Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiwi1969 schreef:Popstra gebruik je dan alleen de rubberbase of eerst een rubberbase en dan gellak?
tiwi1969 schreef:Gave kleurtjes, daar wordt je vrolijk van!
Ik heb vandaag mijn nagels voor de laatste keer laten doen bij de vrouw waar ik zo mijn vraagtekens bij had.
Dit keer een gellak van ManiQ, ik vroeg om een rubberbase maar dat had ik volgens haar helemaal niet nodig.
Wel 1 laag “bond”, een blanke basis, 2 lagen kleur en een topcoat, alles onder de lamp. Ik ben benieuwd of dit langer mooi blijft, al is het vijlwerk nog steeds scheef. Iets meer dan 30 minuten bezig geweest, voelt nog als afgeraffeld ipv tot in de puntjes verzorgd.
Nu de foto’s:
Voor ik naar haar toe ging, vooral op linker duim zie je goed hoe de ManiQ is afgebladderd
[ [url=m/Fg4yKG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7MfdG0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jrEF1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LZdo56.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eindresultaat
[ [url=m/8ntD4i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/birw2B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HIJ0yE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4OLUpD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij een aantal nagels zijn de binnen- en buitenhoek niet gelijk van hoogte.
Middelvinger links zit de lak niet op het hoekje waardoor het nog schever lijkt dan het al is.
Nagelriemen alleen heel grof teruggeduwd met een metalen duwer.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Shenavallie schreef:@ tiwi1969: Mij lijkt het handiger om nu al gelijk door te geven dat je een volgende keer niet meer komt. Geef aan dat je niet tevreden bent en al langer twijfelde, maar nu de knoop hebt doorgehakt. Je bent verder geen verantwoording schuldig. Wachten tot het 'laatste moment' is niet heel netjes naar de lakster toe. Als je zelf een salon of bedrijf zou hebben, dan hou je er toch rekening mee dat je op dat moment geen andere afspraken kunt maken.
tiwi1969 schreef:Shenavallie schreef:@ tiwi1969: Mij lijkt het handiger om nu al gelijk door te geven dat je een volgende keer niet meer komt. Geef aan dat je niet tevreden bent en al langer twijfelde, maar nu de knoop hebt doorgehakt. Je bent verder geen verantwoording schuldig. Wachten tot het 'laatste moment' is niet heel netjes naar de lakster toe. Als je zelf een salon of bedrijf zou hebben, dan hou je er toch rekening mee dat je op dat moment geen andere afspraken kunt maken.
Zoals ik aangeef ga ik ruim van te voren afzeggen, niet op het laatste moment. Maar ik wil wel een eerlijke reflectie op haar laatste werk geven, dus of het ook zo snel loslaat als het vorige.