Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ManonGrr schreef:Ik heb ook het idee dat Lifesum wat enthousiast is met de aantal verbrande kcal als je een activiteit invoert; als ik bijvoorbeeld een half uur op de crosstrainer heb gestaan, heb ik volgens die crosstrainer 300 kcal verbrand, maar volgens lifesum 723![]()
Ik vraag me trouwens wel iets af over ''beweging is beweging''. Zouden 10.000 stappen, verdeeld over de hele dag, dus behaald door koffie te halen, naar de wc te lopen etc, evenveel verbranden als een wandeling van 10.000 stappen achter elkaar?
2.700 kcal is wel echt heeeeel veeel! Hoe krijg je dat elke dag voor elkaar?
ManonGrr schreef:Heeft iemand hier trouwens de premium app? En zo ja, kan je daar dan je gewicht per datum zien? Ik zie nu zegmaar een grafiek met begin datum en datum van vandaag, maar ik zou graag een lijstje hebben per dag. Als jullie begrijpen wat ik bedoel
Roosch schreef:Ik heb een activity tracker van Samsung, een van de goedkopere polsbandjes geloof ik! Die heb ik om qua slaap, beweging.. en is gekoppeld aan Samsung Health. Die is weer gekoppeld aan LifeSum!
ManonGrr schreef:Heeft iemand hier trouwens de premium app? En zo ja, kan je daar dan je gewicht per datum zien? Ik zie nu zegmaar een grafiek met begin datum en datum van vandaag, maar ik zou graag een lijstje hebben per dag. Als jullie begrijpen wat ik bedoel
ClaudiaHS schreef:Maar Moi, als jouw BMR 1700 is, dan is 1500 kcal eten echt veeeeeeel te weinig.
Je BMR is alleen de verbranding als je absoluut helemaal niks doet he. Compleet in rust.
Als ik het ingeef op de site van HappyHealty dan zou jouw dagelijkse verbruik 2600 kcal zijn, daarbij heb ik aangegeven dat je normale lichaamsbeweging krijgt.
Wil je afvallen, dan zou je rond de 2000 kcal moeten gaan eten.
Sharani schreef:Wij hebben vanmiddag 2 uur gekanood, volgens Lifesum goed voor 1554 calorieën. Was het maar zo’n feest. Volgens mijn Garmin was het goed voor minder dan 100 calorieën, dat geloof ik ook niet helemaal als ik mijn armen en schouders voel
.