[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 05:00

Wow, die zijn knap gezet !

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 07:24

Heel schattig, Michelle!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 08:10

Ja, die vind ik nou leuk zeg!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 10:46

Thanks allemaal! Ze zijn gezet door Lars Lunsing, eigenaar van Third Garden Studio in Groningen. 6 jaar geleden op zijn oude plek in Emmen ook een tattoo laten zetten die nog steeds prachtig is dus net veel plezier teruggegaan. De chinese sterrenbeelden van mijn 2 jongens :)

Dit was 6 jaar terug mijn eerste echte
Afbeelding

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 10:53

Earth schreef:
Ik volg een aantal tattooshops op FB en wat me bij een van die opvalt, is dat ze altijd hun foto's nabewerken. Dat vind ik zo jammer he. Dan heb je dus geen realistisch beeld van hoe de tatoeage er echt uit ziet.
Het ziet er allemaal te scherp uit, bijna 3D soms.

Dit. Een doorn in m’n oog. :(
Ik kreeg van verschillende artiesten te horen dat mijn foto’s op de socials niet goed genoeg waren, en kreeg 1000 tips hoe ik ze beter kan krijgen. Maar ik geef liever een realistisch beeld van wat ik maak. Het enige wat ik doe met mijn foto’s is wat kleurverzadiging eruit, zodat het rood van de huid minder opvalt. En heel soms doe ik er een vignet bij (de randen van de foto iets donkerder) aan de tattoo zelf doe ik niets. Ik zie zoveel artiesten die foto’s online zetten waarbij er geen porie meer te zien is, en zelfs portretten waar ze een foto overheen leggen zodat het nog echter lijkt. En dat terwijl dit meestal gewoon goede tattoos zijn.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 11:03

Wat mooi Michelle!
Zo aaibaar. <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 19:01

Michelle_96 schreef:
Thanks allemaal! Ze zijn gezet door Lars Lunsing, eigenaar van Third Garden Studio in Groningen. 6 jaar geleden op zijn oude plek in Emmen ook een tattoo laten zetten die nog steeds prachtig is dus net veel plezier teruggegaan. De chinese sterrenbeelden van mijn 2 jongens :)

[ Afbeelding ]

Ah leuk! Favo tattoo shop hier, haha. Ik heb de mijn door Bas laten zetten en mijn vriend heeft heeft door vrijwel iedereen daar tattoos laten zetten

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 20:21

Marocje schreef:
Michelle_96 schreef:

[ Afbeelding ]

Ah leuk! Favo tattoo shop hier, haha. Ik heb de mijn door Bas laten zetten en mijn vriend heeft heeft door vrijwel iedereen daar tattoos laten zetten

Dat snap ik heel goed! Was mijn eerste keer hier, maar wou natuurlijk weer bij Lars. Maar echt net of je een familie binnenstapt. Die sfeer is echt genieten daar, heb ook echt een leuek dag gehad haha

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 09:06

Ja tof hè? Dat gevoel heb ik daar dus ook echt (oké , is ook familie want mijn vriend zijn zus is een tattoo artiest daar) ;)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:16

Marocje schreef:
Ja tof hè? Dat gevoel heb ik daar dus ook echt (oké , is ook familie want mijn vriend zijn zus is een tattoo artiest daar) ;)

Ah helemaal leuk! Heb gezegd dat dit de laatste 2 zijn voor in iedergeval weer 6 jaar maar iedereen zag mij al eerder terugkomen..

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:58

Bellatrix schreef:
Ik heb geduld, als je maar een foto post achteraf. :Y)

Doe ik! *\o/*

@Michelle_96
Wauw wat mooi! <3

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:10

Vraagje, misschien is het wel heel gebruikelijk, maar dat weet ik niet. Ik had naar aanleiding van dit topic volgens mij een artiest gevonden die goede voorbeelden heeft zoals ik wil, strakke lijnen kunnen zetten en hele strakke letters. Ik had na lang twijfelen de shop benadert. Nu kreeg ik een berichtje terug dat een andere tattoo artiest mij zal benaderen die passend zou zijn bij wat ik wil. Echter zie ik in haar biografie bijna geen tekst voorbij komen, wat voor mij juist belangrijk is.

Aan de ene kant denk ik de shop zal het wel het beste weten want ik heb geen enkele ervaring :') echter had ik na lang twijfelen eindelijk toch de knoop doorgehakt dat ik de tattoo wil laten zetten omdat die artiest voorbeelden had waarin ik het vertrouwen had dat het goed zou worden. Nu twijfel ik dus weer enorm. Misschien maar vragen hoe het verder gaat of ik meer voorbeelden kan zien of een stencil. Wat zouden jullie doen? En hebben jullie ook een keer een andere toegewezen gekregen en was je daar achteraf blij mee?

Hadden jullie zelf eventueel nog meer tips voor strakke 'typemachine' letter artiesten?

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:31

moonsparkle schreef:
Vraagje, misschien is het wel heel gebruikelijk, maar dat weet ik niet. Ik had naar aanleiding van dit topic volgens mij een artiest gevonden die goede voorbeelden heeft zoals ik wil, strakke lijnen kunnen zetten en hele strakke letters. Ik had na lang twijfelen de shop benadert. Nu kreeg ik een berichtje terug dat een andere tattoo artiest mij zal benaderen die passend zou zijn bij wat ik wil. Echter zie ik in haar biografie bijna geen tekst voorbij komen, wat voor mij juist belangrijk is.

