Daarom ben ik meer gaan bewegen, als het niet op de ene manier gaat, dan maar op de andere manier, hopelijk gaat dit uiteindelijk wel helpen!

Noa, klinkt goed whahaha, heb je misschien een linkje? Dan kan ik die ook eens proberen

Mandy, nogmaals heel veel stertkte meid

Ach Roos, in Turkije kent toch niemand je en Henk weet toch hoe je eruit ziet dus die bikini kun je best aan

Wendy, wat vervelend dat je je dik voelt, misschien zijn het gewoon nog de laatste kilo’s die je er zo graag vanaf wilt hebben?
Dipstaartje, goed bezig

Toralone, welkom, zo te zien zijn er al veel tips gegeven dus kom op je kunt het

Op youtube zijn ook veel work out filmpjes te vinden, hoef je niet te betalen en je kan het thuis op elk moment van de dag doen ! En mijn tip voor het koken, kook echt precies voor 2 man, en anders als je denk te weinig te hebben pak je extra groenten, dat maakt niet uit als je daar veel van eet, zo kun je ook niet te veel eten, op = op

Je bent al op de goede weg, top!
Ohja en alpro Soya yoghurt eet ik ook, heerlijk!!

Enne, Wendy, door jouw tip over de groentjes heb ik een zak worteltjes meegenomen voor morgen op het werk door te komen, ik krijg altijd knabbel zin van lang op een stoel zitten

Naoom, hopelijk was het wel lekker wat je gehad hebt?

Ik heb vandaag een vreetkick dag dus heb mij ook even lekker laten gaan, ik had het gewoon even nodig :’) Maargoed, kan ik er ook weer even tegenaan, ik heb wel geshred, paardgereden en ruim water gedronken dus de schade zal wel meevallen (Oh die chips was weer even lekker whaha