Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Farjen schreef:Valerie, schattig! Wordt het ook niet een "flat" piercing genoemd?
Chanen schreef:Nooit verwacht dat ik me ooit in een piercing topic zou melden, maar ik merk dat het de laatste tijd toch begint te kriebelen.
Als tiener heb ik jaren met het idee rondgelopen om een helix te laten piercen, maar dat idee heb ik nooit doorgezet. Tien jaar geleden heb ik uiteindelijk wel - samen met mijn zusjes - een inner conch laten zetten bij Cas van One Spirit Collective in Arnhem. Het piercen zelf viel me alles mee, de eerste periode van het herstel vond ik wel vrij intens, maar de plek is goed geheeld en ik ben er tot op de dag van vandaag blij mee.
Het verslavende effect van piercen heb ik echter nooit ervaren, maar de laatste tijd neig ik er toch naar om in hetzelfde oor een high lobe te laten piercen. Vanwege het herstel deze keer liefst geen kraakbeenpiercing.
Vanwege mijn goede ervaringen had ik in eerste instantie het idee om deze piercing weer bij Cas te laten zetten. Ware het niet dat ik tegenwoordig in Leiden woon, dus het best een eindje reizen is. Vandaar mijn vraag, wie heeft er ervaringen met piercers in de regio Leiden? Welke moet ik absoluut mijden en welke zijn eventueel wel de moeite van een bezoek waard?
Siggislief schreef:Ik heb deze kussen, het is wel een wat je naast je eigen kussen kan leggen.. het is echt vierkantje-vierkantje kussen..
En heb hem ook een tijdje op mijn kussen gelegd maar kwam er achter dat ik last kreeg van pijn in de nek en hoofd..
Maar slaap zelf grootste deel van de nacht op mijn andere oor, dus ik lig weinig op rechts.
Peelie schreef:Inmiddels heb ik al 1.5 jaar mijn conch (en forward helix) maar deze geneest maar niet. Deze is al een keer vervangen voor een ander, simpel, sierraad. Hij blijft af en toe bloeden en nu heeft hij ook weer een bloeduitstorting aan de achterkant van de piercing.
Ik zit er al een pooje aan te denken om het er uit te halen, want dit is niet leuk meer. Wat zouden jullie doen?
Freekieee schreef:Ik heb hier mijn conch eruit gehaald. Vond het even jammer maar nu blij mee ! Was er zo klaar mee. Bultje is bijna zo goed als weg
Fabled schreef:Mijn daith is de meest chille piercing die ik heb (tenzij ik eigenwijs ben en er teveel aan zit).
Ik wil wel volgende maand een conch en een rook laten zetten. Ik ben heel benieuwd.

xxxmh schreef:Mijn helix doet ook weer stom. Sinds gisteravond rood en warm oor en zag dit net aan de achterkant.[ Afbeelding ]
wat een feest. Mijn forward helix is wel pinnloos. Maar dat heeft ook lamg geduurt hoor. Zeker een jaar.