Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariekekroon schreef:ik heb zelf 8 november me mirena spriaaltje laten vewijderen
nu heb ik afgelopen zondag onbeschermde seks gehad
hoe grooot is de kans op een eventuele zwangerschap?
CalipsoLover schreef:Hey! Heb hier al eerder op gereageerd omdat ik wou stoppen met de pil omdat ik geen relatie meer heb en hem al 3 jaar neem, maar bang dat mijn acne terug zou komen. Wel ik ga het nu eens een maandje uitproberen. Vroeg me alleen nog iets af, ik zit momenteel in een redelijk zware depressie en vroeg me af of de pil hier goed of juist slecht aan doet? Is het dan wel verstandig dat ik ben gestopt?
petitparis schreef:@CalipsoLover: volgens mij kan het 2 kanten op, of je wordt emotioneel stabieler door het stoppen of juist niet. Net zoals er mensen zijn die minder ups en downs hebben door het gebruik van de pil en andere juist veel emotioneler en prikkelbaarder worden.
annibel schreef:Mag ik even binnen komen vallen?
Ik slik al heel lang de pil, slik m meestal 3 maanden door en heb dan een stopweek. Normaal ging dat helemaal goed, wel heeel veel buikpijn maar verder normaal bloedverlies etc. De laatste 2 keer dat ik ongesteld was was ik echt enorm ongesteld. Erge pijn en 2 weken lang heeel veel verlies inclusief grote stolsels.. (sorry voor de omschrijving)
Maar nu, na 3 maanden heb ik donderdag mijn laatste pil geslikt, ik heb bijna geen pijn terwijl ik 2 weken geleden steeds wat krampen en hele pijnlijke borsten had (dit is nu veel minder), en er is ook bijna geen bloed.. Zondag en vandaag kwam er 1 keer een beetje bloed en voor de rest is het een beetje oud (bruin) maar echt heel weinig! Echt heel vervelend..
Wat kan ik t beste doen? Gewoon weer starten met de pil vandaag of even wachten tot donderdag? En naar de dokter?
Bedankt alvast!!
annibel schreef:Mag ik even binnen komen vallen?
Ik slik al heel lang de pil, slik m meestal 3 maanden door en heb dan een stopweek. Normaal ging dat helemaal goed, wel heeel veel buikpijn maar verder normaal bloedverlies etc. De laatste 2 keer dat ik ongesteld was was ik echt enorm ongesteld. Erge pijn en 2 weken lang heeel veel verlies inclusief grote stolsels.. (sorry voor de omschrijving)
Maar nu, na 3 maanden heb ik donderdag mijn laatste pil geslikt, ik heb bijna geen pijn terwijl ik 2 weken geleden steeds wat krampen en hele pijnlijke borsten had (dit is nu veel minder), en er is ook bijna geen bloed.. Zondag en vandaag kwam er 1 keer een beetje bloed en voor de rest is het een beetje oud (bruin) maar echt heel weinig! Echt heel vervelend..
Wat kan ik t beste doen? Gewoon weer starten met de pil vandaag of even wachten tot donderdag? En naar de dokter?
Bedankt alvast!!