. Maar ik denk dat het van de leverworst komt hihi. Morgen even niet eten, kijken of het dan beter is
Madeira_ schreef:Wij eten vanavond patat en heb vandaag al negerzoenen en een stukje chocolade gehad. Vandaag is echt een slechte dag! Maar goed, eerlijk is eerlijk, vrijdag is altijd onze 'slechte' dag, de rest van de week gewoon gezond
callum schreef:ik eet inderdaad dan of spelt of speltpasta of alleen groentes en vlees.
en af en toe aardappels uit de oven of pofaardappel voor de lekker. gelukkig mag ik ook niet al te veel aardappels eten dus komt wel goed zo.
vind wel dat iedereen zo goed aan het sporten is. dit wil bij mij nog niet zo. loop wel veel maar dat deed ik al. motivatie en energie om te sporten is er nog niet. dus nu maar hopen dat dat weer komt.
loop nu wel bijna elke dag 20 minuten tot 1 uur. hij mag voorlopig niet meer bereden worden ivm een wijkende witte lijn dus beweging lukt op die manier wel maar echt krachttraining niet.
wollie2004 schreef:Owja je negerzoen tussendoortje, zag hem voorbij komen vanochtend! Was het lekker?
Ik zag eerder vandaag een topic over de nieuwe smaken van Bros, toen ben ik heel even heeel snel geweest met het wegklikkenChocolade is echt mijn moeilijkste valkuil. heb het ook al niet meer gehad sinds 5 januari... Maar heerlijk Madeira dat jij lekker kan genieten vandaag!