Pluisje1998 schreef:Ik mag vandaag bij Joe!! Het stencil zit erop, ben super benieuwd hoe hij uiteindelijk wordt!
Ik ben benieuwd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flowery schreef:Pluisje1998 schreef:Ik mag vandaag bij Joe!! Het stencil zit erop, ben super benieuwd hoe hij uiteindelijk wordt!
Ik ben benieuwd!

het is is voor mij geen reden om niet meer met haar af te spreken iig
Niet voor mijzelf, maar voor mijn mama als verrassing. Tessa Von had nieuwe flash gepost, met o.a. een super schattig uiltje. Mijn mama was helemaal verliefd! Ze wil al heel lang stiekem een tattoo, maar durft nooit omdat ze bang is voor de pijn. Nochtans heeft ze naast mij gezeten toen ik mijn onderarm liet doen en ik heb de hele tijd zitten lachen.
Toch gelooft ze die dramatische tattoo programma's meer dan ik. Enfin, nu is er geen weg meer terug
Ze is er wel heel blij mee. Ben echt excited in haar plaats!
naomiiiii schreef:Zo laat antwoorden, of zelfs niet, is voor mij persoonlijk een no go. Je wilt klanten of je wilt het niet. Hoe druk je het ook hebt. Dan neem je maar iemand in dienst die alles beantwoord, of je maakt een paar standaard antwoorden. Genoeg oplossingen imo.
Ben nu bij 3 shops geweest (bij 2 wat laten zetten) en die reageerde allemaal binnen 2-3 dagen! Pluisje1998 schreef:Het is echt super gegaan. Het viel me echt helemaal mee, heb zo goed als geen last gehad van het tattoëeren. Joe was ook echt super nice. Ga voor de volgende zeker weer bij hem.
En de tattoo zelf. Ben er superblij mee, hij is precies geworden zoals ik hoopte![]()
[ [url=m/xzqGcT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben zo bang dat ik het nu verpest.. Maar niet insmeren lijkt mij ook niet goed.
.
ik heb niet veel kunnen reageren door drukte door werk, maar ik mag morgen voor mijn backpiece, niet mijn rug vol maar wel vrij veel