Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:12

neh dat ook idd... stress omdat ik zonder werk zit nog steeds.... hou niet van (financiële) onzekerheid.. heb een paard etc.. moest vandeweek ook weer een nieuw zadel kopen, hoefsmid erbij, tandarts etc.. maak me dan wel druk.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:14

Vervelend allemaal.. heel veel sterkte daar mee en ik hoop dat er snel een betere tijd aan komt!

Maar daar zal het dan waarschijnlijk ook wel mee te maken hebben denk ik

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:15

SharonIndezz schreef:
neh dat ook idd... stress omdat ik zonder werk zit nog steeds.... hou niet van (financiële) onzekerheid.. heb een paard etc.. moest vandeweek ook weer een nieuw zadel kopen, hoefsmid erbij, tandarts etc.. maak me dan wel druk.

Als ik gestresst ben hou ik direct vocht vast.
Ik kan dan in een dag gewoon 2 kilo zwaarder zijn...

Ik hoop dat je snel weer wat rustiger en lekkerder in je vel zit :(:)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:16

SharonIndezz schreef:
Goed bezig mjetterd..!

Hier weer de motivatie een beetje kwijt. heb daarnet gewogen... +2 kilo... snap er niks van... heb wel wat minder strenge lijstjes gehad... maar +2 is ineens zoveel :( hoop dat het vocht is.... en dat het allemaal meevalt.... word er wel een beetje moedeloos van

Niet al te druk om maken. Bij mij schommelt het ook constant. Kan maar zo zijn dat er morgen weer een kilo bij is en overmorgen er weer af. Daarom weeg ik nog maar 1 keer in de twee weken omdat ik er veelste veel mee bezig was en het demotiveerde.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:25

Dat is bij mij ook zo... Je zal wel minder naar de wc gaan als je gestrest bent ofzo :')

Komt wel weer goed, en idd, ik probeer me nu ook ong 1x per week te wegen. Moet even afkicken zeg maar :\

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:42

HAHA nou das bij mij geen moeite naar de wc gaan... is juist extra als ik stress heb :') komt alles los ofzo. hahaha

oke :')

Mijn lijstje:

O: 2 fjord crackers met brie en tomaat,paprika beker multivit drinken
T: Banaan
L : 2 fjord crackers, met kaas of pindakaas denk ik
T:/
A: weet ik nog niet,

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 10:19

Balen sharon! :( Maar als ik jouw lijstjes zie dan denk ik dat het wel goed zit hoor! :j

Na zojuist op de weegschaal te hebben gestaan blijkt inderdaad wel dat ik eigenlijk veel te weinig heb gegeten :7

3 kilo eraf in 3 dagen.. Is eigenlijk wel extreem veel. Niet dat ik er niet blij mee ben hoor, want het is uiteindelijk wel het doel maar iets minder snel mag inderdaad ook wel! :j

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 10:33

Dat is echt veel, maar voornamelijk vocht veronderstel ik :) Moest ik 3 dagen niét eten, ik val dat nog niet af, ben ik zeker van :P Elke mens is echt wel verschillend zo blijkt weer :)

Ik heb gisteren een hele dag door gegeten, maar wel allemaal gezonde dingen :) Iets teveel snack a jack-chocoladerijstwafels misschien wel :P Ik lig er niet wakker van :) 's avonds 2 paarden gereden nog.
Het is wel KOUD buiten hoor :( Ik wil gemotiveerd aan de slag 's avonds en er 2 rijden nu maar ik mis de zomer al :(

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 10:39

Pff ja zeg dat wel, het wordt steeds kouder! :7
Ik vind het ook jammer dat het zo snel donker wordt! 'S avonds nog even ergens heen op de fiets, of een rondje hardlopen is dan veel minder lekker!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 10:48

Echt he, vanavond rij ik er 2 meteen na het werk, dus zou ik tegen 20u30 thuis kunnen zijn. In de zomer is dat ok, dan heb je nog een hele avond voor je, nu is het stikdonker, koud, regen,... No way dat ik mij nog zou kunnen oppeppen om ook nog naar de sportschool te gaan :?

Iets zegt mij dat dat fitnessabo de slechtste aankoop van 2015 gaat zijn :') Maar goed, 't is niet dat ik het niet gebruik en in de plaats lui in de zetel zit...

