https://pin.it/mnahhnmJn
Het gaat me voornamelijk om de wat lossere stijl van lijnen die in dikte variëren, en dat ze wel regelmatig mensen en dieren zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Ik heb jullie advies nodig.. Helaas is mijn tattoo artiest afgelopen jaar plotseling overleden.. Nu zoek ik iemand die ik met een speciaal ontwerp kan vertrouwen..
Ik wil graag een tatoeage van een wolf, karper en postzegel, ter ere van mijn oma (haar favoriete dier is een wolf) en mijn opa (de karper en postzegel, hij was fervent liefhebber van postzegels verzamelen en vissen..)
Wie zou dat mooi kunnen volgens jullie? Ik woon in Alphen aan den rijn, maar ben ook vaak in limburg te vinden..
moonsparkle schreef:Ik heb voor het eerst een bericht gestuurd naar een tattoo studio, vind het nu al spannendik twijfel al jaren maar weet al heel lang wat ik wil, ben alleen perfectionistisch waardoor ik steeds twijfel.
Hoe ging het bij jullie? Kun je bijvoorbeeld eerst een stencil laten zetten en er dan nog over nadenken?
Siers83 schreef:Heel benieuwd naar alle nieuwe plaatjes!
Ik mag 10 april weer! Heb er zo’n zin in. Word ook best een grote plaat, op mijn kuit
Heeft er iemand van jullie een tattoo ter ere van zijn/haar vader?
Mijn vader is in december overleden en ik wil graag een tattoo voor hem. Heb wel een idee, maar meer ideeën mogen altijd
moonsparkle schreef:Ik heb voor het eerst een bericht gestuurd naar een tattoo studio, vind het nu al spannendik twijfel al jaren maar weet al heel lang wat ik wil, ben alleen perfectionistisch waardoor ik steeds twijfel.
Hoe ging het bij jullie? Kun je bijvoorbeeld eerst een stencil laten zetten en er dan nog over nadenken?