Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:48

En klaar! :D
Heel tegenstrijdig, maar ik ben wel trots op mezelf dat ik niet ben doorgegaan na het shredden. En het ging nog wel zo goed! Hoewel ik de planks zoveel mogelijk op mijn knieën heb gedaan. Toen ik probeerde een gewone plank te doen werd mijn schouder weer wakker dus helaas, dat is 'm niet helemaal geworden. Maar bij de andere oefeningen ben ik er flink tegenaan gegaan. Aan de ene kant mis ik nu wel het voldane gevoel, het ging zo lekker en ik heb geen druppeltje zweet gelaten. Maar aan de andere kant is dat natuurlijk ook weer een goed teken, ik weet nog heel goed dat ik in het begin zo ongeveer dood ging tijdens level 1. Een mooie vooruitgang dus en donderdag alweer de laatste dag. Vrijdag wil ik mezelf een rustdag gunnen en dan ga ik zaterdag beginnen met 6w6p. Daarbij wil ik het hardlopen weer gaan oppakken. Eens kijken hoe dat gaat nu mijn knieën weer wat sterker zijn. :)
Nu zit ik nog even lekker aan een bakje magere yoghurt met een gesneden banaan. Eens kijken of mijn maag dat bakje zuivel aan kan. Lijkt me ook wel eens lekker zo 's avonds na het shredden. Een gekookt eitje had ik echt even geen zin in.

Veerle

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:50

Ik ben op het moment echt slecht bezig. Eet al de hele avond paaseitjes en heb het shredden nu al een uur uitgesteld. Niet goed van mij ~~}>

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:52

ik heb em ook weer gedaan, en uitgepuft op de bank :')
mn moeder had heerlijke spierpijn vertelde ze me net hahahahah en mn collega's beginnen ook 1 voor 1. zo grappig om te zien hoe je elkaar aansteekt en motiveert :))

hopelijk heb ik in mn B&B genoeg ruimte om elke dag te blijven shredden := we gaan het zien :D

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:59

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eydis op 26-02-13 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:59

Veerle schreef:
Ik ben op het moment echt slecht bezig. Eet al de hele avond paaseitjes en heb het shredden nu al een uur uitgesteld. Niet goed van mij ~~}>

Foeifoei!
Een extra set jumping jacks voor jou. ~~}>

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:02

Oke oke ik ga al :')

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:03

Goed bezig Jolien!

En ze zeggen toch beter een slechte workout dan geen workout? Man, ik had echt geen zin, maar heb toch mooi dag 15 afgerond... Niet heel extreem meegedaan, maar beter iets dan niets :)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:08

Ik kan niet normaal voorover buigen..... Maar ik heb buikspieren!!! Nu ze nog in de juiste conditie krijgen en het vetlaagje er af hahaha

Toch -1kg vergeleken met vorige week! Broek maat 40 gaat weer dicht! Ooit word ik een gelukkig mens! En dan in shape blijven!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:19

Anoniem schreef:
Done! Fijn. Fijn. Level 3 wordt steeds beter te doen.

+1 *\o/* *\o/* Echt een fijne work out!!!!

Ik ben eigenlijk alleen gek op chocola, maar daar ging dan altijd een hele reep tegelijk van naar binnen. Nu heb ik van die mini twixjes. Mooi afgemeten 100 calorien per stuk. In het begin at ik er daar 3 van per dag ,maar vandaag bijvoorbeeld nog maar 1. Dat lukt niet altijd ,eens per week gewoon nog lekker een hele reep, maar de rest van de tijd hou ik me netjes in. Helemaal zonder zal ik nooit kunnen dus heb ik het zo maar opgelost!

Eetlijstje!!! *\o/* *\o/*

O : Yoghurt met 4 eetlepel havermout, stevia en bosvruchten uit de vriezer, zon 100 gram :9
T : minitwix
L : tosti van 1 plak 30 + kaas en cup a soup asperge
T : 1 boterham met appelstroop
D : bloemkool met speklap ,aardappelen en jus
T : grapefruit

Volgens de eetmeter iets teveel vet (maar at bij mn moeder dus weinig ander keuze)
en te weinig calorien (volgens hun moet ik tussen de 200 en 2500 calorien opeten)
Maar als ik gezond eet krijg ik écht geen 2500 calorien weg (wel met chippies en chocola :+ maar daar deden we niet meer aan !!!)