Aan de ene kant denk ik de shop zal het wel het beste weten want ik heb geen enkele ervaring :') echter had ik na lang twijfelen eindelijk toch de knoop doorgehakt dat ik de tattoo wil laten zetten omdat die artiest voorbeelden had waarin ik het vertrouwen had dat het goed zou worden. Nu twijfel ik dus weer enorm. Misschien maar vragen hoe het verder gaat of ik meer voorbeelden kan zien of een stencil. Wat zouden jullie doen? En hebben jullie ook een keer een andere toegewezen gekregen en was je daar achteraf blij mee?

Hadden jullie zelf eventueel nog meer tips voor strakke 'typemachine' letter artiesten?

Ik zou gewoon vragen waarom ze denken dat deze artiest beter aansluit. Wat je zegt ze zullen het zelf wel weten. Eventueel vragen of ze nog voorbeelden heeft van dat wat jij graag zou willen.

En als je echt graag wil dat die andere hem zet vragen of dat niet alsnog gewoon een mogelijkheid is omdat je daardoor eigenlijk bij hun uit gekomen bent.

Vragen mag altijd en helemaal voor iets dat permanent op je lichaam komt te staan vind ik.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:38

Ja ik ga er ook vanuit dat hun het uiteraard beter kunnen inschatten dan mij. Wellicht heeft ze wel voorbeelden gelijk aan wat ik ongeveer zoek maar niet gepost, daar zal ik zeker naar vragen.

Bij twijfel ga ik niet oversteken. Na zolang twijfels was ik eindelijk zo overtuigd dat ik dacht ik ga ervoor :o

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 11:02

als de voorbeelden je niet aanspreken, gewoon niet doen. Er zijn zoveel zeer goede artiesten te vinden.
In welke regio zoek je?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 11:11

Kinke schreef:
als de voorbeelden je niet aanspreken, gewoon niet doen. Er zijn zoveel zeer goede artiesten te vinden.
In welke regio zoek je?

Regio maakt me niet zo veel uit, laten we zeggen de voorkeur heeft een uur vanaf regio t Gooi, maar ik ben bereid verder te gaan

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 11:26

Je gevoel moet gewoon echt goed zitten. Dus ik zou eerst terug koppelen dat je voor deze artiest had gekozen met je onderbouwing, en je dit niet terug ziet in de werken van de aangedragen artiest.

feit dat je nu al twijfelt, zegt misschien ook genoeg dat je toch verder moet kijken?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 17:46

Al langere tijd speel ik met het gevoel dat ik een tattoo van mijn hond wil.
Nu ik hem gisteren heb ik moeten laten slapen, is die drang alleen maar erger
Ik zou graag een portret ofz willen op de binnenkant van mijn binnenarm ( dichtbij mijn hart). Het enige waar ik bang voor ben is dat ze zijn uitstraling anders maken waardoor hij niet op mijn hond lijkt.
Hebben jullie misschien nog ideeën?
Het hoeft niet groot te zijn, als ik hem maar voor eeuwig ook zichtbaar bij mij kan dragen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 18:24

misschien Ronald Rink in Groningen Laura?
of een hele andere stijl, zoooo verschrikkelijk goed...ff op Instagram kijken pols_tattoo (Amsterdam)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:16

laura1987 schreef:
Ik zou graag een portret ofz willen op de binnenkant van mijn binnenarm ( dichtbij mijn hart). Het enige waar ik bang voor ben is dat ze zijn uitstraling anders maken waardoor hij niet op mijn hond lijkt.
Het hoeft niet groot te zijn, als ik hem maar voor eeuwig ook zichtbaar bij mij kan dragen.

Veel sterkte. Ik had dezelfde twijfel en ben daarom niet voor realistisch gegaan, maar een andere stijl. Het is alsnog heel erg mijn hond geworden <3

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:51

Hhilde schreef:
laura1987 schreef:

Veel sterkte. Ik had dezelfde twijfel en ben daarom niet voor realistisch gegaan, maar een andere stijl. Het is alsnog heel erg mijn hond geworden <3

Heb je een foto?

@kinke Thnx, hij heeft mooie gezet!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 20:17

Yazzink gaf pas aan dat ze heel graag nieuwe hondenportretjes wil doen. Misschien is zij iets voor je.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 20:27

Hier was hij net gezet :) Zijn natuurlijk honderden stijlen die niet realistisch zijn, dus net wat je smaak is - ik was alleen bang dat realisme het nèt niet zou zijn, maar er zijn ook veel echt goede artiesten. Het gaat niet alleen om de uiterlijkheden, maar ook om de uitstraling.
Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 13:16

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook heel bewust geen realisme gedaan maar toch is het preciss mijn luna. Ondertussen verwerkt in een sleeve en wil ik hetzelfde stijltje met nu mijn dalmatier erin verwerken

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 14:10

Hier ook geen realisme voor mijn overleden poes, maar het is haar zo duidelijk.

Afbeelding

Mijn andere kat staat ook op mijn arm, maar even geen foto van. In dezelfde stijl is die gedaan, maar dan een portret.