Kelly, klinkt heel gaaf! Ik deed gisteren mijn rondje bij ons in de buurt en daar heb ik ook echt al van genoten. Zo alleen zijn is echt wel genieten!
Lovelys: ik had geen echte doelen. Ik heb eind juni een mooie 5km neergezet, ben sindsdien bezig om mijn tempo op te krikken en ook de afstand weer op te pakken. Helaas heb ik last van wat zwakjes zijn. Ziek is het net niet te noemen, maar ik viel me wel echt slecht (hoofdpijn, keelpijn, misselijk omdat ik weinig eet, super verkouden). Daardoor elke keer mezelf gezegd dat ik als t niet lukte niet zover hoefde. Maar ja, dan lukt t natuurlijk nooit want er zit altijd wat tegen.
Gisteren bijvoorbeeld zat ik na 2-2,5 km redelijk stuk. Door mezelf te zeggen dat ik t toch ging proberen en gewoon voet voor voet te blijven neerzetten bleek het vanaf 3,5 km wel weer te gaan. Dan ben ik er bijna en wil ik t uitlopen ook

het is dus vooral een mentaal spelletje. Qua tempo heb ik wel wat doelen en ik ga vanaf deze week ook weer wat afstand doelen zetten. Dan is het vast makkelijker op te pakken.
Grit, ik herken je ervaring met je horloge. Ik gebruik runkeeper, die elke 5 min mijn afstand, iets vaags en mijn tempo voorleest. Dat is voor mij een fijne motivatie om net dat tandje bij te doen. Toch fijn, die gadgets