SV wat vervelend dat iedereen opmerkingen maakt en zich ermee 'bemoeit'. Ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad, maar had toen ook echt moeite om op gewicht te blijven. Ik kon mijn activiteit bijna niet meer 'bij-eten' en al helemaal niet op een gezonde manier. Zat toen ook op het randje van ondergewicht en als ik nu foto's zie van die tijd kan ik me wel voorstellen dat mijn directe omgeving me toen te dun vond

Ik heb geen luisterboeken maar vind podcasts luisteren wel heel leuk, is altijd even zoeken naar wat je leuk vindt maar ik vind vaak het misdaad-genre erg leuk en kan er dan helemaal inzitten waardoor de tijd zo voorbij is (zelfs als ik saaie stukken met tegenwind fiets).
Fijn dat het meevalt memuska!
Ik heb wel een aantal standaard rondjes, maar probeer ook 2x per week naar het bos te gaan waar ik veel verschillende stukken gaan. Bos is 6km fietsen dus als ik genoeg tijd heb is dat heerlijk

Zelf houd ik nu een maximum van 45km per week lopen in de week aan, dan heb ik ruimte om lekker te kunnen duurlopen als ik wil, maar krijgt mijn lichaam ook nog voldoende rust. Dat is nodig omdat ik naast het hardlopen ook behoorlijk actief ben. Ik ben net begonnen met een nieuwe baan en mijn collega's vonden het heel gek dat ik een maximum aantal km heb dat ik wil lopen in de week i.p.v een minimum