Cayenne schreef:Mijn ouders adviseren ons om geen kinderen te nemen maar mijn moeder is wel een beetje teleurgesteld dat ze geen kleinkinderen heeft. Zeker omdat haar vriendinnen wel voor hun kleinkinderen kunnen borduren, oppassen en shoppen etc.
Waarom adviseren ze dat? Vonden ze het ouderschap niet leuk? Mijn ouders wel en ik kan dat nu ook onwijs met ze delen. Als je moeder het leuk vindt mag ze wel met Ootje koetelen hoor
Al zegt ze wel dat het beter is dat ik geen kinderen krijg, aangezien ik van Poes ook een verwend, niet luisterend monster heb gemaakt. En mijn paarden mogen ook teveel 

(Al bood ze dan wel weer zelf aan om een winkelwagen vol plantjes bij de Intratuin zelf af te rekenen, dus ja, dan ga ik niet protesteren
Leuk! Misschien een rare vraag maar de manier waarop het er staat lijkt alsof het ook volwassenen zijn, is dat zo? (Is vast leuk, een soort live luisterboek
Het klinkt nu alsof je normaal je door de tinderprofielen van kinderen heen moet worstelen
jup, al ben ik niet met alles eens maar ik reageer dan ook maar niet meer maar moet wel lachen
Zolang ze niet komen prediken dat het hebben van een kind oh zo geweldig is en dat wij ontaarde kinderhaters zijn