Nog gefeliciteerd met je man! En wat een mooie nette lage hartslag vandaag zeg!
Supervixen wat een geweldige foto's, spam vooral

Germie buiten gedouched zo te lezen.
Fenn wat leuk dat je zo langzaam toch weer zin krijgt om te rennen

Leonie87 wat een pech zeg

Zo sorry.. vragenvuur geloof ik haha.
Namiro succes nog even met de laatste loodjes op het werk!
Goof ik snap dat je eerst de mri even afwacht voordat je naar de huisarts gaat, wel echt flink balen hoor

Wel weer rustig gelopen, fijn! 10 kilometer wiebelig lopen in de regen, ik doe het je niet na (en zeker ook niet in dat tempo)
Samantha ook lekker vakantie inmiddels

Waar ga je naartoe op vakantie of heb ik daar overheen gekeken?
Lisitano is het gelukt met de tent opzetten en de kinderen?
Na alle verhalen van Lisitano hier was ik erg nieuwsgierig en enthousiast geworden over techno yoga. Afgelopen maandag ben ik zelf ook geweest

Gister wilde ik lopen maar ik had al de hele dag enorme hoofdpijn die maar niet weg trok. Uiteindelijk na het werk en de paarden eerst maar even gegeten en een pijnstiller erin. Toen de hoofdpijn op een acceptabel niveau was vond ik dat ik toch nog wel even kon gaan lopen. Ik dacht ik ga gewoon en in het ergste geval ben ik met 10 minuten weer thuis. Bewust wat langzamer gelopen, maar wel de 40 minuten aan 1 stuk volgehouden. Uiteindelijk 5.5 km gelopen toch in die 40 minuten, viel me niet tegen!
En thuis bleek ik de helft ongeveer ook in zone 4 te hebben gelopen in plaats van alles in zone 5. We gaan dus toch langzaam iets vooruit ondanks dat Suunto vind van niet. Ik hou me maar even vast aan het gevoel dat dit is gelukt