Jeej voor festival make-up!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Oeps...
[ [url=m/W4sLGV.jpg]Afbeelding[/url] ]

). Bleek het ook nog eens de laatste
Mazzelpik ik
Niniane schreef:Dreamy schreef:Hi!
Ik kom even binnen vallen met een vraagik ga volgend weekend een weekendje festival pakken en vroeg mij af of jullie nog tips hebben qua make-up. Wat blijft goed zitten? Leuke looks misschien? Persoonlijk houdt ik het 't liefst wel nog enigzins natural, maar lijkt me leuk om me toch wel iets op te tutten
Zou het echt gewoon naturel houden. Of je zweet het eraf of het wordt van je gezicht afgeregend en niemand kijkt er toch naar.
Niniane schreef:Is niet banketstaaf bedoeld hoor, maar dat zijn wel de plekken waar je de meeste inspiratie vandaan haalt als je is iets anders wilt proberen
de meeste festival make-up is behoorlijk over the top en dat hoef ik dan weer niet.
Emmaa_ schreef:Ik gebruik de glycolic acid toner van The Ordinary en die vind ik heel fijn
Wbt festivals: Ik neem altijd wel make-up mee en neem me de eerste dag heel leuk voor om er echt voor te gaan, maar uiteindelijk heb ik nooit zin om in mn tent te gaan zitten klooien.
Niet persé goedkoop maar je doet er langer dan een maand mee.
Mario Badescu Seaweed Lotion vond ik ook fijn.
Ik heb de seaweed, glycolic acid, special cucumber, en witch hazel/rosewater staan nu. Niniane schreef:Ik gebruik de toners van Pixi. Heel fijn.Niet persé goedkoop maar je doet er langer dan een maand mee.
Mario Badescu Seaweed Lotion vond ik ook fijn.