Cinnepin schreef:
Ohja meerdere opties en ook goedkopere

Alleen heeft deze lamp meer seconden..
Ze hebben wel hele gave kleurtjes!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneJ1995 schreef:Je kan het idd niet net als gewone lak met aceton er gewoon afvegen oid. Je moet het echt er af weken.
Maar ik zou zeggen: probeer het gewoon en dan merk je het vanzelf haha!
Blijft toch een kwestie van oefenen en uitproberen. En je gaat gewoon fouten maken maar daar leer je van.
Janinevv schreef:Shenavallie schreef:Ik weet niet of het nog te koop is, maar je kunt bij ICI Paris zoiets kopen, ik dacht van Kiss.
En via Lidl webshop kun je ook een UV lamp kopen. Sommige mensen hebben het snel onder de knie en hebben geen cursus nodig. Maar als je het wilt uitbreiden naar andere mensen tegen betaling lakken, dan zou het wel netjes zijn om een cursus/opleiding te volgen c.q. een diploma te halen. Je krijgt dan namelijk niet alleen de basis mee, maar ook informatie over bijvoorbeeld huidziekten en de do's en don'ts. Zou zonde zijn als je ellende met een klant krijgt, omdat je onbewust zomaar gaat lakken. En je laat met een diploma zien dat je je werk heel serieus neemt. Maar voor hetzelfde geld wil je het alleen maar voor jezelf doen, dan hoeft het natuurlijk niet (hoewel het wel heel leuk en leerzaam is).
Nou wil het eerst bij mezelf kunnen maar omdat gel nagels en lang blijft zitten en hard is kan ik niet bijten.
Ik ga in een winkel stage lopen dus wel net zo fijn als ik wat verzorgde handen en nagels heb.
Fijn dat ik wat kan aanschaffen en het gemakkelijk zelf kan leren.
Hebben jullie verder nog tips goeie goedkope merken etc?
Waar op letten met lamp.
Ik haal het denk ik bij bol.com
Wil anders wel wat linkjes plaatsen?
Cinnepin schreef:Janinevv als je in de buurt woont van Veenendaal, wil ik het je ook wel leren hoe je gellak aanbrengt op een goeie en nette manier
Shenavallie schreef:Ha, daar zat de verwarring.![]()
Gel nagels is inderdaad dat stroperige goedje dat ook onder de lamp moet, maar eerst in model moet worden gebracht.
Gel lak is de nagellak, klopt.
Ik zou je - net als Cinnepin - ook heel graag wegwijs willen maken, maar weet niet waar je woont. Het is even een handigheidje met lakken, maar daarna zou je het makkelijk zelf moeten kunnen doen. Een collega van mij heeft de spullen van Kiss en doet het ook zelf. Ze kan echt heel goed lakken.
Janinevv schreef:Shenavallie schreef:Ha, daar zat de verwarring.![]()
Gel nagels is inderdaad dat stroperige goedje dat ook onder de lamp moet, maar eerst in model moet worden gebracht.
Ik zou je - net als Cinnepin - ook heel graag wegwijs willen maken, maar weet niet waar je woont. Het is even een handigheidje met lakken, maar daarna zou je het makkelijk zelf moeten kunnen doen. Een collega van mij heeft de spullen van Kiss en doet het ook zelf. Ze kan echt heel goed lakken.
Haha nee ik bedoel dan echt de gel lak nagelak en niet het goedje dat lijkt me erg lastig!
Ik woon in buurt van Zwolle.
Zo'n handleiding zit er ook bij.
Shenavallie schreef:Shenavallie schreef:Ha, daar zat de verwarring.![]()
Haha nee ik bedoel dan echt de gel lak nagelak en niet het goedje dat lijkt me erg lastig!
Ik woon in buurt van Zwolle.
Zo'n handleiding zit er ook bij.