Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ik volg een aantal tattooshops op FB en wat me bij een van die opvalt, is dat ze altijd hun foto's nabewerken. Dat vind ik zo jammer he. Dan heb je dus geen realistisch beeld van hoe de tatoeage er echt uit ziet.
Het ziet er allemaal te scherp uit, bijna 3D soms.
Michelle_96 schreef:Thanks allemaal! Ze zijn gezet door Lars Lunsing, eigenaar van Third Garden Studio in Groningen. 6 jaar geleden op zijn oude plek in Emmen ook een tattoo laten zetten die nog steeds prachtig is dus net veel plezier teruggegaan. De chinese sterrenbeelden van mijn 2 jongens
Dit was 6 jaar terug mijn eerste echte
[ Afbeelding ]
Marocje schreef:Michelle_96 schreef:Thanks allemaal! Ze zijn gezet door Lars Lunsing, eigenaar van Third Garden Studio in Groningen. 6 jaar geleden op zijn oude plek in Emmen ook een tattoo laten zetten die nog steeds prachtig is dus net veel plezier teruggegaan. De chinese sterrenbeelden van mijn 2 jongens
Dit was 6 jaar terug mijn eerste echte
[ Afbeelding ]
Ah leuk! Favo tattoo shop hier, haha. Ik heb de mijn door Bas laten zetten en mijn vriend heeft heeft door vrijwel iedereen daar tattoos laten zetten
moonsparkle schreef:Vraagje, misschien is het wel heel gebruikelijk, maar dat weet ik niet. Ik had naar aanleiding van dit topic volgens mij een artiest gevonden die goede voorbeelden heeft zoals ik wil, strakke lijnen kunnen zetten en hele strakke letters. Ik had na lang twijfelen de shop benadert. Nu kreeg ik een berichtje terug dat een andere tattoo artiest mij zal benaderen die passend zou zijn bij wat ik wil. Echter zie ik in haar biografie bijna geen tekst voorbij komen, wat voor mij juist belangrijk is.
Aan de ene kant denk ik de shop zal het wel het beste weten want ik heb geen enkele ervaringechter had ik na lang twijfelen eindelijk toch de knoop doorgehakt dat ik de tattoo wil laten zetten omdat die artiest voorbeelden had waarin ik het vertrouwen had dat het goed zou worden. Nu twijfel ik dus weer enorm. Misschien maar vragen hoe het verder gaat of ik meer voorbeelden kan zien of een stencil. Wat zouden jullie doen? En hebben jullie ook een keer een andere toegewezen gekregen en was je daar achteraf blij mee?
Hadden jullie zelf eventueel nog meer tips voor strakke 'typemachine' letter artiesten?
laura1987 schreef:Al langere tijd speel ik met het gevoel dat ik een tattoo van mijn hond wil.
Nu ik hem gisteren heb ik moeten laten slapen, is die drang alleen maar erger
Ik zou graag een portret ofz willen op de binnenkant van mijn binnenarm ( dichtbij mijn hart). Het enige waar ik bang voor ben is dat ze zijn uitstraling anders maken waardoor hij niet op mijn hond lijkt.
Hebben jullie misschien nog ideeën?
Het hoeft niet groot te zijn, als ik hem maar voor eeuwig ook zichtbaar bij mij kan dragen.
Hhilde schreef:laura1987 schreef:Al langere tijd speel ik met het gevoel dat ik een tattoo van mijn hond wil.
Nu ik hem gisteren heb ik moeten laten slapen, is die drang alleen maar erger
Ik zou graag een portret ofz willen op de binnenkant van mijn binnenarm ( dichtbij mijn hart). Het enige waar ik bang voor ben is dat ze zijn uitstraling anders maken waardoor hij niet op mijn hond lijkt.
Hebben jullie misschien nog ideeën?
Het hoeft niet groot te zijn, als ik hem maar voor eeuwig ook zichtbaar bij mij kan dragen.
Veel sterkte. Ik had dezelfde twijfel en ben daarom niet voor realistisch gegaan, maar een andere stijl. Het is alsnog heel erg mijn hond geworden