[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 14:09

Hoi, ik val even binnen met een vraagje: weet hier iemand toevallig een artiest (in NL of België) die een stijl kan zoals dit: https://pin.it/4en33XHoe
https://pin.it/mnahhnmJn
Het gaat me voornamelijk om de wat lossere stijl van lijnen die in dikte variëren, en dat ze wel regelmatig mensen en dieren zetten :) thanks alvast!

Goof

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 14:39

Dat hert is echt schitterend gezet zeg.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 19:27

Bedankt allemaal! Ik ben er ook echt heel blij mee. Nu 2 april nog een keer terug om dit stuk te laten verbinden met de vos die op m’n bovenbeen staat. Die is ook door Boyd gezet dus ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooi geheel kan worden. :)

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 21:54

nine1987 schreef:
Ik heb jullie advies nodig.. Helaas is mijn tattoo artiest afgelopen jaar plotseling overleden.. Nu zoek ik iemand die ik met een speciaal ontwerp kan vertrouwen..

Ik wil graag een tatoeage van een wolf, karper en postzegel, ter ere van mijn oma (haar favoriete dier is een wolf) en mijn opa (de karper en postzegel, hij was fervent liefhebber van postzegels verzamelen en vissen..)

Wie zou dat mooi kunnen volgens jullie? Ik woon in Alphen aan den rijn, maar ben ook vaak in limburg te vinden.. :)

The blond ink tattoo in alphen is echt super goed kijk maar op hun insta! Ben onwijs blij met mijn halve sleeve van hun

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-25 10:01

Wow Lugea, die is echt prachtig!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-25 16:56

Ik ben rustig aan weer op zoek naar een leuke tattoo artiest, maar heb geen idee waar ik moet beginnen :')
Ik heb nu een paar tattoos van thousand.yellow.cocoons, maar sinds zij afgelopen jaar naar Hamburg is verhuisd is ze echt te ver weg voor mij nu.
Wat ik nu heb is dus in een vrij unieke stijl, en ik hoef niet per sé een tattoo in dezelfde stijl, maar wel graag dezelfde vibes. Oh en niet helemaal in het zuiden van het land, ik moet vanuit Friesland komen met OV :')
Wie o wie heeft tips of ideeën met waar ik kan beginnen met kijken?

Dit is één van de tattoos die ik van thousand yellow.cocoons heb ^^ dit was een flash design, ze heeft ondertussen bijna 2 jaar terug ook een custom vleermuis ontwerp op mijn arm gezet <3

Afbeelding

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 23:46

Ik zie weer toffe tatoeages voorbij komen! Hier heb ik er zelf even een tijdje uitgelegen waardoor ik helaas nog geen afspraak heb kunnen maken voor mijn andere (rechter) bovenarm! Op 10 januari uitgegleden met de elektrische fiets en linkszijdig terecht gekomen om vervolgens mijn arm niet meer kunnen tillen of strekken. Maand thuis gezeten en via een echo kwamen ze er achter dat mijn schouderblad verschoven is en raar staat. Dus bij de artist aangegeven dat de afspraak even uitgesteld moest worden omdat ik met mijn hand niet bij mijn rechterarm kon komen dus dan werd het wassen nogal lastig.

Maar we zijn nu bijna twee maanden verder en ik kan gelukkig weer mijn arm weer aardig strekken en optillen en ik kom nu ook beter bij mijn rechterarm dus we gaan morgenvroeg er heen om de afspraak te maken. *\o/*

Ik ben alleen nog niet helemaal zeker of ik een roodborst en pimpelmees wil of toch voor twee mussen ga. Een roodborst en pimpelmees zijn wel wat kleur rijker met het rood/oranje en het geel/blauwe. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 09:03

Roodborst en pimpelmees. :j

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 13:59

Bellatrix schreef:
Roodborst en pimpelmees. :j

Afspraak is gemaakt en het gaat inderdaad een roodborst en een pimpelmees worden! :D *\o/*

Moet nog wel even wat geduld hebben. De afspraak staat voor 26 april. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 14:04

Ik heb geduld, als je maar een foto post achteraf. :Y)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 21:51

Ik volg een aantal tattooshops op FB en wat me bij een van die opvalt, is dat ze altijd hun foto's nabewerken. Dat vind ik zo jammer he. Dan heb je dus geen realistisch beeld van hoe de tatoeage er echt uit ziet.
Het ziet er allemaal te scherp uit, bijna 3D soms.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 23:24

Ik heb voor het eerst een bericht gestuurd naar een tattoo studio, vind het nu al spannend :P ik twijfel al jaren maar weet al heel lang wat ik wil, ben alleen perfectionistisch waardoor ik steeds twijfel.

