Ze zijn in Utrecht al aan het opbouwen voor zondag. Ik zag de kleedtenten en dixies al staan
Ik had het de afgelopen dagen een beetje druk met werk, maar woensdag wel echt lekker gelopen - eindelijk weer! Zondag misschien een rondje Reeuwijkse plassen.
Ninus
Geplaatst: 30-09-23 16:17
Hier vandaag een change of plans. Ameland kon niet vanwege de hond, dus ik heb eerder dan gepland de mentale training in alleen lopen gehad
Mijn vader heeft me vanochtend in Harlingen gebracht en ik ben helemaal langs de dijk terug gelopen. Het was fantastisch, zowel qua weer als qua rust. Heb er een marathon van gemaakt, de laatste 3 waren afzien, zeker ook omdat mijn water op was, maar ik heb het gedaan
Jij bent ook klaar voor de isu. Nog twee weken! Wij kwamen er vanmorgen achter dat de a50 precies dat weekend een stuk afgesloten is op de terugweg en dan moeten we nog een half uur extra omrijden. Wij hebben dus nu een bed and breakfast geboekt in Hoogeveen, zodat we na de isu maar 40 minuten in de auto zitten en dan overnachten we daar. Kunnen we de volgende dag daar nog even de natuur in om de spierpijn eruit te wandelen.
De marathon van Eindhoven komt er ook binnenkort aan zeker? Nog één van mijn sportieve collega's loopt die, die is super getraind en snel, heeft coaching en supplementen, dus die zal het vast in een toptijd afleggen.
Groot gelijk SV! Voor ons is het dit keer relatief dichtbij. En Harm vertrekt zondag naar Kroatië en we moeten dan alweer vroeg richting Schiphol
En bedankt allemaal! Ik had alles mee vandaag en voordeel van alleen lopen is dat ik volledig op mijn gevoel vertrouw, dat scheelt bij mij een slok op een borrel
Ik loop morgen trouwens ook een trail, de 8(,8) van de Devilstrail. Sinds ik aan het opbouwen ben nog niet zo'n afstand gelopen, maar ik heb er veel zin in en denk dat het goedkomt. voorbereiden viel alleen tegen. Dochter is sinds een week ziek en vriend was weg. Waren dus hele korte nachtjes....
Ik heb vandaag op een testdag nieuwe loopschoenen besteld (Altra Olympus), en was me ook aan het oriënteren voor een nieuw sporthorloge, maar ben me rot geschrokken van de prijzen! Wat ik zoek: - goede satellietverbinding (dus geen Polar meer, Garmin is veel beter) - naast de klassieke loopopties (snelheid, hartslag...) had ik ook graag slaapregistratie (diepe en minder diepe slaap) erbij gehad - mogelijkheid voor muziek zou een mooie plus zijn, maar aangezien ik toch vooral in groep ga lopen, is dit geen must. - hartslagmeting op de pols
Mijn voorkeur was Garmin Forerunner 255 (denk toch dat het dit nummer was) maar die kost bijna 500 euro. Iemand betaalbaarder opties?
Ik heb nog een forerunner 245 liggen. Maar die is dus gebruikt. Ik heb nu de 955. De 245 heeft geen mogelijkheid tot muziek luisteren.
Supervixen
Geplaatst: 30-09-23 21:58
Ik denk iets verder sparen? Eentje op marktplaats scoren? Of voor de garmin fenix 6 gaan? Of is die nog heel duur?
Ik ben echt zo blij met mijn fenix 7s sapphire solar! Rib uit mijn lijf, maar houdt alles zo goed bij. Vooral ook de gpx functie met kaart in beeld vind ik echt prettig.
BeFunny
Geplaatst: 30-09-23 22:02
Trouwens de forerunner 255 kost echt geen 500 euro
Ik heb de Venu 2. Tot nu toe bevalt deze prima, maar ik geef mezelf een Fenix cadeau als ik de 50 heb uitgelopen denk ik Gebruiken jullie de muziekoptie op het horloge? Wat zijn de voordelen? Ik heb altijd mijn telefoon bij me en kan spotify bedienen via mijn Shokz, dus ik zie het voordeel niet zo? Als ik echt totaal iets anders wil luisteren, wissel soms muziek en podcasts af, dan moet ik dat toch via mijn telefoon doen.
