Supervixen schreef:Echt superstoer die beklimming, respect. Wat een schitterend landschap! Had je die klimgordel zelf?
En 15 kilo in je rugzak, poeh pittig! Hoe deed je dat met drinken/eten?
Heb je spierpijn?
Haha zoveel vragen.
Hier staan juist helemaal geen bloemen in de bergen, vind ik zo apart.
Ik heb al 20 jaar niet meer geklommen denk ik dus mijn gordel verkocht. Hier kan je overal een gordel huren omdat er ook veel via ferrata's zijn. Ze geven er ook een helm bij als je dat wil, dat heb ik vriendelijk geweigerd.
Al het eten en drinken zat dus in mijn rugzak. Ik had 3 liter bij me. Daarnaast heb ik 2 bergbronnen gepasseerd om mijn water bij te vullen. Om deze reden heb ik dus geen trailvest gebruikt, Dat was echt geen optie.
Ik heb compleet geen spierpijn gehad
Al die krachttraining en bootcamo trainingen zijn denk ik toch ergens goed voor geweest. Enige waar ik last van heb is mijn kuiten (sowieso zwakke plek) en de onderkant van mijn voeten door het lange op mijn voeten staan en de druk die onstaat door het vele stijgen en dalen.
De wond is pijnlijk, maar als ik loop met mijn trailschoenen, heb ik bijna nergens last van! Die zijn zo zacht en geven een fijne demping.
Alle vragen beantwoord?
Wel gek idd dat daar geen bloemen staan.
BusyMissy ze adviseren om het in 2 of zelfs 2 dagen te doen via een andere route. Maar zo lang wilde ik mijn gezin niet alleen laten en ik was er van overtuigd dat het prima in 1 dag kon. ik ben wel om 5 uur in de ochtend vertrokken vanaf het appartement. Deels vanwege de tijd, deels vanwege de kans op storm in de middag, hoog in de bergen.
50km fietsen heb ik dan weer nooit gedaan volgens mij. Klinkt zo ver
Is je lange loop gelukt?
Ow zie het al, gelukt
Tiggs veel plezier morgen!
Ah Sv heel vet! Hopelijk wel een beetje droog tijdens de trail. is die nou morgen of zzondag?
Oe toffe nieuwe stappers Goof! veel fijne km ermee gewenst.
Fenn laat je niet gek maken he, we zijn allemaal ergens begonnen! Dus, goed bezig!
Succes morgen Suliko en Ieris! Jullie gaan dit sowieso rocken!
Aangezien we hier de smaak te pakken hebben zijn we vandaag (mijn man, 3,5 jarige dochter en ik) en 17km+ route gaan hiken met 1000+ hoogtemeters. En hij was echt prachtig! Alsof we door het sprookjesbos liepen in oosternrijkse sferen ofzo. Echt geweldig! Het was een stuk van de 7 meren route waarbij we 4 meren hebben gezien. De andere 3 had ik uit de route gesneden want mijn man vond het zo wel genoeg aangezien hij onze dichter het meeste draagt.
Mijn dochter heeft zelf ongeveer 4 km gelopen en 250 hoogtemeters!
Bizar hoe zij omhoog loopt. Bij een sectie die gemarkeerd staat als gevaarlijk en waar lijnen bevestigd zijn zodat je jezelf evt kan zekeren, loopt zij gewoon omhoog (met een handje, dat wel).
We hebben er inclusief pauzes, 7 uur overgedaan.
Geniet vooral mee van deze geweldige hike (ja op sommige foto;s staat de rug van mijn dochter en/of man
die krijgen jullie er gratis bij):

Hij ging er echt voor staan

Al deze bloemen!

Het weer was niet best helaas vandaag.

Zoek de bever

Mijn dochter ging vast op kamers

ik heb nu in 3 dagen tijd, 60km gewandeld met 4000+ hoogtemeters