Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:Ik heb vam de week het 3d effect holo pigment poeder van neonail besteld.
Wat een fijn spul! Makkelijk aan te brengen en in het licht zulk gaaf effect!
tiwi1969 schreef:Wie kan mij helpen met mijn nagelprobleem?
Ik heb mijn hele leven al super dunne nagels die wel snel groeien maar ook snel en pijnlijk scheuren. Met de overgang komen er ook nog lelijke ribbels in.
Sinds enkele maanden laat ik ze verstevigen met ManiQ gel. Dan zijn ze weer mooi glad en scheuren ze niet meer. Nagelriemen en onder de nagel doe ik. 2x daags met olie.
De eerste week zijn ze best netjes, daarna beginnen er stukjes los te laten en de derde week zijn ze echt lelijk. Heb er nu maar gekleurde lak over gedaan dan lijkt het van een afstand nog iets. Ben er niet zo handig mee maar ja alle begin is moeilijk.
Dit is na 2,5 week, maandag weer nieuw
[ [url=m/o02hRe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op mijn wijsvinger aan de kant van mijn duim mis ik een stuk ManiQ en op mijn pink aan de buitenkant. Plus natuurlijk flinke uitgroei.
Deze keer miste ik de dag na het aanbrengen al een stuk, ik had het idee dat de ManiQ een klein stukje naast de nagel was gedaan en dat het daar opwipte. Deze keer is dat gratis verholpen, volgende keer kost dat €7,50
Dat vind ik wel een beetje raar, garantie tot de deur.
Complete behandeling ca 30 minuten kost €35
Eigenlijk wil ik iets wat beter is en langer mooi blijft. Of met veel oefenen zelf doen dan kan het vaker. En is gellak makkelijker te zetten dan normale nagellak?
Barst maar los.
Maandag zal ik foto’s maken na de behandeling.
tiwi1969 schreef:Die rubberbase smeert dat makkelijk zonder knoeien?
En egaliseert die zelf?