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:04

Haha precies :')
Ik heb een gruwelijke hekel aan de sportschool, dus ik ga gewoon lekker buiten een rondje hardlopen :7 's Avonds voor het slapen gaan doe ik nog wat buikspieroefeningen, en dan vind ik t weer mooi geweest haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:18

Sharon, zou het kunnen dat je door de stress vaker 'slecht' eten pakt? Dat is namelijk heel normaal, wat wel kan verklaren dat je op dit moment zwaarder bent. Kan alsnog prima vocht zijn hoor, een reactie van je lichaam op weer wat meer (slecht) eten.

Ik ben op het moment ook enorm aan het stressen. Mijn collega is op vakantie en ik moet zijn werk doen. Maar ik ben nog helemaal niet voldoende getraind + alles lijkt mis te gaan (issues met productie, verschepen etc. :\ ). Enige andere collega die hier kennis over heeft is óók aan het reizen voor haar nieuwe functie, dus ik zit hier echt met m'n handen in het haar...

Morgen is mijn collega terug van vakantie en kan hij het zelf weer overnemen. Heb een waslijst aan issues die ik graag wil bespreken met hem, zodat ik vanaf 1 januari deze rol helemaal over kan nemen. Pfff... Hartslag is hoog, constante adrenaline door m'n bloed, bah :P Zal blij zijn als hij morgen terug is. Hele week al zo stressen...

Daardoor eet ik wel minder. Heb totaal geen honger bij stress, maar aan het eind van de middag krijg ik wel enorme behoefte aan vet/slecht.

Lijstje voor vandaag:

O: /
L: 100 gram ijsbergsla, 20 mini mozzarella bolletjes, 1 zakje tonijn met Franse dressing
T: 400 gram hüttenkase
A: Uit eten met familie. Misschien gooi ik mezelf wel vol met rode wijn, hahaha :') Effe ontspannen

Lalala nog 5 uur, dan is deze rotdag ook weer voorbij!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:49

Laura dat is vrij normaal schijnt, en het grappige is dat je het totaal niet niet ziet :')

Area klopt ja, detox al is dat woord verboden om te zeggen noch te typen..
En dank je wel nog even volhouden is het dinsdagavond ben ik klaar. :)

Britt, in principe ben je nu enkel afvalstoffen kwijt en geen vet. Je ziet ook namelijk niks aan mijn lichaam dat ik die 2 kilo kwijt ben.
De meeste weten een beetje hoe mijn lijstjes zijn/waren dus ik gok er zomaar op dat ik niet aan ga komen, kan altijd gebeuren maar dan moet ik bij een bakkerij alles leeg eten. (had die vraag namelijk ook even gesteld ja)

Mjetterd, goed bezig zeg! *\o/*

Sharon :(:)

Isaa, 3 kilo in 3 dagen dat zal wellicht vocht zijn ;)

Kayleigh, komt goed ze hebben je niet voor niets voor die functie gevraagd, topper! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:54

Lijstje van vandaag is ook anders dan gepland. Nu kom ik wel aan mijn calorieën, maar wel te veel suikers. Wilde eigenlijk fruit meenemen als tussendoortje maar we hadden alleen kiwi en dat is lastig eten op school. Reis straks ook gelijk van school uit door naar het werk.

O: uitgeslapen
L: 1 kiwi, 1 gekookt ei, 2 kaiserbroodjes. 1 met 48+slankie smeerkaas 1 met heinz sandwich spread
T: liga fruitkick
A: 3 rozijnenbollen
T: misschien als ik echt erge honger heb nog 150 gram volle yoghurt met gebroken lijnzaad en een scheutje ranja

B: 30 min lopen met zware tas, staand/lopend werk van 6 tot 9.

