[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:25

Wat valt er volgens hem dan 'onder slechte staat'. Is je haar droog/gebroken o.i.d?

_mexx_lady_

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:35

Maar haar is gewoon dood tot een 15cm. Trek met de borstel gewoon abnormaal veel haren mee en mijn haar is heel dun geworden en de punten zijn gespleten en breken af.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:56

Tja, dood haar is dood en omdat haar eigenlijk sowieso dood materiaal is ga je het niet weer tot leven wekken.
Voor zover ik weet is afknippen echt de enige optie en ik zou inderdaad het niet gaan proberen te fiksen met producten, maar gewoon afknippen en dán goed verzorgen.
Groeit vanzelf weer aan :)

Feanyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 17:57

Hallo,

Heb een vraag. Heb vorige week mijn haar London Red geverfd, maar ben er niet tevreden over.

Weet dat rood aardig dominant is, maar kan ik het minder fel krijgen door er donkerblond erover te zetten?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 18:50

Veel wassen met head and shoulders dan vervaagd de kleur.
evt color remover er in?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:14

Afknippen it is.. Nu maar op zoek naar een leuk kapseltje op die lengte

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 12:55

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 12:57

Wow heftig! Dat vraagt om before en after foto's! Succes. :))

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 13:00

Het zal bij mij iets minder heftig worden, althans, dat is het plan haha. Ik wil dat er nog iets meer zwart overblijft in mijn haar :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 13:32

Gaaf! Wel mooie voor en na foto's plaatsen hoor! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 13:41

Super vet! Ben benieuwd naar een foto als het gelukt is :D

Ik wil weer graag m'n haar blonderen maar de kapster gaat op vakantie ;( en de rest is verschrikkelijk duur.. balen!
Op zich durf ik het zelf wel aan om te bleken maar ik ben bang dat het dan oranje/rood wordt. En daar heb ik geen zin in, en m'n baas ook niet denk ik :(

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:30

Ik hoop dat er hier mensen zijn die weet wat ik hier mee kan..
Kort uitgedrukt: ik HAAT mijn haar. Ik vind het lelijk en het maakt me onzeker.

Ik ging van dit:
Afbeelding

Naar dit:
Afbeelding

Naar wat ik nu heb:
Afbeelding

Ik wilde namelijk van mijn zwarte haarkleur af.. de 2e foto is na 4x ontkleuren en blonder werd het niet meer. Toen uiteindelijk, omdat het helemaal dood was dus ook afgeknipt tot de lengte van foto 2. Zelfs dat was nog dood, dus een stukje laten groeien en toen dus laten knippen/scheren tot wat ik nu heb. En ik baal zo enorm.. Ik vind het vreselijk en wil de lengte zoals ik die op foto 1 had terug. Als ik mijn haar laat uitgroeien duurt het ongeveer 2 jaar tot het misschien weer net over mijn schouders komt.. Weten bokkers misschien of er extensions mogelijk zijn om die lengte op korte termijn weer terug te krijgen?

(ja ik kijk heel boos op foto 3 maar heb nogal hoofdpijn en heb de foto's net gemaakt :') )

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:40

Ik vind het je eigenlijk heel erg goed staan, maar ik snap dat je het weer lang wil.
Volgens mij heb je meer aan dit forum: Haarextensions deel 4
Succes!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:36

Het korte staat je eigenlijk heel goed en dat zeg ik niet zo snel haha.

Mijn haar is groeennn. Ben er erg blij mee :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:45

Heel vet!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:47

Wauw, gaaf man!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:50

Ohh, heel gaaf! Alleen ik dacht dat je het nog wat meer zwart wilde houden? Het lijkt bovenop wel blauw?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:33

Moooi Elke! Heb ook zo'n zin in mijn verfbeurt over twee weken!

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:36

Feanyth schreef:
Hallo,

Heb een vraag. Heb vorige week mijn haar London Red geverfd, maar ben er niet tevreden over.

Weet dat rood aardig dominant is, maar kan ik het minder fel krijgen door er donkerblond erover te zetten?

heb je misschien een foto van hoe fel gekleurd je haar nu is? Ik ben namelijk opzoek naar een fel rode kleuring. En van welk merk is deze kleur?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:12

Dankjulliewel! Het is in het echt weer ietsje anders en ziet het zwart nog goed.het is inderdaad blauw en groen omdat ieder plukje weer anders pakte qua verf :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:16

Heel erg gaaf! Ben benieuwd of het lang zo blijft, zo jammer dat deze kleuren zo gauw uitwassen :(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 07:21

Het wordt vager groen op dan duur. Maar dat vind ik juist niet erg. Dat oude stoffige groen vind ik ook wel wat hebben :) en bijwerken is makkelijk met directions

Behappy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:55

Hallo allemaal, ik weet niet of het hier goed staat, maar ik zit dus met een probleem.
Mijn haar is nu honingkleur met blonde highlights, ziet goed uit, maar ik wil het toch terug naar mijn eigen haarkleur.
Mijn eigen kleur is bruin (nummer 4). Bij het verven was er trouwens geen bleekmiddel gebruikt, maar direct het verf. Wist niet dat dat zo kon, maar mijn haar pakte die kleur goed op en werd het dus een honingkleur en vervolgens highlights toegevoegd.
Nu wil ik het zó graag terug en de beste optie is volgens mij dan terug laten verven in een zo dicht mogelijke kleur.
Maar het probleem is, mijn haar ziet er zo dood uit (Het is niet dood maar wel een beetje hard en stroef, zo voelt het aan en ziet het eruit) terwijl ik eerst altijd complimenten kreeg hoe mooi en zacht het was, terwijl ik er niets bijzonders voor deed dan shampoo en conditioner.
Ik ga nu denk ik allerlei natuurlijke dingen als olie etc. in mijn haar doen en maskers met hoop dat het weer levendig wordt.
Maar ja, ik wil echt geen dood haar, wat kan ik doen?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:30

Ik gebruikte kokosnoot keratine conditioner omdat ik laatst juist terug was gegaan naar mijn eigen kleur (blond) vanaf heel donker waardoor het wel gebleekt moest worden. Het ging in fases maar hierdoor werd het heel droog en klitterig. Door elke keer trouw de conditioner te gebruiken tijdens het douchen werd het weer heel zacht en normaal van. Nu zitten er ook nauwelijks klitten meer in.

Wat helpt is ook een stuk eraf knippen (hoeft geen 10 cm, maar ik denk dat puntjes al schelen)

WoodyThePug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:18

Hoi dames!
Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb nu een beetje een warm blonde haarkleur, en wil graag ash blonde highlights, een beetje naar het silver neigend zegmaar. Hoe kan ik dit het beste gaan aanpakken?

Zo is het nu ongeveer
Afbeelding

Zal 9% met een tube ash blonde voldoende zijn?