Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska85 schreef:zometeen dag 10 van L1 doen. Ik ben al bang voor morgen level 2![]()
Gaan jullie gewoon door naar het volgende level ook al gaat het vorige level nog niet helemaal gemakkelijk? Alles lukt nu wel (behalve push ups die doe ik nu half anita half die andere)alleen die dat je met 1been voor en 1been achter en dan moet buigen met gewichtjes in je handen.
KarinvdM schreef:Of neem iets gezonds, Bijv een cherytomaatje of een paar reepjes paprika.
Ik heb nu standaard reepjes paprika in de koelkast liggen en dat werkt prima.
NeverGiveUp schreef:KarinvdM schreef:Of neem iets gezonds, Bijv een cherytomaatje of een paar reepjes paprika.
Ik heb nu standaard reepjes paprika in de koelkast liggen en dat werkt prima.
Maar krijg jij dan in een 'vreetaanval' geen moordneigingen bij het idee aan 'paprikastukjes'..
Paprika is lekker, maar soms wil je toch gewoon ZOEEEET.
MissBonny schreef:... Merk dat ik veel last heb van mijn rug met shredden, dus een dagje rust is misschien niet zo'n gek idee.
Marit schreef:Hoef nog maar 2 dagen level 2 gelukkig maar vind hem echt super stom. Vooral alle planks en die waarbij je door je knieën moet en die gewichtjes voor je ogen, grrrr. Voor m'n knieën is he ook een snert level.
KarinvdM schreef:Ja, over het algemeen voldoen wat reepjes paprika of ander fruit. En anders neem ik een handje gojibessen of rozijnen oid.
Voor noodgevallen heb ik extra pure chocolade in huis. Verder haal ik eigenlijk geen zoetigheid meer in huis, dat is de meest veilig optie.