@gribaldi: succes dan vandaag! Stress op het werk is nooit leuk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-10-15 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:55

Die huttenkase, eet je die gewoon zo uit het bakje?
Ik had er wel eens kuiden enz door gedaan maar na een half bakje kon ik het al bijna niet meer binnen houde... Door een salade vind ik het wel gewoon heel lekker

Succes op je werk! Nog een dagje

Mijn lijstje ongeveer
O: havermout met amandelmelk en rozijnen
T: 100 g wortelen
L: home made pompoensoep, met 2 bruine bolletjes smeerkaas
T: appel
A: Couscous, uit zo'n vers pakket van de appie

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:46

xxIsaa schreef:
Pff ja zeg dat wel, het wordt steeds kouder! :7
Ik vind het ook jammer dat het zo snel donker wordt! 'S avonds nog even ergens heen op de fiets, of een rondje hardlopen is dan veel minder lekker!

Het wordt kouder dus ons lichaam heeft meer kcal nodig om ons op te warmen en dus vallen we meer af ? #hoophetwel haha :Y)

Komt goed Sharon :(:)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:31

SharonIndezz schreef:
HAHA nou das bij mij geen moeite naar de wc gaan... is juist extra als ik stress heb :') komt alles los ofzo. hahaha

oke :')

Mijn lijstje:

O: 2 fjord crackers met brie en tomaat,paprika beker multivit drinken
T: Banaan
L : 2 spelt boterhammen met pindakaas en droge speltboterham + cup a soup kip
T: cup a soup champignon
A: maaltijdsalade denk ik,

Aangepast

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:47

hey gribaldi, waar heb je je detox kuur vandaan gehaald? :)
Ik wil het na mijn 4e week van suikervrij 1 week gaan doen.

Mijn lijstje:

O: Turkse yoghurt met bosbessen, kaneel en kiwi
T: -
L: Salade van rucola, tonijn, mozzarella, komkommer, sesamzaadjes en olijfolie.
T: Notenmelange ongezouten
A: ?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:54

Hoe bevalt je suikervrije week Michelle?

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:20

Nah detox vind ik niet verboden hoor, ieder z'n eigen lichaam en z'n eigen manier :) ik ben Zelf altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen en wat het met je doet dus vindt het leuk om mee te lezen!
Oh die kou... Verschrikkelijk. Volgens mij verbrand ik echt wel meer hoor, staat er tenminste nog iets positiefs tegenover.

Sterkte met de stress kayleigh :(:)

Lijstje van vandaag:
O: 3 maisboterham met kaas
T: appel
L: kleine Eat Natural reep
T: tomaat, mini komkommer en wasa thin crisp
A: risotto

B: fietsen, klimmen en moed verzamelen om te gaan paardrijden want buitenbak

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:27

Ik krijg het idee dat mensen het "overdreven" vinden gezien ik al "slank" ben in hun ogen...

Laten we het er op houden - zonder er al te veel worden aan te besteden, of mij te moeten verdedigen - dat het zo zijn redenen heeft :)

Ik houd een blog bij dus voor de liefhebbers wil ik deze gerust plaatsen na mijn laatste kuur dag.

Ik heb ook een hekel aan kou, dus heb een mega warme jas in Copenhagen gekocht (lekker Scandinavisch) gezien ze daar wel weten wat kou is :')
Mooie stad was dat zeg, iedereen vriendelijk en heerlijk eten <3

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:55

gribaldi schreef:

Gaat aardig goed, minder moeilijk dan ik dacht :)
Dit is dag 11 volgens mij. Heb dan wel een keer perongeluk saté gegeten met saté saus en een paar pepermuntjes. := Ben al wel 1,5 kilo lichter.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:11

Mies schreef:
gribaldi schreef:

Gaat aardig goed, minder moeilijk dan ik dacht :)
Dit is dag 11 volgens mij. Heb dan wel een keer perongeluk saté gegeten met saté saus en een paar pepermuntjes. := Ben al wel 1,5 kilo lichter.

Mag ik vragen waar dat nuttig voor is, zon suikervrije periode? Ben nieuwsgierig!

Oké ik zondig :') we hebben NOOIT muffins en nu hebben we een choco muffin. Ik heb het verdiend vind ik lol

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:14

Een vriendin van mij heeft een onwijs droge huid en altijd jeuk, zij eet nu suikervrij en heeft bijna geen jeuk meer! Als ze 1 dag ''cheat'' krijgt ze gelijk uitslag.
En ze wordt er heel energiek van!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:09

Ik heb iets te veel chocolade pepernoten op.. :')
En zo'n beetje 3/4e fles wijn.. oops :+