Heel tegenstrijdig, maar ik ben wel trots op mezelf dat ik niet ben doorgegaan na het shredden. En het ging nog wel zo goed! Hoewel ik de planks zoveel mogelijk op mijn knieën heb gedaan. Toen ik probeerde een gewone plank te doen werd mijn schouder weer wakker dus helaas, dat is 'm niet helemaal geworden. Maar bij de andere oefeningen ben ik er flink tegenaan gegaan. Aan de ene kant mis ik nu wel het voldane gevoel, het ging zo lekker en ik heb geen druppeltje zweet gelaten. Maar aan de andere kant is dat natuurlijk ook weer een goed teken, ik weet nog heel goed dat ik in het begin zo ongeveer dood ging tijdens level 1. Een mooie vooruitgang dus en donderdag alweer de laatste dag. Vrijdag wil ik mezelf een rustdag gunnen en dan ga ik zaterdag beginnen met 6w6p. Daarbij wil ik het hardlopen weer gaan oppakken. Eens kijken hoe dat gaat nu mijn knieën weer wat sterker zijn.

Nu zit ik nog even lekker aan een bakje magere yoghurt met een gesneden banaan. Eens kijken of mijn maag dat bakje zuivel aan kan. Lijkt me ook wel eens lekker zo 's avonds na het shredden. Een gekookt eitje had ik echt even geen zin in.