Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lekker, geen pijn. Komende week weer echt opbouwen. Supervixen schreef:Echt superstoer die beklimming, respect. Wat een schitterend landschap! Had je die klimgordel zelf?
En 15 kilo in je rugzak, poeh pittig! Hoe deed je dat met drinken/eten?
Heb je spierpijn?
Haha zoveel vragen.
Hier staan juist helemaal geen bloemen in de bergen, vind ik zo apart.
Al die krachttraining en bootcamo trainingen zijn denk ik toch ergens goed voor geweest. Enige waar ik last van heb is mijn kuiten (sowieso zwakke plek) en de onderkant van mijn voeten door het lange op mijn voeten staan en de druk die onstaat door het vele stijgen en dalen.
Is je lange loop gelukt?
Bizar hoe zij omhoog loopt. Bij een sectie die gemarkeerd staat als gevaarlijk en waar lijnen bevestigd zijn zodat je jezelf evt kan zekeren, loopt zij gewoon omhoog (met een handje, dat wel).
die krijgen jullie er gratis bij):

vanuit Oostenrijk!! 

-Namiro- schreef:vanuit Oostenrijk!!
Niks bijgelezen, maar kom SV en vriend even heel veel plezier wensen morgen!!
En deze korting wilde ik even delen:
[ Afbeelding ]
25% korting op alles! Hebben ook Fusion voor de liefhebbers!
Ik ga in vakantie-modus! Kom af en toe wel even binnenwaaien. Benieuwd of we veel aan wandelen en trailen toekomen want de voorspellingen voor de komende dagen zijn echt drama! Ongekende hoeveelheden regen wordt genoemd.. heel benieuwd! We hopen er maar het beste van!
maar het is altijd welkom! Haha.
Supervixen schreef:Hallo dan wat goed zeg, ook van je dochter! En van je man die al dat gewicht tilt. Supersportieve familie.
Prachtige foto's ook, ik krijg ook zin om daar eens heen te gaan.
Geen spierpijn? Ben je stiekem een robot? Het went ook wel, ik heb alleen wat vermoeide kuiten van gisteren.
Ik denk dat trouwens dat je een bergmarmot bedoelt ipv bever.
Zondag lopen wij. Alleen heb ik in de loop van de dag keelpijn gekregen, echt handig. Hopelijk valt het mee.
. ik heb hem aangestoken. Maar als boerenzoon is hij wel gewoon altijd heel actief geweest en hij is beresterk. Hij loopt eigenlijk altijd voorop in de bergen maar momenteel, in het stijgen, ben ik sterker
(oke oke hij draagt onze dochter mee maar hey).
Ideaal die afwisseling.
. Maar haar 3,5 jaar liep ze 5 van de 7,5km en 250 van de 350hm omhoog en bijna alles omlaag. En ook gewoon echt snel met ruim 3km/h. Sta er echt van te kijken wat die kleintjes allemaal kunnen.

En of ik energie had. ik begon wat voorzichtig (en licht bergop) met een 5:32 maar daarna ging het gas open en vloog ik mijn rondje. Ik moest 2 even stoppen maar kwam uit op een gemiddelde snelheid van 5:11 per km. Hoezo sterkte benen? Ik sta er zelf dus echt van te kijken. Mijn HRV is overigens wel in onbalans en mijn rust hartslag is verhoogd. Hoewel ik denk dat dit vooral door de slechte nachten komt en niet zo zeer door mijn activiteiten. Alleen mijn voet doet wel echt zeer. De bal door het ontlasten van de hiel, en de hiel van het glas. Morgen is een rustig dagje als het goed is