Anke98 schreef:Ik had een vraagje ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik liep afgelopen week in de op=op en zag potjes semipermanente kleuring staan met hele felle kleuren zoals roze blauw en paars. Nu heb ik blond haar en haarverf dat er na 24 wasbeurten uit hoort te gaan blijft bij mij 3 maanden zitten. Nou vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze hele felle kleuren op het potje zag ik nergens staan hoelang het bleef zitten en ik wil t graag proberen maar geen 3 maanden ermee rondlopen. Elke ervaring of kennis hierover is welkom ook de effecten voor je haar of het wel of niet goed voor je haar is
Hai het zijn potjes van het merk W7 de kleuren die in het boek staan kloppen niet !lol Dus niet naar de voorbeeldjes kijken, het is vergelijkbaar met manic panic en derections haarverf. Op het moment heb ik paars ( violet) Met rose ( Cheeky cherise) En blauw ( ehrm weet naam even niet) Ze zijn echt enorm vel en ik had geen wit haar ( ik had donker paarse permanente verf colour remover gebruikt toen was het donker oranje daar over heen heb ik het gedaan) Ik heb het nu 2 keer gewassen en het is nog precies zo vel als de dag dat ik het erop gedaan had, ze blijven dus bij mij nog beter stainen dan derections want dat was vaak wat lichter over haar dat niet wit was.. k bedoel minder vel van kleur.
Dus ik zou er wel zeker rekening mee houden dat het er echt een tijd in blijft dat is mijn ervaring tot nu toe met de w7 verf van de op=op