Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Ik probeer idd ook niet te veel te koken, maar dat vind ik met de kinderen nog wel eens lastig. Soms hebben ze na een schepje genoeg (of ze eten helemaal niet) of ze zijn opeens in een bodemloze put veranderd. Ben dus toch altijd beetje bang dat ik dan niet genoeg heb.
Cheetahfan schreef:Black Kelpie en Priscilla, mag ik ook bij de club? Kaas
Mm, ik ben echt een bodemloze put. Ik kan alles eten, welke hoeveelheid dan ook, zonder vol te zitten. Ook gewoon alles door elkaar.![]()
Maar ik probeer gewoon op gevoel te eten nu en na te gaan of ik echt honger heb of dat ik me gewoon verveel. Genoeg erbij drinken werkt ook, mijn lichaam geeft dorst aan als honger.
Cocodox schreef:Sorry dat ik me weer in het gesprek voeg (misschien moet ik me maar eens uit de meeleesmodus begeven)..
Wat een positieve sfeer hangt hier zeg, daar moet ik allereerst echt een opmerking over maken. En ik vind het persoonlijk heel fijn om elke keer weer wat van jullie te kunnen volgen. Het inspireert en stimuleert mij om op mijn voeding te letten![]()
Ik heb even een hele random vraag. Ik wilde vanavond simpel en snel spaghetti maken met het kruidenzakje van Knorr Natuurlijk Lekker. Nou staat er op de verpakking: per portie bereid (260gram) 387 kcal (de verpakking bevat vier porties). Maar is dit nou enkel de saus, of inclusief de spaghetti?
geerte schreef:Ik denk dat ik weinig eetlust heb door mijn sombere stemming. En hoe graag ik ook wil afvallen wil ik niet doorschieten en het toch zo gezond mogelijk doen. Vaak heb ik weinig eetlust maar sommige dagen eet ik nog net niet het bord op zon vreetbui heb ik dandus ik moet daar een middenweg nog in vinden.
Net pasta gegeten en wat meer kaas erop gedaan zodat er wat meer opzit. Maar dan krijg ik het gelijk al weer moeilijker weg. Dus de volgende keer meer eten overdag maar.
Cheetahfan schreef:Net lijstje hoor! Hoe was de tofu gelukt?
Haha je mag best 5 cm van me hebben hoor! Kan ik eens hakken aan.