Mijn bovenbenen zijn een heel klein beetje stijf, maar verder redelijk geslapen vannacht. Ik breng eind van de ochtend mijn man weg voor dezelfde actie en ik ga op 30km staan als VP. Ik had dat gisteren ook graag gehad, weer even wat vers water en wat fruit.
Veel plezier Fenn! Balen van de zieken, hopelijk heb je vannacht beter geslapen
Gisteren teruggekomen van vakantie. Heb op het resort even 5km gerend (1 rondje resort was 1km, dus top). Vandaag de Harbour run in Rotterdam! En ik heb mijn man en mij ook ingeschreven voor de Rotterdamse Marathon! We wilden eerst afwachten hoe de halve marathon over 2 weken gaat, maar de inschrijvingen gingen zo hard, dat we het maar gewoon hebben gedaan! We hebben als verwachte eindtijd 4:00-4:15 uur. We liepen vorige week onze eerste 18km onder de 2u.
ieris
Geplaatst: 01-10-23 08:11
Ninus wow wat super knap van je! Echt goed gedaan zeg, een beste afstand en dan helemaal alleen! Dat gaat vast goedkomen met de ISU 50 km! Hoe voel je je vandaag? Hopelijk is je hond gauw weer beter.
Hwn, ik heb de Garmin 245, en die was iets onder de 200 euro, en daarmee kan je alles van jou lijstje, zit alleen geen muziek op, maar de muziek versie heb je ook voor 60 euro meer geloof ik.
Fenn succes met je trail vandaag!
SV, leuk dat jullie daar een huisje hebben gehuurd, wel slim bij zo een lange afstand!
Gister lange rustige duurloop gedaan, met mijn zoontje mee op de fiets, super handig hij heeft mijn water flesjes in zijn fietstasje! De eerste 10 gingen nog best zwaar, maar daarna ging het heerlijk, heb 20km gemaakt. Vandaag weer wat intervallen.
BeFunny
Geplaatst: 01-10-23 08:16
Ik ben onderweg met OV naar Veenendaal centrum. Plan is eerst richting kwintelooyen te lopen en daarna als ik er nog puf voor heb richting Amerongen. Om dan bij Veenendaal west weer de trein terug te pakken. Ik zag dat ik 235 hoogtemeters heb en dat is best flink. Dus even kijken hoe ver ik kom
De forerunner 245 vond ik ook echt prettig. Enkel die actie van ING voorr de 955 waarmee ik kan navigeren heeft mij over gehaald om een nieuwe te kopen. De forerunner 245 is nu 190 euro nieuw en dat is die dubbel en dwars waard. De forerunner 955 is nieuw nu al te koop voor minder dan 500 en dat is die ook dubbel en dwars waard. Ik luister nu muziek (wat ik eerst niet belangrijk vond) en kan echt op het kaartje kijken als ik van de koers iets af wil wijken maar wel de koers in zicht wil houden echt ideaal.
judenjul
Geplaatst: 01-10-23 08:46
Ik heb de venu 2s. Voor mij helemaal prima. Loop alleen rondjes op bekende wegen dus kaart in beeld nu nog niet nodig. Ik loop altijd in de "bewoonde" wereld dus telefoon zelden mee. Ik luister wel graag muziek via mijn horloge. Als ik mijn telefoon wel meeneem heb ik een korte broek van ronhill met allemaal zakken. Ik denk eraan om een lange tight van fusion te kopen vanwege de zakken. Wat is jullie ervaring daarmee?
Hele fijne broek, ik heb er twee van. Ik wil niks anders dan fusion voor de langere afstanden. Ik loop alleen bijna altijd in een korte broek, pas als het vriest gaat de lange aan.
Ninus ik luister nooit muziek via mijn horloge, ik heb toch vrijwel altijd mijn telefoon mee. Kost alleen maar batterij en dat vind ik zonde. Ik luister trouwens steeds minder naar muziek als ik loop. En met trails eigenlijk helemaal niet meer.
Ninus, hoe bevalt de Shokz? Mijn oortjes zijn weer kapot en ik weiger zoveel geld uit te geven aan AirPods. Nu overweeg ik dus een Shokz.
judenjul
Geplaatst: 01-10-23 13:13
Goed om te weten supervixen. Vandaag doel behaald. Rondje van 10km! Gezellig samen met de buurvrouw lekker kletsen. Na 8.5 km ging zij even wandelen en ben ik in mijn eigen tempo gaan lopen. Was heerlijk!