Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ivonka schreef:Hallo, lees al een tijdje mee en bij mij kriebelt het ook weer. Zeker als je vele tattoo programma's kijkt
Ik heb de naam van mijn zoon in LotR taal (Elfish) op mijn pols en een tribal vlinder op mijn schouder.
Zoek nog iets leuks voor mijn andere schouder(kop)
Baileysdream schreef:ah, na 2 jaar nadenken (denk liever heeel veel erover na) heb ik dan nu toch besloten wat mn tatoeage gaat worden.
nu alleen nog de geschikte plek
het mag niet zichtbaar zijn dus bv armen wegens mn werk.
ook had ik eraan zitten te denken om 'm dan richting me heup buik te zetten, maar als ik dan later een keer zwanger word, word het vast niet meer zo mooi als eerst.
iemand nog een suggestie voor een plek?
Baileysdream schreef:ah, na 2 jaar nadenken (denk liever heeel veel erover na) heb ik dan nu toch besloten wat mn tatoeage gaat worden.
nu alleen nog de geschikte plek
het mag niet zichtbaar zijn dus bv armen wegens mn werk.
ook had ik eraan zitten te denken om 'm dan richting me heup buik te zetten, maar als ik dan later een keer zwanger word, word het vast niet meer zo mooi als eerst.
iemand nog een suggestie voor een plek?
Rudina schreef:Striae inderdaad, mijn lichaam is alleen nog niet door haar bekeken.
Heb trouwens ook geen striae maar er mogen wel wat kilo's af.
Ik wil hem boven mijn rechter bil op de onderrug, geen rare plaats toch?
Kinderwens heb ik tot nu toe ook nog niet, kan natuurlijk altijd veranderen maar in de loop van de tijd is het toch logisch dat een lichaam minder word.