Wij maakten vandaag alweer onze laatste wandeling in Italië. Het is erg warm dus we hebben niet te gek gedaan. Met de shuttlebus vanaf onze camping naar Val Monzoni en daar via een mooie route naar een rifugio gestegen om te lunchen.
En ook nog even naar het Haaksbergerveen. Naar het vlonderpad. Daar zag ik een paar hagedisjes.
Wat een mooi weer vandaag,lekker om buiten te zijn.
shaddy82
Geplaatst: 19-09-25 16:51
Sterkte Goof, wel toffe graffiti.
Prachtige foto's allemaal weer
noordje
Geplaatst: 19-09-25 20:50
Toffe grafitti Goof, maar balen dat je zo moe bent .
Toffe foto's Lizard Leuk dat Burgers
Prachtige foto's weer Gaucho en Faringo! En dat was een beste slang Jammer dat het er alweer op zit voor jullie. Dan neem ik het stokje over,ik ga zondag richting de fjorden Zin in en het wordt goed weer en ik heb al wandelingen uitgezocht.
Boedjang,ook weer leuke dingen gedaan met Lil. Helaas was dat paard al heel snel verkocht. De tijd om na te denken werd me niet gegund
SusanH,leuk en tof dat je ree met kald weer hebt gespot Jammer van die wolven overal
Mandyy gezellig op stap met de 2 kleintjes
Bootsie Mooi die bloemen
Mooi Horsii!
Vandaag een rondje bij de Mjøsa gedaan Het water stond heel erg hoog. Nala vond dat niet erg
boedjang
Geplaatst: 20-09-25 06:17
Nala de zeehond was vast blij. En wat jammer Noordje van t paard je hebt inderdaad tijd nodig voor zo'n aankoop Horsli mooi de zon, ik hou ervan
Gaucho en faringo laatste mooie wandeling gemaakt bedankt voorde verslagen
Mandyy
Geplaatst: 20-09-25 10:23
Gaucho en Faringo jammer dat we jullie foto’s van die omgeving moeten gaan missen.
Lizard je hebt weer veel gespot en vastgelegd onderweg. Heel leuk!
Haha Nala is echt een zeehond
Gisteren een rondje in de wijk gewandeld en kwam deze op het fietspad tegen:
Goede terugreis F en G, prachtige wandeling als afsluiter zeg. Mooi Noordje en Lizard. Van die sprinkhaan krijg ik de kriebels, hij staat er wel mooi op.
Ik heb mezelf vanmorgen naar het Mastbos gesleept. Het was opvallend rustig, dus dat was heerlijk, en de zon scheen en ook dat was heerlijk. Lekker rondje van 8,5km gelopen met de mini.
Dat spinneweb met die druppels is echt prachtig Lizard, en kraanvogels blijven ook tof
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-09-25 14:20
Heel mooi allemaal. Die details van oa spinnen, adembenemende landschappen, honden die lol hebben. Ik heb geen hele spannende dingen meegemaakt. Wel lekker gewandeld voor de regen los barstte.
boedjang
Geplaatst: 20-09-25 18:38
Gaaf de waterdruppels lizard Mandy japie krekel op de foto Goof, goed gedaan, buiten helpt je SusanH fijn aan de wandel Ik was vanmiddag na werk gaan lopen richting huis. De weg naar huis loopt paralel aan de duinen dus heerlijk gewandeld, tot m'n man met de auto me op kwam pikken, wel handig want gympies lopen niet te best
Bootsiebob
Geplaatst: 20-09-25 19:42
Horsii, Lizard, Noordje, Goof, gaucho, Boedjang, SusanH, Mandyy, wat veel mooie foto’s zijn er gemaakt. En mooi weer gehad
Goede terugreis gaucho en Faringo!
Wij waren vandaag in Burgers Zoo waar mijn vriendje, die hulphond is, mee naar binnen mocht. De stokstaartjes, panter, gibbons en otters vonden hem erg interessant. De andere dieren reageerden niet. Er was een fotografenevenement en wij mochten mee