[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:36

Ik heb 1.5 uur gezeten volgens mij en omdat ik niet zo'n prater ben heb ik hele tijd op m'n telefoon gekeken etc

Vond de artist gelukkig niet erg. Soms een woordje engels tussendoor maar verder heb ik niet gesproken haha

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:41

Je zou nog series of films op je telefoon kunnen zetten die je kan kijken.

jasz

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:49

Ik nam de vorige keer allemaal mensen mee, 3 die elkaar hebben afgewisseld, dus ik praatte met hen, of ik luisterde terwijl zij gesprekken hadden met de artist. Ik was wel blij dat ze mee waren, ze boden wel echt een goede afleiding, vooral toen het echt behoorlijk pijnlijk werd in het laatste uur.
deze keer neem ik weer 1 iemand mee, die zal dan misschien niet de volle 2 a 3 uur blijven, maar dat geeft vooral wat afleiding in het begin, dan ben ik toch het meest zenuwachtig. Deze artist spreekt ook geen nederlands, maar dan redt ik me wel in het engels en anders ben ik lekker stil.

maar idd een boek meenemen is een goeie, al moet je dan wel een tattoo hebben op een plek dat dat kan. Mijne was op mn ribben, ik lag half gedraaid op tafel. Lezen was wel heel moeilijk geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:49

Het verschilt bij mij heel erg. De ene keer praat ik gewoon met de artist of iemand in de shop, de andere keer zet ik een koptelefoon op en verdwijn ik even helemaal in m'n eigen wereld. Vooral afhankelijk van hoe veel pijn het doet.

Ik heb er nog nooit echt commentaar op gehad, artists moeten zich ook gewoon concentreren en niet iedereen vindt het prettig als je ze de oren van de kop banketstaaf.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:57

Ik heb een joggingsbroek gehaald na het zetten van m'n piece op m'n bovenbeen. Het was toen best warm en had een short aan toen ik binnen kwam, maar ik was even vergeten dat ik ook weer terug moest :+ Hele zachte, wijde joggingsbroek bij de H&M toen gehaald en daarmee de trein in gegaan :)

Qua mensen verschilt het heel erg. Bij m'n sternum piece kon dat niet, dus de vriendin die mee was moest wachten in de voorkant van de shop. Maar ik vind het vaak ook wel lekker om gewoon alleen te liggen met muziek.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:31

Ik heb met mijn bovenbeen een kort broekje meegenomen voor het tatoeëren en een joggingbroek voor de terugweg. Ook omdat het vrij koud was.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:43

Heb geen broek met wijdere pijpen, maar heb een zachte joggingbroek gehaald gister, en kan wel een voetbalbroekje meenemen voor tijdens het zetten. Al zal dat wel lekker fris zijn, want de shop is vrij open :')
Gooi dan lekker een boek in mijn tas. Dextro en broodje mee en dan moet het goedkomen, hoop ik haha.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:44

Tieneke: sjieksjiek! Kleuren zijn ook super! Benieuwd als hij de volgende sessie compleet is! Erg benieuwd ook naar t portret van Falco!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:09

Wat houden jullie altijd aan met betrekking tot zwemmen na het zetten/bijwerken van een tattoo? :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:43

xChantal94 schreef:
Wat houden jullie altijd aan met betrekking tot zwemmen na het zetten/bijwerken van een tattoo? :)

6 weken

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:46

Ik heb na 8 weken gedaan en nergens last van gehad, maar 6 kan ook prima dacht ik

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:03

xChantal94 schreef:

Zeker wel 6 tot 8 weken. Gelukkig ben in al niet zo'n zwemfan haha

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:41

Begin november laten zetten.. 5 weken later naar een warm land op vakantie.. met goed keuring van de artiest.. moest hem wel goed vet houden met zwemmen.. goed insmeren ook daarna met zonnebrand.

Hij is nog net zo groen..
Afbeelding
Mijn huid is wel wat droog nu.. maar das altijd deze tijd van het jaar.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:51

Oh ships echt? -O-
Wat is eigenlijk de reden dat je zoveel weken moet wachten? Worden de kleuren anders lelijk oid?

