Lizard en Befunny droog momentje gevonden. Leuk bij de IJssel was ook in dat programma van omroep Max.
Ik ben gisteren na mijn werk met mijn man mee geweest naar een bedrijfsuitje op het schip de Kapitein Anna, dit schip ligt aan de NDSM werf in Amsterdam noord. Moesten na parkeren een kleine wandeling erheen maken.
We hebben het niet droog gehouden maar het regende niet hard.
BeFunny
Geplaatst: 29-10-23 16:58
Mandy prachtige herfst foto's
Lizard weer een prachtig landgoed ook mooi gebouw
En Susan, leuk om de geschiedenis er dan bij te weten. Het schip de Veronica vaart bij ons ook regelmatig langs, door de rijn
Zelf heb ik net geen 10km getraild de Maarten Maartens trail in Doorn. Alleen een foto van mezelf dus niks om hier te delen. Was wel goed georganiseerd en leuk.
Ik was vandaag in Duitsland. Stukje voorbij Ossnabruck.
Wat een weertje vandaag. Ik had het gewoon warm.
Er vloog ook een paartje rode wouwen. Gewimperde aardster. Leuke paddestoeltjes.
En omdat ik redelijk in de buurt was,ook nog naar de dinosaurier voetafdrukken.
pien_2010
Geplaatst: 30-10-23 16:57
Heel erg mooi Lizard. Ik heb ook rode wouwen gezien met de kijker. Prachtige foto heb je ervan gemaakt.
Joepie het is droog dus gewandeld. Er komen al mooie herfstkleuren, ze zijn flink bezig met windmolens te plaatsen (snik), zichtbaar is dat alles sliknat is na al die weken regen en ik heb heerlijk gewandeld een rondje van 45 minuten