Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vond het wel grappig dat zo'n groot ego eens op z'n plek is gezet. 
Had niet verwacht dat ik die fijn zou vinden. Ik ben sowieso geen fan van gloss maar deze is wel echt fijn. (hij gaat er ook wel snel vanaf) Ik zal als ik thuis ben eens kijken welke het is. Divers schreef:Hoi allemaal! Ik lees soms een beetje mee in dit topic en ga er vanuit dat jullie, naast make up, ook goed voor jullie huid zorgen na het afhalen en schoonmaken van je gezicht... Is er toevallig een topic over gezichtsverzorging waar ik overheen kijk? Of is daar interesse in?
Matheno schreef:Divers schreef:Hoi allemaal! Ik lees soms een beetje mee in dit topic en ga er vanuit dat jullie, naast make up, ook goed voor jullie huid zorgen na het afhalen en schoonmaken van je gezicht... Is er toevallig een topic over gezichtsverzorging waar ik overheen kijk? Of is daar interesse in?
Ik zorg erg goed voor mijn gezicht.
s'avonds heb ik een schoonmaakritueel wat er als volgt uitziet:
- Olie cleanser
- cleanser op waterbasis
- toner
- essence
- serum
- nachtcreme
En in de ochtend:
- Olie cleanser
- Cleanser op waterbasis
- Toner
- Dagcreme
Voorheen had ik altijd een vette, overgevoelige huid met onzuiverheden, en tegenwoordig heb ik een mooi effen glad gezicht.
Lang geleden dat ik werd getriggerd maar deze doet wel wat haha. Divers schreef:Matheno schreef:
Ik zorg erg goed voor mijn gezicht.
s'avonds heb ik een schoonmaakritueel wat er als volgt uitziet:
- Olie cleanser
- cleanser op waterbasis
- toner
- essence
- serum
- nachtcreme
En in de ochtend:
- Olie cleanser
- Cleanser op waterbasis
- Toner
- Dagcreme
Voorheen had ik altijd een vette, overgevoelige huid met onzuiverheden, en tegenwoordig heb ik een mooi effen glad gezicht.
Leuk om te lezen! En grappig om te zien dat ik wel redelijk hetzelfde doe...
In de ochtend gebruik ik african black soap, rose water toner, een gezichtsspray, een dagcreme met spf en een olie die ik mix, en oogcreme. Voor ik ga slapen gebruik ik weer african black soap, rose water toner en gezichtsspray, dan tea tree oil op gevoelige plekjes, nachtcreme en olie en dan vitamine E olie. So far so good, ik heb een stuk minder vet gezicht en minder plekjes!
Heb je een voor en na foto van je gezicht?

donnar schreef:Matheno schreef:Het is het waard! En ik moet zeggen dat het me ook een soort van meer zelfvertrouwen gaf, puur het gevoel dat je je best doet om jezelf goed te verzorgen.
Welke producten gebruik je precies?

ik ga volgend weekend een weekendje festival pakken en vroeg mij af of jullie nog tips hebben qua make-up. Wat blijft goed zitten? Leuke looks misschien? Persoonlijk houdt ik het 't liefst wel nog enigzins natural, maar lijkt me leuk om me toch wel iets op te tutten
Dreamy schreef:Hi!
Ik kom even binnen vallen met een vraagik ga volgend weekend een weekendje festival pakken en vroeg mij af of jullie nog tips hebben qua make-up. Wat blijft goed zitten? Leuke looks misschien? Persoonlijk houdt ik het 't liefst wel nog enigzins natural, maar lijkt me leuk om me toch wel iets op te tutten