Geloof dat ze die Maggioni bodems hier nu ook ergens verkopen, maar ik heb bij dat soort dingen ook liever gewoon de ongezonde variant meestal. Ik kan prima gezond eten maken, en vind de "gezonde" variant van "ongezonde" dingen dan meestal minder lekker, dus ik sluit me bij Imandra aan wat dat betreft.
Laura
Kan het me heel goed voorstellen als je nog steeds zo vermoeid bent, met weinig uitzicht op verbetering ook. Maar goed, je kunt het, hopelijk gaat het binnenkort wat beter!! 
Ik moet straks naar het ziekenhuis dus ik heb een vrij korte werkdag over, kan ik me misschien eindelijk eens inhouden met m'n lunch
Komende 4 weken train ik op hypertrophy dus verbrand ik hopelijk met trainen wat meer, kcal hou ik hetzelfde op max 1900 deze week want dat lijkt nog steeds goed te gaan.Vandaag:
O: /
L: pistolet met kip, tomaat, komkommer, rucola en coleslaw, zakje popchips
T: bakje griekse yoghurt met stevia
A: aubergine, rode ui, knoflook, paprika, champignons en kipworstjes in tomatensaus met linzen
B: uur bench training, halfuur cardio, bij elkaar uur lopen
Heb m'n kcal nog niet berekend maar denk dat ik hiermee heeeel laag zit dus denk dat ik nog wat chocola of zo neem

79.6 om precies te zijn maar het is wel even net dat steuntje om door te zetten en die lekkere ongezonde dingen te laten staan.
sterk dat je daaraan mee doet!
hopelijk voel je jezelf snel iets beter en energieker.
Sportschool klinkt goed, hopelijk bevalt het!
)