Hoe ging het bij jullie? Kun je bijvoorbeeld eerst een stencil laten zetten en er dan nog over nadenken?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 23:39

moonsparkle schreef:
Ik heb voor het eerst een bericht gestuurd naar een tattoo studio, vind het nu al spannend :P ik twijfel al jaren maar weet al heel lang wat ik wil, ben alleen perfectionistisch waardoor ik steeds twijfel.

Hoe ging het bij jullie? Kun je bijvoorbeeld eerst een stencil laten zetten en er dan nog over nadenken?

Mijne was vrij makkelijk, want wist wat ik wilde. Dus kreeg in de week dat ik hem liet zetten een voorbeeld, heb een kleine aanpassing laten doen en toen was ie goed.
Op de dag zelf werd het nogmaals laten zien op de tablet, na akkoord uitgeprint in diverse maten en toen de plek (en grootte) bepaald.

Ik vond dat ze echt de tijd hiervoor namen, dat was erg fijn. Bleek dat ik nog snel was met de keuze, terwijl ik juist daarvoor het bang was dat ik te weinig tijd zou hebben.

Dus goede ervaring juist en nog elke dag blij mee <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 07:47

Siers83 schreef:
Heel benieuwd naar alle nieuwe plaatjes!

Ik mag 10 april weer! Heb er zo’n zin in. Word ook best een grote plaat, op mijn kuit

Heeft er iemand van jullie een tattoo ter ere van zijn/haar vader?
Mijn vader is in december overleden en ik wil graag een tattoo voor hem. Heb wel een idee, maar meer ideeën mogen altijd

Ik heb een tattoo te ere van mijn overleden vader.
2 zelfs.
De eerste is zijn vingerafdruk en een bankje waarvan hij er voor heeft gezorgd dat het bij ons in de wijk neergezet werd (dan kon hij tijdens het wandelen met de hond even uitrusten en naar de boten kijken)
En de 2e is een vlinder.
Sinds dat mijn vader overleden is word ik een soort van achtervolgd door zulke vlinders....
Afbeelding

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 07:49

Lugea schreef:
Heel mooi, Jeanine!

Dit is die van mij geworden.
[ Afbeelding ]

Oh my god! Deze is echt prachtig!!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 11:18

moonsparkle schreef:

Bespreek het zeker vooraf met je tattoo artist. Ze werken allemaal anders.

Dat gezegd zijnde: je mag áltijd last-minute en ter plekke besluiten hem niet te willen, of met aanpassingen. Is niet altijd makkelijk als je daar staat met het stencil op je lijf. Maar het is jouw lichaam en de tattoo staat er in principe voor altijd op.

Ik heb een keer getwijfeld en hem toch laten zetten. En hoewel het geen lelijke of slechte tattoo is, is het mijn minst favoriete. Uiteraard op de meest zichtbare plek, het zal ook eens niet :D . Bij mijn andere zes was ik op slag verliefd op het ontwerp, dat ik ook pas ter plekke zag.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 11:30

De artiest die mijn twee tattoos heeft gezet, wilde ook graag meedenken :j Bij de eerste vond ik het spannend en wilde ik graag het ontwerp zien, ook omdat het toen mijn eigen hond betrof. Toen heeft ze van te voren het ontwerp gestuurd en heeft ze van te voren nog wat kleine aanpassingen gedaan. Ze had er eerst nog een soort achtergrondje bij waarover ik twijfelde en die heeft ze weggehaald op de dag zelf, met de woorden ‘die kan je altijd nog later komen zetten als je het toch wil’. Mijn tweede van haar zag ik pas op het moment dat ze hem ging zetten, ik was volledig verliefd op het eerste ontwerp en we hebben geen aanpassingen gedaan.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 11:58

Mijn tattoo artiest dacht ook heel goed mee, en heeft zelfs een paar kleine aanpassingen gemaakt in een flash design wat ik liet zetten om te zorgen dat de tattoo net om mijn moedervlekken heen ging.
Bij de tattoo op mijn bovenbeen hebben we hem ook net zo geplaatst dat hij "om" mijn spieren heen krult. Op mijn arm heb ik een custom ontwerp van een vleermuis staan, en die heeft ze zo ontworpen dat de vleugels precies door twee moedervlekken heen steken, wat een heel leuk effect geeft.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 22:01

Hier 1,5 week geleden ook voor 2 tattoos laten zetten en ben helemaal gelukkig! Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 22:05

Zo wat knap gezet!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 22:34

Ik reageer nniet vaak maar deze vind ik heel tof! Mooi gezet ook. Door wie?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 22:37

Oh wat een leukerds inderdaad <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 22:52

Oh die zijn echt leuk!
En mooi gezet ook!
Ben ook benieuwd door wie deze gezet zijn?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 22:55

Wat een prachtige tattoos!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 23:11

Aah <3