Die van mij is in November gezet en moest op een paar plekjes bijgewerkt worden, dat is dus gister gebeurd. De artiest zei dat ik met twee weekjes wel weer kon zwemmen.
Het is niet van heel hoog belang dat ik kan zwemmen. Maar omdat ik geopereerd ben is het aanvullende therapie voor het spierherstel. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:12

Beetje bijwerken is niet erg. Kan je snel weer zwemmen. Je hebt dan niet een grote wond, maar kleine plekjes die nu weer open zijn door je tattoo.
De reden dat je na het zetten van een gehele tattoo zo lang moet wachten is dat je een grote wond hebt die moet genezen.

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:17

Ik meld mij ook even!

Ik krijg morgen mijn eerste tattoo! Hij komt op mijn pols. Het wordt een tattoo met emotionele waarde voor mij. Ik laat de welbekende puntkomma zetten met een hartje eraan vast.
Ik ben zo benieuwd hoe hij wordt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:20

xChantal94 schreef:
Oh ships echt? -O-
Wat is eigenlijk de reden dat je zoveel weken moet wachten? Worden de kleuren anders lelijk oid?

Die van mij is in November gezet en moest op een paar plekjes bijgewerkt worden, dat is dus gister gebeurd. De artiest zei dat ik met twee weekjes wel weer kon zwemmen.
Het is niet van heel hoog belang dat ik kan zwemmen. Maar omdat ik geopereerd ben is het aanvullende therapie voor het spierherstel. :=

Het gaat niet zo zeer om het lelijk worden van je tattoo, maar je hebt te maken met een wond. Als dat nog niet goed hersteld is, kan dat gaan ontsteken, bijv door vuil in zwembad-of zeewater.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:28

Ik kruip even vanonder mijn meeleessteen vandaan :)

Half oktober heb ik mijn tattoo laten zetten, ik ben blij met mijn idee maar niet bepaald met hoe hij gezet is..

Afbeelding

Afgelopen weekend ben ik terug geweest naar de shop met het idee om te hem laten zien en alleen aan te geven dat ik er niet blij mee ben, maar nu staat er alsnog een afspraak om hem bij te werken "zou maar 5 minuutjes duren om de lijnen wat dikker te maken". Ik ben eigenlijk van plan om de afspraak weer af te zeggen, heb er geen vertrouwen meer in en twijfel ook erg of dikke lijnen het niet lelijker gaat maken.. :(

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:32

If you don't trust it > Don't do it. Je gevoel volgen.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:33

Ja dat kon ik me wel voorstellen, het infectie gevaar. Maar wist niet of het chloor bijvoorbeeld ook invloed heeft op de kleur. Maar dan bekijk ik het gewoon van week tot week of het voldoende hersteld is :j . Dankjewel!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:33

Jeetje Droomy,

Wat erg dat je zelf niet tevreden bent met je tattoo.. Ik denk ook niet dat ik terug zou durven gaan.. Mag ik vragen waar je de tattoo hebt laten zetten?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:47

Oei, dat is erg Droomy. Ik zou zeker een shop gaan opzoeken waarbij jij je wel zeker voelt.

Ik ga dankzij Hiraeth naar Tjitse de Vries. Daar ga ik de 2 kleine hoefijzertjes laten zetten en de tattoo op mijn ribben laten bijwerken. Dankzij hem zie ik nu in dat tattoo lijnen helemaal geen oneffenheden horen te hebben. Ik dacht eerst altijd dat dat vrij normaal was bij tekst tattoos :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:24

Anoniem schreef:
Beetje bijwerken is niet erg. Kan je snel weer zwemmen. Je hebt dan niet een grote wond, maar kleine plekjes die nu weer open zijn door je tattoo.
De reden dat je na het zetten van een gehele tattoo zo lang moet wachten is dat je een grote wond hebt die moet genezen.

Ik snap de redenatie hier achter,maar zelf heb ik een keer meerdere grote schaafwonden gehad en ging 1,5 week later op vakantie. toen advies gevraagd mbt zwemmen en toen gaf de arts aan dat het niet uitmaakte zolang wond maar bleef ademen en afspoelen nadien ? Dus juist niet iets eromdoen wat dan geweekt wordt in vies water en op nieuwe huid factor 50 / gezicht zonnebrand.Al zou ik sws het advies van de tatoeëerder opvolgen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:33

Oh jeetje Droomy die is niet erg mooi inderdaad..
Ik hoop dat een andere shop er nog wat van kan maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:35

Nog dikkere lijnen gaan m niet mooier maken iig, maar wat hem wel mooier maakt, weet ik ook niet zo goed. Misschien coveren ofzo?