Ondanks dat ik zo netjes eet en train lijk ik wel steeds dikker eruit te zien , heel raar. Mijn kont en benen worden wel mooi strak maar mijn buik is een nog ergere plumppudding dan dat hij al was ;( Snap er niks van . Iemand enig idee hoe dat komt??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:22

Het zou maar zo kunnen dat je buik dikker lijkt, omdat de rest al aan het afslanken is. Je buik is nu eenmaal de laatste plek waar het vet verdwijnt.

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:26

hoi ik heb een vraagje

ik heb net dag 4 van level 1 afgerond maar ik word nu steeds een paar 100 gram zwaarder... terwijl ik wel wat moet afvallen omdat ik overgewicht heb... en net wel op wat ik eet... is dit normaal?

alvast bedankt!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:32

Kom op veerle :D

Ik heb net voor de grap yoga meltdown gedaan.. Piece of cake..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:41

Wat doet die yoga meltdown dan eigenlijk?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:42

Jaa beetje yoga'en :')

Veel planks maar alles heel rustig en kalm, veel ademen en zo, best leuk :Y)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:47

Rideltje1992 schreef:
hoi ik heb een vraagje

ik heb net dag 4 van level 1 afgerond maar ik word nu steeds een paar 100 gram zwaarder... terwijl ik wel wat moet afvallen omdat ik overgewicht heb... en net wel op wat ik eet... is dit normaal?

alvast bedankt!

Wat is nou 100 gram? Gewoon doorgaan ik kijk over een week nog eens weer. :)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:48

Vandaag met school een uur gezumbaad (?) en net geshred, dus ik heb mijn beweging wel weer gehad vandaag. :D Morgenochtend level 3... :j

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:50

Spieren wegen meer dan vet! Als je je omtrekken meet en dit 1x per week opschrijft zul je zie. Dat dat minder wordt!

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:53

Dag 4 level 2 zit er op.
De oefeningen gaan best goed behalve de oefening met de gewichtjes voor de ogen. Die zijn echt killing.
Heel stiekem heb ik level 3 aan gezet en daar 15 min van gedaan. Ik denk dat ik dat level veel leuker vind. Nou ja, ik beschouw dat straks maar als beloning op het voltooien van level 2!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:54

lillytjuh schreef:
Spieren wegen meer dan vet! Als je je omtrekken meet en dit 1x per week opschrijft zul je zie. Dat dat minder wordt!

Mmmm , deze fabel had Raponse de wereld al uit geholpen, helaas -O-

Jolien87 schreef:
Het zou maar zo kunnen dat je buik dikker lijkt, omdat de rest al aan het afslanken is. Je buik is nu eenmaal de laatste plek waar het vet verdwijnt.

Tja , daar hoop ik dan maar op , aan de zijkanten lijkt er inderdaad wel iets weg ,maar in het midden is er een enorme BERG aanwezig ! En eigenlijk ben ik niet echt dik, 65 kilo voor 1.70 lang en 41 jaar......
Pfff , we zullen doorgaan.......................

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:57

Zo, vandaag mijn gewichtjes met een halve kilo opgeschroeft. Dat verschil voel je wel zeg.

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:02

Hm, zit nu op dag 3 van level 2 maar heb er 3cm bij sinds het begin :\
Nu heb ik eigenlijk een goed figuur en gewicht (1.68 en 55kg) en doe ik het vooral om strakker te worden, maar het is toch een beetje demotiverend :')
Naja, lekker doorgaan en fitter worden, dan doe ik het daar maar voor :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:07

Denk maar aan fitheid ipv centimeters en gewicht, gewoon lekker doorgaan dus. :)
Je gewicht is meer dan prima.

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:09

Ik weet echt niet hoe dat zit met hoe je nou breder of zwaarder kan worden sorry :n
Maar het goede figuur en gewicht lijkt me belangrijker dan de maten, vooral dat jij je goed voelt.

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:22

Super van iedereen die geshred heeft! Ik had gister Zo veel motivatie maar toen ik thuis kwam na stage en werk om 8 uur en nog moest koken had ik echt geen zin om te shredden.. uiteindelijk toch na jullie berichtjes gelezen te hebben gedaan gelukkig, echt een extra motivatie dit topic!

Ben nu moe maar voldaan. Douchen en dan lekker slapen!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:31

Heeft iemand hier misschien een tip voor zumba lessen via youtube of dvd?